Jump to content

De Dodo


Miek

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Kun je in GTA LCS in de dodo vliegen zonder cheatdevice?(denk van niet)

En waar zou je hem dan kunnen vinden?

En wat is cheatdevice? ik heb firmware 2.81 ofzo.

aub help mij ,het is mijn droom eens in de dodo te vliegen :$ ... :schater:

bedankt iederaan vooral :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Er is geen Dodo in LCS te vinden, als je er per se in wil vliegen zul GTA III moeten aanschaffen of inderdaad een cheatdevice gebruiken waar ik helaas geen verstand van heb en ik je dus niet verder mee kan helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo iedereen,

Kun je in GTA LCS in de dodo vliegen zonder cheatdevice?(denk van niet)

Niet in de Dodo, deze heeft zonder CheatDevice geen besturing

En wat is cheatdevice? ik heb firmware 2.81 ofzo.

CheatDevice werkt op de FW's tot 2.6 en op de Customfirmware DevHook, SE en 3.03 OE-C.

Ik heb even een stukje gekopieërd wat ik net hebt getypt over LCS en CheatDevice.

--

CheatDevice is te downloaden op CheatDevice.com. Het is een uitgebreid cheat programma waarmee je allerlei dingen kunt zoals het water level veranderen en met motors op muren rijden. Er zit ook een cheat bij die de normale 'Spawn Trashmaster' of 'Spawn Rhino' veranderd naar een voertuig dat jij wilt. Hierbij zitten ook 5 Helikopters en een vliegtuigje.

Ik weet niet hoe lang je LCS al hebt. Er zijn namelijk 2 versies de normale en de gepachte. Met de gepatchte versie is CheatDevice niet meer mogelijk. Je kunt kijken welke versie je hebt door in het menu te kijken bij de software update die bij LCS zit. Bij niet gepatchte versie is dit FW 2.00 bij de gepatchte is het een hoger getal.

screen1qj1.png

Thanks to Maarte41 voor het plaatje en de informatie over het kijken welke versie je hebt.

Wél is er een savegame te vinden op de CheatDevice website waarbij een helikopter in de garage van Staunton Island spawnt. Het werkt op allebij de versies en er is geen CheatDevice voor nodig. De Savegame is hier te downloaden.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo iedereen,

jullie hebben me al flink geholpen.

mijn gta liberty city stories heb ik een week nu,en ik zit nu aan staunton

island,vermoedelijk is mijn gta de nieuwere versie omdat er op staat''GREATEST HITS''

kan ik je nog een vraagje stellen:kan je op firmware 2.81 het cheatdevice op zetten?

alvast bedankt!!

Groetjes Miek

ps heb de unites states versie van lcs

Bewerkt: door Miek
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan wel vliegen in LCS door de Missie van False Idols. je moet hier maar eens zoeken want ik zie het toppic ook niet staan ;)

Dat trucje is alleen voor de PS2, en de helikopter die je bedoelt is een 'Maverick'.

Link to comment
Delen op andere websites

kan ik je nog een vraagje stellen:kan je op firmware 2.81 het cheatdevice op zetten?

CheatDevice werkt op de FW's tot 2.6 en op de Customfirmware DevHook, SE en 3.03 OE-C. Voor cheatdevice zul je dus moeten Downgraden. Maar dat is verboden hier op het forum om er over te praten. Google even, dan vind je wel goede sites en anders PB maar. Maar ik zou allereerst ook even nakijken welke versie je hebt. Je kan dit doen door in het menu de UMD van LCS erin te doen. Je moet LCS nog niet opstarten maar naar de Software update gaan die met het spel is meegeleverd. Deze zit gewoon onder Game. Bij de niet gepatchte versie heb je een update voor FW2.00, bij de gepatchte is dit een hoger getal.

screen1qj1.png

ps heb de unites states versie van lcs

Indien je de gepatchte hebt kun je nog voor de 'Heli in garage' savegame. Dat is deze Savegame [US Versie]. Het is helaas geen Dodo maar wel een Helikopter, de Maverick.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo iedereen,

jullie hebben me al flink geholpen.

mijn gta liberty city stories heb ik een week nu,en ik zit nu aan staunton

island,vermoedelijk is mijn gta de nieuwere versie omdat er op staat''GREATEST HITS''

kan ik je nog een vraagje stellen:kan je op firmware 2.81 het cheatdevice op zetten?

alvast bedankt!!

Groetjes Miek

ps heb de unites states versie van lcs

Als ik het goed had kon het wel met VCS (correct me if i'm wrong)

Dus als je leuke dingen wil doen met cheatdevice, zal je VCS moeten aanschaffen. Of downgraden, maar zoals ASPHALT het al zei: ''Voor cheatdevice zul je dus moeten Downgraden. Maar dat is verboden hier op het forum om er over te praten.'' ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Geen Dodo inGTA LCS vind ik echt lelijk... GTA III is ouder dan GTA LCS en dan nog niet eens een Dodo...

PS die firmware snap ik ook niet... Ik heb GTA III en ik zou hem kunnen posten... maar geen idee of dat mag op deze site :$

Link to comment
Delen op andere websites

Geen Dodo inGTA LCS vind ik echt lelijk... GTA III is ouder dan GTA LCS en dan nog niet eens een Dodo...

Omdat de Techniek van de PSP en UMD bij de ontwikkeling van LCS nog niet heel ver was zijn gebouwen verder naar boven niet meer soide. Zo konden ze meer data op de UMD krijgen en dus meer missies, auto's, etc. De Dodo zit er dus niet in omdat je dan alle on-afgewerkte gebouwen kon zien en er dan veel glitches zouden komen. Je valt door gebouwen heen en raakt vast te zitten. De techniek is nu verder dat er meer op een UMD kan. In VCS zie je dit. Maar Vice City heeft veel meer lage gebouwen dan LCS waar er heel veel flats zijn. In VC ook maar in mindere maten. Zo kon Rockstar er toch Helikopters in zetten en een, barrel, vliegtuigje. Dan zit er nog een minpunt aan, VCS heeft eronder moeten lijden. De Draw Distance is verschrikkelijk, waarschijnlijk heeft deze wat moeten onderdoen voor dingen als Helikopters.

Overgins was er in III wel een vliegtuigje maar wat voor een... Niet veel mensen kunnen er echt fatsoenlijk mee vliegen. In VC had je ook een vliegtuigje maar dat kon niet meer van land op stijgen. Moest je weer willen opstijgen dan is water veel makkelijker.

In LCS is het wel mogelijk om te vliegen. Met CheatDevice op de PSP en door trucjes op de PS2.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
Ik dacht dat er een savegame was dat er een dodo in de garage was... :Y

kan iemand me helpen

Het beste kun je gewoon dat savegame downloaden waar de Maverick in de garage staat.

Ik heb op de ps2 ook een Maverick in de garage, en die Maverick gaat zeer snel.

Ik denk sneller dan een Dodo :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht dat er een savegame was dat er een dodo in de garage was... :Y

kan iemand me helpen

Het beste kun je gewoon dat savegame downloaden waar de Maverick in de garage staat.

Ik heb op de ps2 ook een Maverick in de garage, en die Maverick gaat zeer snel.

Ik denk sneller dan een Dodo :Y

Ja he vet!

ik heb ook een maverick in mn garage maar op mne psp

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...