Jump to content

Wat is de hardste sport?

Recommended Posts

Geplaatst:

KickBoksen(mijn sport)

Thai Boksen

En nog paar :D

Alleen het gaat er bij ons behoorlijk aan toe ik ben 1 van de enigste die zijn neus nog nooit heeft gebroken bij ons dan weten jullie wel genoeg :Y

• Reacties 89
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• gta dylan

4

• xxRolie.

4

• LBG

3

• Only GrandTheftAuto

3

Geplaatst:

Wielrennen: je kunt met met hoge snelheden onderuit gaan en bij een afdaling zo een ravijn in rijden. Als bescherming draag je alleen een helm en een strak pakje. Hard :Y

Geplaatst:
Wielrennen: je kunt met met hoge snelheden onderuit gaan en bij een afdaling zo een ravijn in rijden. Als bescherming draag je alleen een helm en een strak pakje. Hard :Y

Ja, dan heb je niks aan dat ballenknijpende pakje.

Geplaatst:

Maar het gebeurt toch echt niet vaak dat tijdens de koers iemand onderuit gaat tijdens een afdaling.

Ik vind wielrennen vooral fysiek een zware sport! 200 km rijden, stijl om hoog en dan weer naar beneden, ik zou het niet kunnen. (Tenzij iedereen EPO gebruikt natuurlijk :duh: )

Geplaatst:

wielrennen is hartstikke gaaf beetje hard fietsen. ik doe het zelf en ik ben wel een paar x goed gevallen ja.

en ik fiets elke dag 23km naar school en terug dus zo een 240km per week is zo een 920km per maand xD en dan doe ik 80km wielrennen in een maand (is weinig onder de kenners maar heb weinig tijd) dus ik kom op 1000km per maand xD

en trouwens over handbal is een harde sport ik doe het ook al zo een 6jaar 2x arm gebroken en 1x me been en

5vingers gekneusd en heel wat blauwe en schram plekken.

Geplaatst:

Van alle sporten vind ik Rugby nog de hardste sport. Door weer en wind spelen zij.

Het zijn meestal buffels van een mensen. Kortom, het gaat er daar echt hard aan toe.

Ik heb het 1x zelf gedaan, dat was meteen ook de laatste keer.. :7

Geplaatst:

Nog even een toevoeging op het wielrennen; het doet ongelooflijk zeer aan je achterwerk. Je hebt wel een stuk zeemleer in je broek, maar dat helpt niet lang op zo'n hard zadel. Ik ben deze vakantie van NL naar Zwitserland gefietst en je wilt niet weten wat voor pijn ik had. Gelukkig kon ik het verminderen door Zwitsal Zachte Zalf (speciaal voor baby billetjes ^_^).

Geplaatst:

Motorcross, als je soms zulke crashes ziet!! Eerst viel iemand van zijn motor sprong er een motor op zijn borst en hij was dood :cab:

Geplaatst:

Hahaha maar jah ik vind kickboxe echt het aller hardst echt gwn keihard tegen elkaar vechten, dat wil ik ook gaan doen ik woon in amsterdam noord weet miss iemand een kickbox trainings zaal hierzo ??

Geplaatst:

De hardste sport is powerliften, vooral bij het onderdeel atlasstenen tillen. Geloven jullie me niet? Moeten jullie maar eens voelen hoe hard zo'n steen aankomt.

Geplaatst:
De hardste sport is powerliften, vooral bij het onderdeel atlasstenen tillen. Geloven jullie me niet? Moeten jullie maar eens voelen hoe hard zo'n steen aankomt.
Ik denk toch echt dat een sport als Wielrennen zwaarder is. Dat powerliften is ook heel zwaar en ik wil geen ruzie hebben met mensen die er goed in zijn, maar je tilt een keer zo'n ding voor maximaal een minuut op, bij de Tour de France zitten die gasten zich 6 uur lang op het topje van hun vermogen uit te sloven op zo'n fiets. En als ze zichzelf dan opblazen en proberen terug te komen, dan heb je echt ballen (welliswaar fijngeknepen door dat pakje, maartoch). Heb je gezien hoe die Laurens ten Dam over de streep kwam? Dié heeft het zwaar gehad!
Geplaatst:
Ik denk toch echt dat een sport als Wielrennen zwaarder is. Dat powerliften is ook heel zwaar en ik wil geen ruzie hebben met mensen die er goed in zijn, maar je tilt een keer zo'n ding voor maximaal een minuut op, bij de Tour de France zitten die gasten zich 6 uur lang op het topje van hun vermogen uit te sloven op zo'n fiets. En als ze zichzelf dan opblazen en proberen terug te komen, dan heb je echt ballen (welliswaar fijngeknepen door dat pakje, maartoch). Heb je gezien hoe die Laurens ten Dam over de streep kwam? Dié heeft het zwaar gehad!

Zeker, maar voel het maar eens als zo'n steen tegen je hoofd aankomt. Zeker weten dat dát harder aankomt.

Maar effe serieus: alle extreme sporten zijn hard en zwaar. Maar probeer toch maar eens een ronde steen van 250 kg x aantal meter op te tillen.

Geplaatst:

Zeker, maar voel het maar eens als zo'n steen tegen je hoofd aankomt. Zeker weten dat dát harder aankomt.

Maar effe serieus: alle extreme sporten zijn hard en zwaar. Maar probeer toch maar eens een ronde steen van 250 kg x aantal meter op te tillen.

Het is dus allebij zwaar :Y

Wat ik nu zelf doe Freerunning vind ik hard, ik heb er wel veel verwondingen aan gehouden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...