TheGuardian Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Ik denk persoonlijke dat het deze sporten zijn om toch maar een paar voorbeelden te geven.. Waterpolo is een fysiek harde sport Marathonlopen is een harde maar fijne sport, eenmaal door de microbe gebeten ben je voor altijd besmet. RCH rugbyeen harde sport. Je moet tegen een stootje kunnen. American football is een harde sport. Dat wil zeggen: discipline, discipline en nog eens discipline; daar kan op de trainingen niet hard genoeg op gehamerd zijn. Wielrennen is een harde sport. In weer en wind trotseert de renner de vele hindernissen op het parcours, met de romp over het stuur gebogen. Veldrijden is een zeer harde sport. Er zijn weinig sporten die zo'n intense inspanning van een renner vereisen van start tot finish Rugby is een complete sport waarin de tactiek belangrijker is dan bijvoorbeeld voetbal Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Rugby gaan ze er anders heel hard in en dan denk ik dus ook dat dat de hardste sport is , verder heb je er natuurlijk ook tactiek bij nodig jah Reageren
Mister.X Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 ik denk toch Free-fight en anders American-Football! Reageren
Daffy Duck Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Ik denk rugby of American-Football Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 @Daffy dat is allebei hetzelfde. Voetbal kan ook soms hard zijn, maar rugby is het hardst. Reageren
LBG Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 @Daffy dat is allebei hetzelfde.Voetbal kan ook soms hard zijn, maar rugby is het hardst. Nee rugby en American football zijn 2 verschillende sporten. Reageren
Aeroplane Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Ongetwijfeld Rugby. Idd , Rugby Reageren
BerendBotje-ft.ViezeFreddy Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Shoto, Sambo, Wrestling, Muy Thai, MMA Mii houdt niet z0 van sporten met een bal, I Like Aggression Reageren
WWEGTA Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 CZW Denk wel een van de hardste sporten.. In ieder geval Wrestling, echt respect voor die gasten. Reageren
NikaBelic15 Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Ik doe aan boksen en doe het al 4 jaar daarnaast doe ik ook thaiboksen Ik denk dat Cage fight het hardste is daarna thaibox, boxen, ijshockey! Rugby, pfff wat daarna komt zou k niet weten Reageren
IV trailer Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Ik vind een trektocht het hardst. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.