Jump to content

Het grote "Wat moet ik kiezen" topic.

Recommended Posts

Geplaatst:

Oke ik blijf wachten tot ik zie dat de PS3 leuke spellen krijgt al duurt het een jaar. En wat voor classic games heeft de PS3 dan.

• Reacties 136
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• White Gold

14

• Black Force

6

• GwnHugo

6

• Vegeta

5

Geplaatst:
Ik stem niet want ik heb al playstation 3.

Als je goed leest dan zie je dat je een console voor cesar uit moet kiezen, niet aangeven wat je zelf wil kopen.

Niet het eerste spam post die ik vandaag van je zie die niet eens iets met topic heeft te maken.

Maar ik heb een xbox360 en een ps3 en nu tijdelijk een wii.

Zelf vind ik de wii niks aan, heb hem ook maar voor 2 weken van iemand geleend.

De xbox360 heeft op dit moment betere en veel meer spellen, maar ik ga er vanuit dat als je nu een console gaat kopen dat je wil dat hij over 3 jaar nog steeds de beste is. (zodat je geen spijt krijgt dat je verkeerde hebt gekocht).

Ps3 vind ik zoizo kwa functies al veel beter, ingebouwde wifi, altijd harde schijf, internetbrowser, uitgebreide media player, gratis online, blu ray films kijken, linux op ps3 draaien, Home.

Ookal heeft de ps3 op dit moment minder goede spellen raad ik toch ps3. Als hij beter geprogrameerd kan worden en hij steeds beter verkoopt (wat hij ook doet) gaan spellenmakers zich er op concentreren, en kan het wel eens gebeuren dat ze de xbox 360 in de steek laten (wat ook bij vorige xbox gebeurde).

Verder is het prima console die ook nog eens stuk minder lawaai maakt (valt me erg op aan de xbox).

Fanboy :7

Je zou voor de PS3 moeten gaan, de 360 verdwijnt uit de spotlight, en PS3 online is gratis, en de PS3 heeft geen RROD :)

Oook komen er meer en meer games, LOst PLanet, TOB...

Geplaatst:

(goede argumenten)

Fanboy :7

Je zou voor de PS3 moeten gaan, de 360 verdwijnt uit de spotlight, en PS3 online is gratis, en de PS3 heeft geen RROD :)

Oook komen er meer en meer games, LOst PLanet, TOB...

Ik fanboy :o

Ik heb alle 3 de consoles (waarvan wii tijdelijk) waarom zou ikd an fanboy zijn. Ik zeg gewoon welke ik het beste vind uit eigen ervaring en voor welke ik de beste toekomst in schat.

Geplaatst:
Oke ik blijf wachten tot ik zie dat de PS3 leuke spellen krijgt al duurt het een jaar. En wat voor classic games heeft de PS3 dan.

Alle PS one toppers, die voor een paar euro in de PlayStation Store te koop zijn. Deze kan je dan ook op je PSP spelen als je die hebt, als die aangesloten is op je PS3. Zo krijg je dus de mogelijkheid om toppers van toen zoals bijvoorbeeld Crash Bandicoot voor een heel klein bedrag te downloaden. Naast Classics heeft de PS Store ook nog andere kleine games, zoals Pain, Lemmings, en zelfs een topper als Warhawk kan je online kopen.

Geplaatst:

Hallo beste leden

Ik wil graag ook een next-gen console voor me verjaardag (10 maart). Alleen ik weet niet welke?

Ik ga denk ik geld vragen en dan kijken hoeveel ik heb en dan beslissen alleen ik weet niet de voordelen en nadelen voor de consoles. Wie of wie kan me helpen ik kan niet kiezen tussen de Xbox 360.

Xbox 360

Zoals ik las heb je er verschillende versies van. Ik wil graag de middelste, want ik hoorde dat je met de acrade geen spellen kon opslaan en ook niet kon kopen? De Elite is me ietsie te duur dus ga ik voor zegmaar de normale. Alleen het Internetten kost geld een jaar 60 euro of is dat nu ook gratis? En moet je nog veel accessoires kopen als je hem hebt zoals oplaad dingen voor je controllers?

Playstation 3

De Playstaion 3 is duur maar wel heel goed las ik :D. Je hebt 40 gigbyte alleen nu las ik ook weer op GTAForum dat je daar geen Playstation 2 spellen mee kan afspelen alleen met de 60 gigbyte alleen die is niet meer te verkrijgen. Ook heb je er een grote TV voor nodig aan hoeveel inch denken jullie dan? Zo te zien is het internetten gratis en draadloos of moet er een kabel naar me Computer toe en wat voor internet heb je nodig?

Grand Theft Auto IV

Ik koop deze console natuurlijk ook voor Grand Theft Auto IV! Alleen op welke zal hij het mooist zijn? En met welke kreeg je er wat bij?

Ik wil graag goeie adviezen dus niet zomaar van 'ja je moet die kopen want die heb ik ook'.

Als ik nog vragen heb stel ik zie hier :D.

Alvast bedankt

MVG,

Omar

Geplaatst: (bewerkt)

Heej,

voordeel ps3

- bluray

- online gratis

- niet van microsoft

- veel ps2 games in omloop die ook goed zijn, dus zat games maar niet niet alles is next-gen

nadeel ps3

- duur, maarja je krijgt wel 2 controllers en 2 games gratis (als je bij een kleine winkel koopt mag je mss nog wel kiezen)

voordeel xbox360

- goedkoop

- al veel games

nadeel xbox360

- online gaan kost geld

- geen standaard (de een heeft hdd en de ander hd-disc)

- als je hdd en hd-disc koopt zijn dat al 3 apparte dingen

- the ring of deadth (30% gaat kapot, bij de ps3 is dat 0.2%)

- hoop apparte dingen waarvoor je moet betalen (controller, accu, oplader)

zelf heb ik een ps3 gekocht omdat je dan kwaliteit koopt. de ps1 en de ps2 waren beide een groot succes en hebben beide meer dan 7 jaar meegegaan.

momenteel worden er nog steeds ps2 games gemaakt en geen xbox games meer

je moet zeker geen console gaan kopen voor 1 game (genre) op beide console komen goede games uit.

Mooie games voor beide console's

forza voor xbox GT5 voor ps3

halo 3 voor xbox haze/kill zone 2 voor ps3

En ga zo nog maar door en de fifa en skate komen overal op

Ik hoop dat je hier iets mee opschiet. ^_^

MvG, GTA-fan2

Bewerkt: door GTA-fan2
Geplaatst:
Heej,

voordeel ps3

- bluray

- online gratis

- niet van microsoft

- veel ps2 games in omloop die ook goed zijn, dus zat games maar niet niet alles is next-gen

nadeel ps3

- duur, maarja je krijgt wel 2 controllers en 2 games gratis (als je bij een kleine winkel koopt mag je mss nog wel kiezen)

voordeel xbox360

- goedkoop

- al veel games

nadeel xbox360

- online gaan kost geld

- geen standaard (de een heeft hdd en de ander hd-disc)

- als je hdd en hd-disc koopt zijn dat al 3 apparte dingen

- the ring of deadth (30% gaat kapot, bij de ps3 is dat 0.2%)

- hoop apparte dingen waarvoor je moet betalen (controller, accu, oplader)

zelf heb ik een ps3 gekocht omdat je dan kwaliteit koopt. de ps1 en de ps2 waren beide een groot succes en hebben beide meer dan 7 jaar meegegaan.

momenteel worden er nog steeds ps2 games gemaakt en geen xbox games meer

je moet zeker geen console gaan kopen voor 1 game (genre) op beide console komen goede games uit.

Mooie games voor beide console's

forza voor xbox GT5 voor ps3

halo 3 voor xbox haze/kill zone 2 voor ps3

En ga zo nog maar door en de fifa en skate komen overal op

Ik hoop dat je hier iets mee opschiet. ^_^

MvG, GTA-fan2

- niet van microsoft

Wat maakt dat nou uit?

En dat met de controllers dat was dacht ik alleen bij de 60 gigabyte versie hoor. IK kijk nu even bij Dynabyte en daar staat een PS3 voor 400 euro zonder spellen maar wel 1 controller en 40 gb.

Denken jullie dat er binnenkort weer acties komen voor de PLaystation 3 dat hij bijv 450 euro kost en dat je nog 1(of 2) game(s) mag kiezen?

Ow ja: Ik ben 12 jaar dus geen vakantie baantjes etc,

Alvast bedankt

MVG,

Omar

Geplaatst:
En dat met de controllers dat was dacht ik alleen bij de 60 gigabyte versie hoor. IK kijk nu even bij Dynabyte en daar staat een PS3 voor 400 euro zonder spellen maar wel 1 controller en 40 gb.
Check deze post.
Geplaatst:
Check deze post.

Bedankt, maar bij welke winkel kan ik die vinden? En hoe groot moet je tv zijn of wat voor soort?

• 2 weken later...
Geplaatst:
Check deze post.

Bedankt, maar bij welke winkel kan ik die vinden? En hoe groot moet je tv zijn of wat voor soort?

Je PS3 kan je aansluiten op elke soort TV. Je hebt dus geen HDTV nodig, als is het een tv van 10 CM zolang er een Scart/HDMI aansluiting zit is het goed. Anders zit er nog wel een andere aansluiting waar je een koppelstuk op kan aansluiten zodat je toch Scart hebt. PS3 ondersteund gewoon elke TV.

In ieder geval is de 60 GB bijna nergens meer te verkrijgen, maar goed.

• 2 weken later...
Geplaatst:
Hier kun je verschillende PS3 Packs kopen met verschillende dingen erin !! Maar mijn vraag is is er een site waar je alle lang verwachte ps3 games al kunt zien !! En komt en weer een blijvende afprijsing !!
Geplaatst:
Hier kun je verschillende PS3 Packs kopen met verschillende dingen erin !! Maar mijn vraag is is er een site waar je alle lang verwachte ps3 games al kunt zien !! En komt en weer een blijvende afprijsing !!

Een prijsverlaging zal er heus wel weer een keer van komen, alleen denk ik dat dat niet zo snel zal gebeuren, op het moment moet je het doen met de packs die worden aangeboden.

Over de langverwachte PS3 games.. welke moet je dan noemen, want ik kan naar één spel kijken en jij weer niet. Dus daar kan ik niet over oordelen... Als je jezelf een beetje oriënteert, door bijvoorbeeld vaak naar gamesites te gaan, zoals IG of Gamed, dan kun je je zeer goed oriënteren. Dat heb ik zelf ook gedaan en zo ben ik nu telkens op de hoogte van de ontwikkelingen :D

Greetz, WG.

Geplaatst:

Nog ff over het feit dat er in het begin werdt gepraat over dat je geen packs van de xbox 360 van 250-350 kunt kopen in een internetshop ik heb hem voor 271 euro gekocht excl. verzendkosten.. en 't was een aanbieding maar 2 weken later stond hij er voor dezelfde prijs op en deze keer NIET als aanbieding.|

Ik heb hem gekocht bij alternate ;)

Alleen hij stond 1 maandje geleden er nog op maar ik zie dat hij er inmiddels al weer af is ;) maar zal waarschijnlijk binnenkort weer op.

BTW Het was een premium kit die ik heb gekocht.. dus GEEN arcade versie maar een Pack met Hardeschijf, games e.d.

Groetjes

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Eerst mijn vraag : Kan je je ps3 ook aansluiten op zo'n ouderwetse tv zoals deze : klik ik heb deze in mijn kamer in de woonkamer kan ik niet zo vaak spelen vanwege mijn ouders dus wil ik het in mijn kamer hebben aangesloten op zo eentje kan dat wel ??

Oke ik nu belangrijk nieuws voor mensen die binnenkort een next-gen console willen kopen, behalve de wii :cya: .

:D Oke ik ga verder. ER komt binnenkort een prijsverlaging van 80 euro voor de xbox 360 elke pack (arcade,premium...) worden 80 euro goedkoper. Dat kondigt bart-smit en intertoys tenminste aan dus het is al bijna 100% dat he gaat gebeuren al heeft microsoft het niet bevestigd. De arcade pack word dus 200 euro dat is 50 euro goedkoper dan de wii !! En Premium gaat 270 euro kosten. En de Xbox elite gaat 400 euro worden net als de playstation 3. Dat betekent dat de sony de playa 3 ook wel moet afprijsen om lager uit te komen dan de Xelite anders zal iedereen eerder een xbox premium pak kopen. Dus ik w8 nog ff op de prijsverlagng van de ps3 !!

Bron : http://www.planet.nl/planet/show/id=75057/...17887/sc=a485ca

1956897629_1999998462_xbox0.jpg

Dus alle X360 fans VRIJDAG snel naar de winkels !!!

Bewerkt: door cesar
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...