Jump to content

Het grote "Wat moet ik kiezen" topic.


White Gold

Recommended Posts

PS3 heeft gewoon een Scart kabel, wordt er standaard bij geleverd. No problemó. Hij past op elke TV, hoewel het op een HD TV natuurlijk wel veel mooier is, maar dat moet ik ook nog maar gaan ervaren ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...
  • Reacties 136
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • White Gold

    14

  • Black Force

    6

  • GwnHugo

    6

  • Vegeta

    5

Xbox 360 of Playstation3?

Beste leden,

Ik zou heel graag GTA 4 willen aanschaffen alleen heb ik daar wel een Next-Gen console voor nodig.

Nu zit ik te twijfelen tussen een Xbox 360 of een Playstation 3, welke is het beste als ik vragen mag :?

Ik weet dat de Xbox 360 nu nog maar 200 euro kost en de PS3 400 euro, dacht ik.. :roll:

Dan zou je denken dat ik voor de 360 ga, alleen heeft de PS3 meer kwaliteit.

Telkens zit ik weer te twijfelen, zou iemand mij hier mee kunnen helpen?

Btw, wat kan ik allemaal van deze 2 consoles verwachten>? :engel:

playstation_xbox_g.jpg

Alvast bedankt,

GrandTheftTwanO

>>> Door Froodooo: Topic samengevoegd met 'Het grote "Wat moet ik kiezen" topic'.<<<

Edit: sorry, ik was dit topic helemaal vergeten! :roll:

Bewerkt: door GrandTheftTwanO
Link to comment
Delen op andere websites

Nou, ik stond tot een paar uur geleden voor hetzelfde probleem, maar heb dat niet meer sinds ik voor een Xbox 360 premium met Gears of War ben gegaan. Al dat moois kostte me 300 Euro (Ik krijg nu ook nog 10% korting op GTAIV bleek achteraf :7 ) wat me er meteen bij brengt dat de goedkoopste 360 (de Arcade) geen harde schijf heeft en dat die 200 Euro dus meer zal worden. De Premium daarentegen kost standaard ongeveer 270 euro en heeft een 20 GB harde schijf.

Om wat meer op je vraag in te gaan: Mocht je gewoon lekker willen gamen en ben je verder toch niet van plan DVD's, danwel Blueray met je console af te spelen dan heb je aan een Premium meer dan genoeg. Het is waar dat de PS3 meer opslagruimte heeft - de Xbox Elite nog véél meer, 120 GB - en dat de beeldkwaliteit van die twee wellicht iets beter is, maar uiteindelijk heb je dat allemaal niet zo heel erg nodig, zeker als je ziet hoeveel het je extra kost. Een discussie tussen alle mensen (en vooral fanboys) hier over wat de 'beste' console is lijkt me vrij zinloos en niet iets waar je wat mee opschiet, als je dus lekker wil spelen en niet naar weinig extra voor veel extra geld op zoek bent, heb je aan de Xbox 360 Premium gewoon meer dan genoeg. Succes met je keuze.

MB

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk een beetje naar wat voor games je neigt.. Meer de kant van Haze, MSG4, Gran Turismo, MotorStorm = PlayStation 3. Lijken jouw games als Gears of War en Forza wat meer dan kies je voor de Xbox. Verder moet je natuurlijk nog kijken wat je er mee wilt. Wij kijken thuis bijvoorbeeld veel films, waaronder Blu-Ray, en dan is de PlayStation natuurlijk erg makkelijk en voordelig.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Kijk een beetje naar wat voor games je neigt.. Meer de kant van Haze, MSG4, Gran Turismo, MotorStorm = PlayStation 3. Lijken jouw games als Gears of War en Forza wat meer dan kies je voor de Xbox. Verder moet je natuurlijk nog kijken wat je er mee wilt. Wij kijken thuis bijvoorbeeld veel films, waaronder Blu-Ray, en dan is de PlayStation natuurlijk erg makkelijk en voordelig.

Als ik de Xbox 360 aanschaf doe ik het natuurlijk ook een (klein) beetje voor GTA IV.

Blue-Ray interesseert mij niet echt omdat je op de 360 ook DVD's kunt bekijken. :clown:

Kortom, ik heb mijn keuze al vrij snel gemaakt en ik ga voor de Xbox 360!

Btw, je hebt ook nog eens met de 360 extra veel plezier met GTA IV doormiddel van de extra content. _O_

Bedankt voor de hulp ASPHALT en Moonbeam! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een ´Wat moet ik kiezen´ probleem.

Ik ben aan het twijfelen tussen een psp, een xbox360 en een pc. Wij zijn thuis nogal arm dus ik moet erg lang sparen en heb wijnig geld voor games. Darom is het voor mij ook erg belangerijk dat hij eenvoudig om te bouwen is.

Xbox 360 Ik zou graag een xbox 360 aan willen schaffen omdat de games die daar op uitkomen mij het meest aanspreken. (Gears of War, Halo 3, GTA 4) Ik heb alleen geen grote lcd tv, dus ik weet ook niet of mijn kleine tv´tje het wel aankan. Verder zit ik een beetje met de Ring of Death. Voordelen: Veel games die mij aanspreken, veel vrienden hebben een 360. Nadelen: best wel duur, ring of death.

PSP Ik zou graag een psp willen hebben omdat ik iedere dag 2 uur heen en terug met de bus naar school toe moet. Dus ik wil in die 2 saaie uren in de bus lekker kunnen gamen. Het probleem is dat ik geen zin heb in 20 mensen die in mijn nek hijgen om te kijken wat ik aan het spelen ben. Verder kan je maar een paar games op je memory card zetten als hij gemod is. Voordelen: goedkoop, lekker voor in de bus. Nadelen: iritante kinderen, weinig games op memory card.

Pc Gewoon omdat de pc die ik nu heb hopeloos ouderwets is (Pentium III 800mhz) en sommige onderdelen niet goed meer werken. Maar een pc is dan ook veeeeeeeeeel duurder dan de 360. En ik moet dan ook heeeeeeel lang sparen. Voordelen: Heb ik nodig, alle games gratis downloaden Nadelen: erg duur nog duurder dan de 360.

Ik hoop dat ik jullie genoeg geinformeerd heb en dat jullie me met deze moeilijke keuze kunnen helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Huhhh kun je nou met de Xbox 360 arcade niet Saven?? der zit een 256 mb memorycard bij :S
Je kunt gewoon je spellen opslaan op de memory-card die je bij de X360 Arcade krijgt. Het is alleen niet mogelijk om dingen te downloaden vanaf de Marketplace, althans geen grote downloads, omdat je dan met een memory-card niet genoeg ruimte tot je beschikking hebt. Maar saven kun je dus wel degelijk. ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Huhhh kun je nou met de Xbox 360 arcade niet Saven?? der zit een 256 mb memorycard bij :S
Je kunt gewoon je spellen opslaan op de memory-card die je bij de X360 Arcade krijgt. Het is alleen niet mogelijk om dingen te downloaden vanaf de Marketplace, althans geen grote downloads, omdat je dan met een memory-card niet genoeg ruimte tot je beschikking hebt. Maar saven kun je dus wel degelijk. ;)

Oké bedankt want daar twijfelde ik over

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

ik wil een xbox kopen maar ik weet nog niet precies hoe die is dus wil iemand het mij even uitleggen wat je er precies mee kan en of hij mooi is

>>> Door Froodooo: Samengevoegd met het 'Het grote "Wat moet ik kiezen" topic'.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Onder ''Google'' valt veel te vinden over de Xbox 360 hoor :Y

Xbox 360

De Xbox 360 is een spelcomputer geproduceerd door Microsoft en ontwikkeld door een samenwerking van IBM, ATI, Samsung en SiS. Zijn Xbox Live dienst laat spelers toe om online tegen elkaar te spelen en om arcade games, trailers, TV shows, muziekvideos en gehuurde films te downloaden. De Xbox 360 is de opvolger van de Xbox en concurreert tegen Sony's Playstation 3 en Nintendo's Wii als deel van de zevende generatie.

Bron: wikipedia/xbox-360 < ook te lezen voor de uitgebreide informatie.

Hier kun je verschillende Xbox 360 pakketten bekijken: Consoleshop.nl/consoles/xbox360

Btw: Volgens mij hoort dit topic in het ''Consoles & Game events'' thuis.

Link to comment
Delen op andere websites

Een Xbox 360 is een Next-Gen game console met de beste graphics kwaliteit.

Er zijn 3 soorten pakketten: Arcade Pack, Premium Pack en Elite Pack.

Ik raad je aan om het Elite Pack aan te schaffen omdat 120 GB harde schij heeft, en dat is handig voor de games.

Bewerkt: door GrandTheftTwanO
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...