Jump to content

Het grote "Wat moet ik kiezen" topic.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik hou van shootergames en af en toe een racegame.

Xbox 360 zijn exclusieve race games : Forza Motorsport 2 ( 3 is komende) , Race Pro ( De beste Simulatie race reeks) , Project Gotham racing 4 ( deel 5 zal ook opkomst zijn)

PS3 heeft Gran Turismo 5. Echter is dat nog lang wachten. (motorstorm heb je al offroad racing nog, op Xbox 360 en ps3 heb je ook baja ook offroad.)

De andere bekende race games komen op beide

Shooters op Xbox 360 : Gears Of War 2 ( vrijwel de beste shooter game) 2, Halo 3 ( 4 zal ook waarschijnlijk niet lang weg blijven. Frontlines: Fuel Of War, Prey ( vervolg is in de maak)

shooters op PS3: Killzone 2 en resistance (vervolg is komende)

Farcry2 , COD en zovoort komen op beide.

Je moet kijken naarr de games. Ik verondersstel dat je ook graag online gamet dan. Qua games en online is Xbox 360 aan te raden. Prijs is ook in voordeel Xbox 360.

PS3 is meer voor blu ray, games laten jammer genoeg op zich wachten. Prijs is iets in de nadeel.

Online is wel gratis, dat merk je ook wel. Niet dat het slecht is. Gewoon minder features en soms als je topgame in huis haalt zijn eerste dagen moeilijk online speelbaar. Bij Xbox 360 betaal je 5 euro per maand (60 euro op een jaar) Wat nog steeds goedkoper uitkomt. Beide consoles zijn ongeveer even sterk. Er zal nooit veel verschil zijn tussen de twee. Ook al beweren sommige anders maar dat is omdat ze in de valkuil van Sony trappen. Als Ps3 pakken better was dan hadden we het nu al lang gezien...

Kijken naar de games en als je online speelt naar de online kijken. Wat over nadenken en dan zien. Vragen kan je nog stellen.

Bewerkt: door MNC3
  • 1 year later...
  • Reacties 136
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• White Gold

14

• Black Force

6

• GwnHugo

6

• Vegeta

5

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo mensen,

Ik heb van mijn opa en oma net 500 euro gekregen en ik wil graag een PS3 of XBOX360 kopen. Ik denk dat ik voor de XBOX360 elite ga bij de intertoys (€200,-) maar komen er dan nog kosten omheen (behalve xbox live gold) zoals een XBOX360 Wireless netwerk adapter of hoeft dat niet bij een xbox elite?

Mvg Boer ;D

Sorry voor de bumb trouwens.

Bewerkt: door BoerBanaan
Geplaatst:

Hallo mensen,

Ik heb van mijn opa en oma net 500 euro gekregen en ik wil graag een PS3 of XBOX360 kopen. Ik denk dat ik voor de XBOX360 elite ga bij de intertoys (€200,-) maar komen er dan nog kosten omheen (behalve xbox live gold) zoals een XBOX360 Wireless netwerk adapter of hoeft dat niet bij een xbox elite?

Mvg Boer ;D

Volgens mij zit er in de elite geen wireless adapter, dus die moet je er zelf bij kopen. Ik had gehoord dat die Wireless adapter niet zo goed werkte. Ik het er zelf gewoon een kabeltje erin zitten.

Geplaatst:

En die wireless adapter kost ook nog eens 70 euro

Dus je mag hopen dat jou Modem/router dicht bij de TV zit anders heb je hetzelfde probleem zoals mij

Ik kan al sinds ik de 360 kocht niet online omdat dat niet wireless is ingebouwt :duh:

en m'n modem 12 meter verderop staat door 2 deuren heen :duh:

Dus als online echt belangrijk voor je is zou ik een PS3 kopen.

- Als je Xboxlive betaalt komt de prijs uiteindelijk toch duurder uit dan bij de PS3 waar internet gratis en de aansluiting volgens mij ook wireless is

- Bluray :puh:

Geplaatst:

Dat is één van de dingen die mij irriteert aan de 360, zijn redelijk dure accessoires. Voor draadloos internet heb je weer een draadloze ontvanger nodig, voor zo'n accu ding voor je controllers weer een paar tientjes, voor een VGA kabel (omdat ik geen HDMI versie heb) moet je ook weer wat geld betalen. Bah.

Het gaat er dus om wat je wilt. De 360 is een leeg canvas die je zelf kan personaliseren, de PS3 heeft alle functies er al op zitten. In jouw situatie gaat het meer om welke spellen je wilt spelen. 360 Exclusives, of PS3 exclusives?

Geplaatst:

Het gaat er dus om wat je wilt. De 360 is een leeg canvas die je zelf kan personaliseren, de PS3 heeft alle functies er al op zitten. In jouw situatie gaat het meer om welke spellen je wilt spelen. 360 Exclusives, of PS3 exclusives?

De exclusives maken mij eigenlijk niet veel uit, het gaat mij meer om RDR. Maar is de xbox ook nog duurder met die aanbieding van de intertoys (XBOX360 Elite + 4 games = 200 euro)?

Zoniet, ga ik gewoon voor de PS3 dan.

Geplaatst:

Als je wireless internet nodig hebt en behoefte hebt aan een BluRay ding en een Wii-rip off; PS3

Kan je ook gewoon een kabel doorlussen en wil je gamen met een gare camera die totaal niet lijkt op een ander rivaliserend product; 360

Geplaatst:

Als je wireless internet nodig hebt en behoefte hebt aan een BluRay ding en een Wii-rip off; PS3

Kan je ook gewoon een kabel doorlussen en wil je gamen met een gare camera die totaal niet lijkt op een ander rivaliserend product; 360

Even een vraagje; waarom zou je niet kunnen gamen op een PS3 als je er een kabel tussen wilt doen? Dit slaat namelijk nergens op.

Geplaatst:

Even een vraagje; waarom zou je niet kunnen gamen op een PS3 als je er een kabel tussen wilt doen? Dit slaat namelijk nergens op.

BoerBanaan zegt draadloos te willen gaan spelen. Ik adviseer hem daarom een PS3, omdat je daarmee zonder adapters draadloos kan gamen. Ik heb nergens gezegd(/bedoeld) dat je met een draad niet kunt gamen op de PS3.

Geplaatst:

elke console heeft z'n voor en nadeel!

Maar ik geef een voorbeeld: bij MW2 de map pack krijgt de xdoos al 1 maand vroeger dan de ps3 en dat is bij nog spellen zo!

dus weer voordeel voor de xdoos! :)

Geplaatst:

Hallo mensen,

Mvg Boer ;D

xbox 360 doen.

het is een geweldige console (niet dat ps3 niet een mooie console is)

+je zit wel vaak bij de nederlandse servers als je online wilt

+vaak goeie verbinding

+verschillende memory units op de xbox tegelijk

Geplaatst:

Hallo mensen,

Mvg Boer ;D

xbox 360 doen.

het is een geweldige console (niet dat ps3 niet een mooie console is)

+je zit wel vaak bij de nederlandse servers als je online wilt

+vaak goeie verbinding

+verschillende memory units op de xbox tegelijk

Hij heeft al gekozen ;)

Geplaatst:

Het maakt helemaal niet uit, welk console je kiest, maar wat je ermee gaat doet en wat voor spellen je gaat spelen. Ook is meestal heb budget een van de meeste problemen. Ieder console heeft ze voor en nadeel.

Geplaatst:

Ik wil dus een nieuwe console. Ik heb nu een Wii en dat zuigt best hard om het zacht uit te drukken. Ik zit dus te twijfelen tussen een ps3 en een xbox360. Er wordt de ene keer geroepen dat een ps3 beter is, dan wordt er weer geroepen dat een xbox360 beter is. Daardoor weet ik het nu nog steeds niet echt. Dus ik wil even weten wat nou precies de voordelen van een xbox360 zijn en wat de voordelen van een ps3 zijn. Kunnen jullie me helpen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...