Jump to content

Het grote "Wat moet ik kiezen" topic.


White Gold

Recommended Posts

Ik heb ze bijna allemaal :dans: Ik ga binnenkort de Nintendo Wii kopen :puh:

Dat is wel een goede keuze, want er zijn leuke spellen voor de Wii. En de controles zijn ook heel leuk met al die bewegen met de controler. Als je spellen gaat raad je ik je de volgende spellen aan: The Godfahter, een goede game en meer missies dan op de PS2. En ook heel anders, want op de PS2, XBOX 360 en de PS2 is de eerste missie in een een steegje maar op de Wii op een gebouw op het dak. :) En ik raad je nog aan Mario & Sonic op de Olympische Spelen niet zo veel mensen kennen deze spel niet maar het is wel leuk. Je kan allerlie Olympische sporten doen, zoals hardlopen, zwemmen, en andere sporten. Het lijkt makkelijk maar het is best wel moeilijk dus dan zal je nog even nog moeten leren... :clown:

Bewerkt: door Rene-GTA
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 136
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • White Gold

    14

  • Black Force

    6

  • GwnHugo

    6

  • Vegeta

    5

Hey ik ben van plan om een nieuwe console te kopen omdat ik mijn oude xbox zat ben. Ik iemand die houdt van spellen zoals saints row 2 als die komt dragonball z en gta iv.. En niet zo erg van mario sonic zelda dingen.. Maar ik wou eigelijk een spel hebben zoals dragonball z tenkaichi 3 waarbij je 3d rond kan rennen. MAar dragonball burst limit is gwn net als budokai. Dus daarom dacht ik aan wii. Maar ik wil weten is het beter om voor 100 meer een ps3 te kopen dan een 360. Want ik vind de ps3 wel beter eigelijk omdat het blue ray heeft en 40gb. Maar er zijn nu nog saaie stomme schiet spellen die allemaal het zelfde zijn er veel te moeilijk. Dus zal ik beter wachten of nu meteen een 360 nemen want komen er wel andere soort leuke spellen op de ps3, want het lijk alsof de ps3 maar een soort genre games heeft. Ik wil wel een beetje spellen hebben die lollig zijn zoals dragonball z tenkacihi 3. Dus wat ik wil zeggen is :Ik vind 360 op dit moment met spellen beter maar de ps3 opzich is zelf beter want het heeft meer te bieden als het niet gaat om spellen. Maar wat als er later leukere spellen komen die bij mij passen wat op dit moment niet het geval is,,,,

Ik maakte nieuwe topic omdat ik een poll veel handiger vind en dat nog nergens was.

>>> Door Froodooo: Ik heb het topic gewoon samengevoegd. 'Het grote "Wat moet ik kiezen" topic' is gewoon voor dit soort dingen, daar hoort dit ook thuis. ;) <<<

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

De Xbox 360 heeft veel meer boeiende games dan de PS3, de Wii zou ik zowiezo niet nemen. Dat is maar goedkopeprul, de PS3 is goed voor in de toekomst. Maarja binnenkort komt er mischien weer een Xbox 720, dus dan is dat praatje dat de PS3 langer mee gaat ook slap. Online gaan op de PS3 is gratis, op de Xbox 360 moet je als je online wilt gaan 60 euro per jaar betalen. Dus mijn conclusie is, koop een Xbox 360. Daar zijn zat leuke spellen op zoals Saints Row, Gears of War, Bioshock, Halo 3, en zo kunnen we nog wel verder gaan. In ieder geval succes met je keuze. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind jouw reactie over de Wii echt nergens op slaan. Ik denk niet dat de Wii wat voor de topicstarter is maar om te zeggen dat de Wii goedkoop en prul is slaat echt helemaal nergens op. Ik heb zelf ook een Wii waar ik regelmatig met heel veel plezier op speel.

Ontopic ik denk dat je het beste voor een Xbox360 kan gaan als ik zo jouw spellenkeuze zie. Ik ben het wel met je eens dat de PS3 een spel genre heeft waar je van moet houden en volgens mij is dat niet echt jouw keuze. Heb je geen vrienden die een Xbox of een PS3 hebben waar je op zou kunnen spelen om te kijken wat je zelf het leukste vindt.

Veel succes met je keuze :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Denk niet dat de 720 snel uit gaat komen, maar dat terzijde.

Ik zou zeggen als ik het zo lees dat je voor de 360 moet gaan. Er is nog niet veel over Burst Limit bekend gemaakt, maar denk dat je deze DBZ game heus wel leuk gaat vinden. Je had een Xbox lees ik zo, dus mischien heb je ook wel Halo / Fable / Ninja Gaiden gespeeld en vond je die leuk, je zal vast weten dat er op de 360 van die games ook nieuwe delen komen dus dat is ook handig. Je vind een Blu-Ray speler wel leuk, maar heb je wel een HDTV ? Zo niet dan heb je der ook niks aan! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

De PS3 wordt binnenkort nog een keer in prijs verlaagd, en er zijn ook meer dan genoeg boeiende (exclusive) games voor de Playstation 3. Naast enkele toppers als Assassins Creed of Call of Duty 4 heeft de Playstation 3 ook erg veel goede exclusives dit jaar, hier vind je een lijstje. Ook zijn er al erg veel goede exclusives verschenen (denk aan Resistance, Motorstorm, Warhawk, Uncharted: Drakes Fortune, Ratchet and Clank: Tools of Destruction etc). De games zijn dus zeker oke, al kan ik niet ontkennen dat de Xbox360 ook een paar behoorlijke exclusives heeft. Naast dat heb je natuurlijk ook de Bluray functie die nu en vooral in de toekomst erg handig zal zijn, gratis internet (integendeel tot de Xbox), erg veel downloadbare demo's, en uiteraard Playstation Home dat medio 2008 uitkomt.

zie je de verschillen tussen Playstation Home en Xbox Live. Naast dit wil ik je ook wijzen op de toekomst, de xbox is immers al 2 jaar ouder dan de PS3, dus in feiten gaat de PS3 twee jaar langer mee en daarom heb je er dus veel meer aan in de toekomst ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk steeds meer dat ik de ps3 ga nemen en die xbox die ik had vond ik nooit goed. Fabel en die ninja spellen ik haat die sprookachtige zelda achtige spellen. Ik wil actie gta dingen en sgiet spellen vind ik ook wel leuk als ze maar neit te moeilijk zijn. En de xbox 360 vind ik opzich nep want heeft neit zo veel dingen. Playa 3 heeft die kaartlezers,blueray dus kunnen ze ook veel betere spellen maken in de toekomst alleen denk ik dat ik nog ga wachten tot hij goedkoper word en of er nog leuke spellen komen anders neem ik een goeie videokaart eerst en ga spellen voor de pc nemen dan neem ik ps3 later als IV enzo erop uit zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik jou was zou ik voor de Xbox 360, vette games en beter dan de Wii of ps3.

Maar het is jou keuze en jou smaak kwa games. Houd jij van Mario of van wat beweging dan is de wii geschikt voor jou!

Of je wilt echt gamen, dan heb je een Xbox 360 nodig of playstation 3. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik stem niet want ik heb al playstation 3.

Als je goed leest dan zie je dat je een console voor cesar uit moet kiezen, niet aangeven wat je zelf wil kopen.

Niet het eerste spam post die ik vandaag van je zie die niet eens iets met topic heeft te maken.

Maar ik heb een xbox360 en een ps3 en nu tijdelijk een wii.

Zelf vind ik de wii niks aan, heb hem ook maar voor 2 weken van iemand geleend.

De xbox360 heeft op dit moment betere en veel meer spellen, maar ik ga er vanuit dat als je nu een console gaat kopen dat je wil dat hij over 3 jaar nog steeds de beste is. (zodat je geen spijt krijgt dat je verkeerde hebt gekocht).

Ps3 vind ik zoizo kwa functies al veel beter, ingebouwde wifi, altijd harde schijf, internetbrowser, uitgebreide media player, gratis online, blu ray films kijken, linux op ps3 draaien, Home.

Ookal heeft de ps3 op dit moment minder goede spellen raad ik toch ps3. Als hij beter geprogrameerd kan worden en hij steeds beter verkoopt (wat hij ook doet) gaan spellenmakers zich er op concentreren, en kan het wel eens gebeuren dat ze de xbox 360 in de steek laten (wat ook bij vorige xbox gebeurde).

Verder is het prima console die ook nog eens stuk minder lawaai maakt (valt me erg op aan de xbox).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou voor de Playstation gaan. De PS3 is op het moment nog erg on intresant vanwege het kleine aantal games, maar dit zal over een jaar heel anders zijn als de game makers de technologie een beetje snappen. De PS3 heeft niet alleen vehctspellen maar ook leuke classic games. Ik wens je nog veel succes met je keuze. ^_^

mvg,2fast{0}

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...