Jump to content

Vice City Mod Manager


boja14

Recommended Posts

Hoi allemaal :cya:

Ik heb hulp nodig... Ik heb dus Vice City maar.. ik wil mods toevoegen...

Ik heb GTA Vice City Mod Manager al geinstalleerd.. maar ik weet niet hoe ik 'm moet gebruiken..

Kan iemand me helpen...

En kun je ook vertellen hoe je voertuigen, skins en al dat soort dingen moet toevoegen aan het spel?

Dankje wel!! :engel:

PS: Ik hoop dat je snel reageert, want ik kan niet wachten om het uit te proberen!!

Bewerkt: door boja14
Link to comment
Delen op andere websites

Met de Vice City Mod Manager kun je op een makkelijke manier je mods installeren in Vice City. Je kunt hier eventueel bekijken hoe dit allemaal in zijn werk gaat. Je kunt volgens mij alleen via deze mod-installer installeren, als er bij je dowload ook een .vcm file zit, die je kunt openen met de Mod Manager. Maargoed, het staat ook allemaal goed uitgelegd in de Tutorial. Ook zit er in de Mod Manager volgens mij een zoekfunctie, waarmee je makkelijk mods kunt vinden en installeren.

Als je iets niet snapt, kun je het vragen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Met de Vice City Mod Manager kun je op een makkelijke manier je mods installeren in Vice City. Je kunt hier eventueel bekijken hoe dit allemaal in zijn werk gaat. Je kunt volgens mij alleen via deze mod-installer installeren, als er bij je dowload ook een .vcm file zit, die je kunt openen met de Mod Manager. Maargoed, het staat ook allemaal goed uitgelegd in de Tutorial. Ook zit er in de Mod Manager volgens mij een zoekfunctie, waarmee je makkelijk mods kunt vinden en installeren.

Als je iets niet snapt, kun je het vragen. ;)

Dankje wel!!! :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Haajj... ik heb nog een paar probleempjes...

Dat van die Vice City Mod Manager.. enzo.. dat snap ik allemaal wel..

Maar ik heb zoo veel mods... maar dat zijn geen vmc bestanden... die ik heb dat zijn: TXD-, DFF-, COL- en DAT-bestanden.. en ik weet dat je daar een Vice City Mod Packer voor nodig hebt.. ik ben naar http://www.codenamevice.co.uk/downloads/view.asp?DownloadID=1170 gegaan maar... daar kan je niks.. kent iemand een site waar je Vice City Mod Packer wel gewoon normaal kan downloaden??

Danku ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Waar kun je dat mod manager downloaden?

Want ik heb een heel andere versie waar ik echt geen wijs uit kom.

Damn ik heb um gedownload en gestart.... Deze is hetzelfde!!!

en ziet er veeeel anders uit dan op die site

Hoe werkt dit ding man?

Bewerkt: door terrorkruimel
Link to comment
Delen op andere websites

Waar kun je dat mod manager downloaden?

Want ik heb een heel andere versie waar ik echt geen wijs uit kom.

Damn ik heb um gedownload en gestart.... Deze is hetzelfde!!!

en ziet er veeeel anders uit dan op die site

Hoe werkt dit ding man?

Je moet de door jou gedownloade mods plaatsen in de volgende map: 'C:\Program Files\vcmm\mods\vcm'. Als het goed is zullen de mods dan automatisch in de lijst komen te staan. Overigens moet ik er wel bij zeggen dat het aantal mods dat goed met de installer wordt geïnstalleerd, vrij klein is. Handmatig installeren is op dit moment denk ik de beste optie.

Link to comment
Delen op andere websites

Waar kun je dat mod manager downloaden?

Want ik heb een heel andere versie waar ik echt geen wijs uit kom.

Damn ik heb um gedownload en gestart.... Deze is hetzelfde!!!

en ziet er veeeel anders uit dan op die site

Hoe werkt dit ding man?

Je moet de door jou gedownloade mods plaatsen in de volgende map: 'C:\Program Files\vcmm\mods\vcm'. Als het goed is zullen de mods dan automatisch in de lijst komen te staan. Overigens moet ik er wel bij zeggen dat het aantal mods dat goed met de installer wordt geïnstalleerd, vrij klein is. Handmatig installeren is op dit moment denk ik de beste optie.

Ik vind alleen user files en handmatig kan ik al heleaal niet : :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind alleen user files en handmatig kan ik al heleaal niet : :?

Je moet ten eerste de 'Vice City Mod Manager' wel geïnstalleerd hebben. Als het goed is word er in je 'Program Files' dan een mapje aangemaakt die 'vcmm' heet. Als je daarop klikt kom je in de map, je ziet daar dan weer enkele mappen staan. Je moet dan naar de map 'mods' en daaropvolgend naar 'vcm' gaan. Daar plaats je je mods. Als je dat hebt gedaan kun moet 'Vice City Mod Manager' starten, en kun je de mod via daar installeren.

Handmatig installeren kun je overigens zo leren. Het is simpelweg meestal een kwestie van '.DFF' en '.TXD' vervangen met de IMG Tool. Hier zijn meer dan genoeg tutorials over te vinden Als je daar een paar van volgt, heb je het zo onder de knie.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind alleen user files en handmatig kan ik al heleaal niet : :?

Je moet ten eerste de 'Vice City Mod Manager' wel geïnstalleerd hebben. Als het goed is word er in je 'Program Files' dan een mapje aangemaakt die 'vcmm' heet. Als je daarop klikt kom je in de map, je ziet daar dan weer enkele mappen staan. Je moet dan naar de map 'mods' en daaropvolgend naar 'vcm' gaan. Daar plaats je je mods. Als je dat hebt gedaan kun moet 'Vice City Mod Manager' starten, en kun je de mod via daar installeren.

Handmatig installeren kun je overigens zo leren. Het is simpelweg meestal een kwestie van '.DFF' en '.TXD' vervangen met de IMG Tool. Hier zijn meer dan genoeg tutorials over te vinden Als je daar een paar van volgt, heb je het zo onder de knie.

Ik heb van de bloodmod particle.cfg en particle en dat is een txd bestand in vcmm en nu?

Hoe zit dat met die img tool?

Want bij vcm manager staan die mods nog niet onder "magic wheel mod"

Bewerkt: door terrorkruimel
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb van de bloodmod particle.cfg en particle en dat is een txd bestand in vcmm en nu?

Hoe zit dat met die img tool?

Want bij vcm manager staan die mods nog niet onder "magic wheel mod"

Voor de 'Blood mod' heb je de 'Vice City Mod Manager' of de IMG Tool niet nodig. Je hoeft enkel het bestand 'particle.txd' te kopieëren naar de volgende map: '../Program Files/Rockstar Games/GTA Vice City/Models.' Maak wel een back-up van het reeds bestaande bestand.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb van de bloodmod particle.cfg en particle en dat is een txd bestand in vcmm en nu?

Hoe zit dat met die img tool?

Want bij vcm manager staan die mods nog niet onder "magic wheel mod"

Voor de 'Blood mod' heb je de 'Vice City Mod Manager' of de IMG Tool niet nodig. Je hoeft enkel het bestand 'particle.txd' te kopieëren naar de volgende map: '../Program Files/Rockstar Games/GTA Vice City/Models.' Maak wel een back-up van het reeds bestaande bestand.

Maar dat staat toch vanaf het begin in die map?

Bij mij wel :?

en hoe instaleer die de vice ultimate trainer?

En als je die mod geistaleerd hebt moet je dan een niew game starten ofzoiets?

FF snel bewerken.

Die bloedmod is gelukt. en nu die new vice city 2004mod (van gtacrime.nl)

Hoe doe ik dat?

Bewerkt: door terrorkruimel
Link to comment
Delen op andere websites

Maar dat staat toch vanaf het begin in die map?

Bij mij wel :?

en hoe instaleer die de vice ultimate trainer?

En als je die mod geistaleerd hebt moet je dan een niew game starten ofzoiets?

Sorry, dit snap ik even niet. Wat staat er in het begin van de map? De installatie van die 'bloodmod' staat even helemaal buiten de 'Vice City Mod Manager', simpelweg om hij er niet voor nodig is. Als je mijn instructies volgt voor de installatie van die 'bloodmod' dan komt het helemaal goed. Voertuigen en dergelijke, die moet je met de 'Vice City Mod Manager' installeren. Via deze manier dus:

Je moet de door jou gedownloade mods plaatsen in de volgende map: 'C:\Program Files\vcmm\mods\vcm'. Als het goed is zullen de mods dan automatisch in de lijst komen te staan.

Anders snap ik je punt niet, dat moet je zo nodig even wat beter uitleggen. Je hoeft overigens geen 'new game''te starten. Dit moet je pas doen als de 'main.scm' vervangt, en dat is in dit geval niet het geval.

De 'Ultimate Trainer' installeer je als volgt: Pak eerst het bestand uit. De bestanden die eruit komen, meestal 2 of 3, zet je in de volgende map: 'C:\Program Files\Rockstar Games\GTA Vice City'. Als je dat hebt gedaan, run je de '.exe' van de trainer.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...