rakker126 Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Beste mensen van GTAforum,Na een hele drukke tijd en harde werk hebben we de eerste deel van ''ViceCity Stories'' afgekregen, Onze eerste strip! het was niet makkelijk om het zomaar 1,2,3 te maken, sommige leden hadden het druk met de gang verkiezingen maar toch is het gelukt om de eerste deel af te krijgen, zelf wil ook SummerBase bedanken want door zijn hulp konden we dit doen. Veel leesplezier ! Eerste Pagina : Tweede Pagina : Derde Pagina : Vierde Pagina : Vijfde Pagina : Zesde Pagina : Zevende Pagina : Final Pagina : Ik hoop dat jullie genoten hebben, er komt zeker nog een tweede deel hiervan en die wordt echt super dus die mag je echt niet missen! Plaatst AUB een reactie Met vriendelijke groeten, De Crew Leuk gemaakt, alleen die lettertjes zijn wel klein!
fulltime PSPer Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 Misschien ben ik hier wat laat mee, maar ik wil even zeggen dat ik dit echt superr vind! Proficiat Muay Thai (sorry als ik het fout schrijf) en iedereen die er nog aan heeft meegewerkt... Is er al een 2de deel?? zeg het dan maar hehe en nu gaan ik maffen, fulltime PSPer!!
Big Boss Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 Als je even gekeken had, zou je gezien hebben dat de stripmaker ondertussen verbannen is. Een tweede deel zullen we dus niet meer krijgen. Al is het natuurlijk wel leuk om de strip even te lezen
The Hulk Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 Als je even gekeken had, zou je gezien hebben dat de stripmaker ondertussen verbannen is. Een tweede deel zullen we dus niet meer krijgen.Al is het natuurlijk wel leuk om de strip even te lezen De strip is inderdaad erg leuk en spannend maar aangezien de stripmaker inderdaad gebanned is van het forum kan dit topic beter worden gesloten >>> Door ASPHALT: Ik kan dat prima zelf uit kan maken, en sowieso is moderator gedrag niet gewenst. Let hier in het vervolgens svp op. <<<
Recommended Posts