Jump to content

Vliegtuigen en Cheatdevice ?


-Arnetjeuh-

Recommended Posts

'n Paar weken geleden kocht ik een PSP en dan GTA LCS. Maar wat ik nog steeds niet begrijp is hoe je in een vliegtuig

geraakt. Of een helikopter.

Kan daar iemand uitleg over geven?

Oja, Hoe werkt cheatdevice?

Want op andere site's snap ik er niks van, met al die rare woorden!

Bewerkt: door -Arnetjeuh-
Link to comment
Delen op andere websites

'n Paar weken geleden kocht ik een PSP en dan GTA LCS. Maar wat ik nog steeds niet begrijp is hoe je in een vliegtuig

geraakt. Of een helikopter.

Kan daar iemand uitleg over geven?

In Liberty City Stories zijn er geen spawn plaatsen voor een Helikopter of een vliegtuig. Het is wel mogelijk om in de missie Calm Before The Storm van JD O'Toole er even in een Helikopter te vliegen. Je achtervolgd hier de besbetreffende helikopter naar verschillende locaties. Op het laatst zal hij landen op een dak in ChinaTown bij enkele leden van de Triads. Om op het dak te komen moet je 2 trappen op waarna je in een gele marker stapt. Er zal een cutscene volgenen waarbij een Triad je toevallig ziet. De helikopter vliegt hierna snel weg. Je moet op het dak zien te komen zonder in de marker te lopen. Dit kan door middel van een motor. Aangeraden zijn de PCJ 600 en de Manchez. Het eerste deel van de trap is niet zo moeilijk maar het 2de deel wél. Toch is het mogelijk om via een motor de marker te omzeilen simpel weg omdat hij alleen op Toni te voet reageerd. Helaas kun je alleen vliegen over de route die de helikopter op de heenweg vliegt, als je er te ver vanaf wijkt ontploft de helikopter.

Op de PS2 versie is het in bepaalde missies wél mogelijk om hem te krijgen en op te slaan in je garage. Het gaat om de missie False Idols van 'Father' Ned Burner. Het is misschien in andere ook mogelijk.

Oja, Hoe werkt cheatdevice?

CheatDevice is te downloaden op CheatDevice.com. Het is een uitgebreid cheat programma waarmee je allerlei dingen kunt zoals het water level veranderen en met motors op muren rijden. Er zit ook een cheat bij die de normale 'Spawn Trashmaster' of 'Spawn Rhino' veranderd naar een voertuig dat jij wilt. Hierbij zitten ook 5 Helikopters en een vliegtuigje.

Ik weet niet hoe lang je LCS al hebt. Er zijn namelijk 2 versies de normale en de gepachte. Met de gepatchte versie is CheatDevice niet meer mogelijk. Je kunt kijken welke versie je hebt door in het menu te kijken bij de software update die bij LCS zit. Bij niet gepatchte versie is dit FW 2.00 bij de gepatchte is het een hoger getal.

screen1qj1.png

Thanks to Maarte41 voor het plaatje en de informatie over het kijken welke versie je hebt.

Wél is er een savegame te vinden op de CheatDevice website waarbij een helikopter in de garage van Staunton Island spawnt. Het werkt op allebij de versies en er is geen CheatDevice voor nodig. De Savegame is hier te downloaden.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...