Kryziek Geplaatst: 19 juni 2010 Rapport Geplaatst: 19 juni 2010 Wat mij overgehaald heeft om de PS3 te kopen is dat hij blu-ray heeft en omdat Killzone ps3 exlusive is en ik vind dat een vette game. (En ik heb al een ps2 en ben daar zeer tevreden over.) En als je tijd hebt kun je deze versus bekijken. Hij heeft 10 delen, hierin word in detail uitgelegd welke wat heeft en wat beter is. http://www.technobuffalo.com/blog/gaming/console-wars-round-4-xbox-360-vs-ps3 (Hij begint bij ronde 4, dus nog ff op ronde 1 klikken. ) Reageren
Vice-King Geplaatst: 20 juni 2010 Rapport Geplaatst: 20 juni 2010 Ik wil dus een nieuwe console. Ik heb nu een Wii en dat zuigt best hard om het zacht uit te drukken. Ik zit dus te twijfelen tussen een ps3 en een xbox360. Er wordt de ene keer geroepen dat een ps3 beter is, dan wordt er weer geroepen dat een xbox360 beter is. Daardoor weet ik het nu nog steeds niet echt. Dus ik wil even weten wat nou precies de voordelen van een xbox360 zijn en wat de voordelen van een ps3 zijn. Kunnen jullie me helpen? een paar hierboven heb ik een paar voordelen van de xdoos gegeven. sommige vinden dat je moet betalen voor xbox live een nadeel maar dan krijg je wel betere verbinding dan Ps3 en ook als je allemaal een anders spel doet kun je gewoon met elkaar praten dat kan ook niet bij de ps3 dus ik zou voor xbox 360 kiezen maarja jou keuze Reageren
Kryziek Geplaatst: 20 juni 2010 Rapport Geplaatst: 20 juni 2010 Als je een gewoon een goede internet verbinding hebt heb je ook geen lag met de PS3. En die cross-chat volgens mij die komt nog naar PS3 heb ik ergens vernomen. Reageren
Vice-King Geplaatst: 20 juni 2010 Rapport Geplaatst: 20 juni 2010 Als je een gewoon een goede internet verbinding hebt heb je ook geen lag met de PS3. En die cross-chat volgens mij die komt nog naar PS3 heb ik ergens vernomen. bij de xdoos heet het een party Reageren
GwnHugo Geplaatst: 21 juni 2010 Rapport Geplaatst: 21 juni 2010 Dan ga ik toch denk ik voor een xbox360. Ik zie namelijk weinig voordelen voor een ps3 en die is wel een stuk duurder. Reageren
gta_rulez Geplaatst: 24 juni 2010 Rapport Geplaatst: 24 juni 2010 (bewerkt) Dan ga ik toch denk ik voor een xbox360. Ik zie namelijk weinig voordelen voor een ps3 en die is wel een stuk duurder. Ik zou toch voor de PS3 gaan, veel exclusives als Uncharted, Killzone, Motorstorm, Resistance, Ratchet and Clank, Gran Turismo 5, Agent. Ook kan je gratis online gamen. Verder is de PS3 qua processorkracht gewoon net iets sterker en worden tegenwoordig de meeste games op de PS3 ontwikkeld omdat ze eindelijk doorhebben hoe dat werkt. Dit betekent dus betere performance. Verder komt de motion controller Move uit, die in mijn ogen lekkerder werkt dan Kinect aangezien je daar niks in je handen hebt. Ook zit er een internetbrowser op de PS3 en kan je muziekvideo's streamen. En blu-ray niet te vergeten Bewerkt: 24 juni 2010 door gta_rulez Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 24 juni 2010 Rapport Geplaatst: 24 juni 2010 Dan ga ik toch denk ik voor een xbox360. Ik zie namelijk weinig voordelen voor een ps3 en die is wel een stuk duurder. Ik zou toch voor de PS3 gaan, veel exclusives als Uncharted, Killzone, Motorstorm, Resistance, Ratchet and Clank, Gran Turismo 5, Agent. Ook kan je gratis online gamen. Verder is de PS3 qua processorkracht gewoon net iets sterker en worden tegenwoordig de meeste games op de PS3 ontwikkeld omdat ze eindelijk doorhebben hoe dat werkt. Dit betekent dus betere performance. Verder komt de motion controller Move uit, die in mijn ogen lekkerder werkt dan Kinect aangezien je daar niks in je handen hebt. Ook zit er een internetbrowser op de PS3 en kan je muziekvideo's streamen. En blu-ray niet te vergeten Ja, maar als hij maar een bepaald budget heeft. Ik heb ook een xbox gekocht omdat die goedkoper was. Reageren
GwnHugo Geplaatst: 24 juni 2010 Rapport Geplaatst: 24 juni 2010 Ik denk dat een ps3 toch iets te duur wordt. Maar zal ik dan wachten op de nieuwe xbox360 of gewoon een oude kopen? Reageren
Kryziek Geplaatst: 25 juni 2010 Rapport Geplaatst: 25 juni 2010 Die nieuwe xbox kun je al kopen hoor. En voor 30 euro meer heb je er een blu-ray in zitten. Reageren
GwnHugo Geplaatst: 25 juni 2010 Rapport Geplaatst: 25 juni 2010 Maar dan is hij even duur als de ps3. En die ging ik juist niet kopen omdat hij te duur is. Dus dan kijk ik wel of ik ergens een tweedehands xbox360 elite kan krijgen. Goed idee? Reageren
Hayte Geplaatst: 26 juni 2010 Rapport Geplaatst: 26 juni 2010 Die nieuwe xbox kun je al kopen hoor. En voor 30 euro meer heb je er een blu-ray in zitten. ? XBox 360 met BluRay...? Reageren
Kryziek Geplaatst: 26 juni 2010 Rapport Geplaatst: 26 juni 2010 Die nieuwe xbox kun je al kopen hoor. En voor 30 euro meer heb je er een blu-ray in zitten. ? XBox 360 met BluRay...? Ik bedoel voor 30 euro meer heb je een PS3 met blu-ray. xD Reageren
Hayte Geplaatst: 26 juni 2010 Rapport Geplaatst: 26 juni 2010 Oh, op die manier De "oudere" XBox 360'jes (dus alle behalve de allernieuwste Slim versie) worden overigens volgens Wikipedia uitgefaseerd, en worden niet meer geproduceerd. Er komt wel een goedkopere versie van de Slim aan, in de prijs sectie van de Arcade. Reageren
GwnHugo Geplaatst: 26 juni 2010 Rapport Geplaatst: 26 juni 2010 Oh, op die manier De "oudere" XBox 360'jes (dus alle behalve de allernieuwste Slim versie) worden overigens volgens Wikipedia uitgefaseerd, en worden niet meer geproduceerd. Er komt wel een goedkopere versie van de Slim aan, in de prijs sectie van de Arcade. Dan kijk ik wel even voor de goedkope versie van de slim. Als dat tegenvalt kan ik altijd nog een tweedehands xbox360 elite kopen. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 Oh, op die manier De "oudere" XBox 360'jes (dus alle behalve de allernieuwste Slim versie) worden overigens volgens Wikipedia uitgefaseerd, en worden niet meer geproduceerd. Er komt wel een goedkopere versie van de Slim aan, in de prijs sectie van de Arcade. Dan kijk ik wel even voor de goedkope versie van de slim. Als dat tegenvalt kan ik altijd nog een tweedehands xbox360 elite kopen. Ik zou toch voor de PS3 gaan want als je online speelt op de 360 kom je uiteindelijk wel duurder uit dan bij PS3, maar bij Xbox heb je wel betere servers omdat je dan ook moet betalen. dus je krijgt waar voor je geld. En de PS3 heeft ook veel meer mooie exclusives zoals: Uncharted,Killzone en God of War Zelf heb ik een 360 en de grootste reden om die te kopen was omdat hij goedkoper is dan de PS3 en de episodes van GTA IV alleen naar 360 kwamen. Nou heb ik geen spijt dat ik een 360 kocht maar ik voelde me wel gefucked toen de DLC ook naar PS3 en PC kwam(niet dat ik het hun niet gun)Want qua exclusives owned de PS3. Want naast de GTA-serie ben ik dol op de Uncharted en Killzone serie die exclusive voor PS3 zijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.