Froodooo Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Een Xbox 360 is een Next-Gen game console met de beste graphics kwaliteit.Er zijn 3 soorten pakketten: Arcade Pack, Premium Pack en Elite Pack. Ik raad je aan om het Elite Pack aan te schaffen omdat 120 GB harde schij heeft, en dat is handig voor de games. Het is maar net hoeveel opslagruimte je nodig hebt. Als jij iemand bent die denk ontzettend veel te gaan opslaan op jouw harde schijf, dan is de Xbox Elite inderdaad een handig pakket voor jou, vanwege die 120GB aan harde schijf ruimte. Als je echter alleen soms eens een demo download en die na verloop van tijd weer weg doet, heb je aan de Premium met 20GB harde schijf ruimte meer dan genoeg. Maar hè, de keuze is aan jou, forumrunner2! Reageren
Silverbyte Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 (bewerkt) Ik ben van plan om een Xbox 360 aan te schaffen, maar er zijn mij nog een paar dingen onduidelijk: Wat is er waar van het gerucht dat je in de toekomst games op de harde schijf van een Xbox 360 te zetten? (Zoals SummerBase aangaf in Dit topic)En als dit waar is, is het mogelijk later nog een harde schijf te kopen wanneer je de Arcade versie hebt? Ik heb ook van diverse mensen gehoord dat de Arcade niet zo geschikt is voor GTA IV.Er zouden langere wachttijden en pop-ups in zitten.Dit zou ik graag willen weten van iemand die zelf een Arcade met GTA IV heeft. Komt de Downloadable Content ook beschikbaar voor de Arcade? Ik vraag dit omdat een Arcade voor mij in eerste instantie voordeliger is, aangezien ik dan nog geld overhoud voor een game. Ik heb zelf liever de Premium, maar dan moet ik een héle tijd wachten tot ik een game kan kopen. Alvast bedankt. >>> Door Froodooo: Samengevoegd met 'Het grote "Wat moet ik kiezen" topic'.<<< Bewerkt: 4 juli 2008 door Froodooo Reageren
Froodooo Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Ik probeer zo goed mogelijk jouw vragen te beantwoorden: 1. Ik ben het eens met SB dat de games in de toekomst waarschijnlijk op de harde schijf opgeslagen moeten gaan worden. De PS3 maakt hier al gebruik van. De noodzaak om op te slaan ligt in het feit dat de games tegenwoordig gewoon steeds veeleisender worden, waardoor alleen van de disc lezen gewoon niet genoeg is. Kijk maar naar GTA4, waar veel mensen problemen hebben omdat alles vanaf de disc gelezen wordt, waardoor de game bijvoorbeeld vaak vastloopt of foutmeldingen geeft. Ik denk dus zeker dat games in de toekomst deels opgeslagen moeten worden, maar waarschijnlijk is dit alleen maar voordeliger voor de gameplay. Daarnaast kun je later altijd nog een harde schijf kopen, die zijn apart verkrijgbaar. 2. Ik heb geen arcade, maar ik kan me niet voorstellen dat je langere laadtijden hebt. 3. De downloadable content wel voor de arcade, maar zonder harde schijf kun je de downloadable content natuurlijk ook niet downloaden. Een harde schijf is dus voor dat soort dingen een vereiste, en ik raad het je ook aan, omdat je met een harde schijf bijvoorbeeld ook demo's en video's van Xbox Live kunt downloaden. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Mja, ik wilde sowieso al liever een Premium, maar het punt is dat ik dan een paar maanden zonder game zit. Reageren
Rullez Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Mja, ik wilde sowieso al liever een Premium, maar het punt is dat ik dan een paar maanden zonder game zit. Je kan uiteraard wel een Arcade kopen en dan later zo'n harde schijf kopen, maar dan ben je wel veel duurder uit. Wat ook kan is dat je de Premium koop en dat je dan eventueel games leent van je vrienden of dat je gewoon wat langer spaart het de hele zooi in een keer binnen haalt. Reageren
Patos Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Maar als we naar de stats kijken welke is dan beter? Xbox 360 of ps3? want voor wat ik net gelezen hebt, lijkt de ps3 beter Reageren
Visser23 Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Ik denk dat de PS3 beter is. Internet hoef je niet te betalen, alles is gratis. Op de xbox is het volgens mij €60,- per maand. Op de PS3 is ook een store. Hierin kan je demo's downloaden die je daarna kan spelen. Om te kijken welk spel je graag wilt hebben. Ook kan je gewoon op GTAF en andere dingen. De spelen vind ik er beter uitzien qua graphics op de PS3. De PS3 geeft een mooi helden beeld wat ik van de xbox niet echt kan zeggen. Ik vind persoonlijk dus de playstation beter. Ook omdat er elke keer nieuwe updates komen enzovoorts. Er is net namelijk een update zodat je trofeeën kan winnen in bepaalde spellen. Deze was eral voor de xbox. Ik stem dus voor de ps3 Reageren
Rullez Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Maar als we naar de stats kijken welke is dan beter?Xbox 360 of ps3? want voor wat ik net gelezen hebt, lijkt de ps3 beter Wat bedoel je met 'stats' de verkoop cijfers of meer wat een console kan? Als het om de eerste gaat dan staat de 360 er beter voor, want dit komt omdat de 360 zo'n 2 jaar voorsprong heeft, maar die markt daalt langzaam en de PS3 verkoop als ik het goed heb al een paar maanden beter dan de 360. Nu alleen nog in het totaal plaatje. Als je met 'stats' bedoeld wat hij allemaal kan is de PS3 beter, want je heb Blu-Ray terwijl je bij de 360 alleen DVD heb en voor een HD disk drive zo'n extra 100 euro moet neerleggen. Buiten dat zijn de graphics van de PS3 gelijk aan de 360 alleen het probleem is dat de graphics bij de 360 niet meer hoger kunnen en dat ze bij de PS3 nog maar één vierde deel gebruiken. Buiten dat zie ik dat de 360 steeds minder gaat verkopen en dat de PS3 steeds meer gaat verkopen. Dus als je een console gaat halen zou ik voor de PS3 kiezen omdat die er bijna zeker weten beter voor zal gaan staan in de toekomst, Reageren
Patos Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Maar als we naar de stats kijken welke is dan beter?Xbox 360 of ps3? want voor wat ik net gelezen hebt, lijkt de ps3 beter Wat bedoel je met 'stats' de verkoop cijfers of meer wat een console kan? Als het om de eerste gaat dan staat de 360 er beter voor, want dit komt omdat de 360 zo'n 2 jaar voorsprong heeft, maar die markt daalt langzaam en de PS3 verkoop als ik het goed heb al een paar maanden beter dan de 360. Nu alleen nog in het totaal plaatje. Als je met 'stats' bedoeld wat hij allemaal kan is de PS3 beter, want je heb Blu-Ray terwijl je bij de 360 alleen DVD heb en voor een HD disk drive zo'n extra 100 euro moet neerleggen. Buiten dat zijn de graphics van de PS3 gelijk aan de 360 alleen het probleem is dat de graphics bij de 360 niet meer hoger kunnen en dat ze bij de PS3 nog maar één vierde deel gebruiken. Buiten dat zie ik dat de 360 steeds minder gaat verkopen en dat de PS3 steeds meer gaat verkopen. Dus als je een console gaat halen zou ik voor de PS3 kiezen omdat die er bijna zeker weten beter voor zal gaan staan in de toekomst, Jah idd, Ps3 heeft blu-ray , Ook online modus Gratis erbij is nieuwer & krachtiger. Dus eigelijk is de ps3 beter als we het zo bekijken. Ja en dat van de 1 vierde deel had ik ook alles eerder gelezen Ik zou ook als je een console zou halen ps3 halen ook nog iets in de toekomst moet je op harde schijf opslaan en die heeft de ps3 al standaard, bij de xbox360 moet je hem dan kopen Reageren
Lil.Shaiki Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 Hey Is het waard om een PSP te halen ? want ik wil het halen maar ik weet het niet leuk is ofzo wat vinden jullie het ? Reageren
Fuffie Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 HeyIs het waard om een PSP te halen ? want ik wil het halen maar ik weet het niet leuk is ofzo wat vinden jullie het ? Natuurlijk, een psp is altijd leuk. Alleen zal je er wel games voor moeten halen anders wordt het saai. Reageren
M4X Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Zeker doen, de PSP is een prima handheld met leuke spellen, en de doelgroep is wat meer 'hardcore gamers' dan bij de andere handheld, de Nintendo DS. Ook heeft de PSP de mogelijkheid om als MP3 speler te dienen indien je genoeg geheugen hebt voor muziek, en je kan er films opkijken, en internetten als er ergens in de buurt van je PSP een draadloze verbinding is waarop je je PSP kan aansluiten. Als je een handheld neemt dan is de PSP in mijn ogen de beste mogelijkheid, ookal is 'ie wel wat duurder dan de DS Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 hey ik krijg elke week 7 euro voor een xbox360 pro of ps3 nou weet ik niet welke ik moet kijken ik hou vooral van shooters en ik heb op dynabite naar de system specificaties gekeken en de xbox had 526 mb en ps3 256 Reageren
ikt Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 hey ik krijg elke week 7 euro voor een xbox360 pro of ps3 nou weet ik niet welke ik moet kijken ik hou vooral van shooters en ik heb op dynabite naar de system specificaties gekeken en de xbox had 526 mb en ps3 256 Niet naar de specs kijken, het is geen computer. Gewoon doen wat je leuk vindt. Xbx live? PSN? Forza Motosport? Gran Turismo? Jouw keuze. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 (bewerkt) ik hou van shootergames en af en toe een racegame. Bewerkt: 17 september 2008 door Honkbal95[NL] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.