Jump to content
Lantyz

Speciale editie van GTA IV


250px-IVtrailer.jpg Rockstar Games heeft zojuist Grand Theft Auto IV: Special Edition aangekondigd. Deze editie zit verpakt in een metalen GTA-kluisje en bevat het volgende:

  • Uiteraard het spel GTA IV. De speciale editie is er voor zowel de Xbox 360 als de PS3.
  • Een Artwork boekje, met nog niet vertoont artwork van GTA IV
  • Een CD met nieuwe muzieknummers van topartiesten uit GTA IV, alleen beschikbaar bij deze uitgave.
  • Een Rockstar Games sleutelhanger voor de sleutels van het kluisje.
  • Een Rockstar Games reistas, zolang de voorraad strekt.

De Grand Theft Auto IV: Special Edition kost in Noord Amerika $89.99 (zo'n €67,=), en kun je vanaf heden reserveren.

Met het uitbrengen van deze collectors edition volgt Rockstar Games diverse andere spellen die de laatste jaren al zijn uitgekomen met allerlei leuke extra's. Het uitbrengen van een gta4 special edition zal Rockstar Games zeker geen windeieren leggen, aangezien de echte fan over het algemeen de special edition koopt.

EDIT: De Europese prijs is inmiddels vastgesteld op €89,95.

Bron: Take 2 Games - Investor Relations General Information

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

ik ga zeker deze special edition bestellen, alleen heb ik nog nergens gezien waar je hem kan bestellen. en hoe zit dat dan eigelijk met de mensen die GTA IV al gereserveert hebben en nu eigelijk de special edition hebben....

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Lijkt mij echt keihard!

€67? Best wel goedkoop toch? Ik bedoel; ik schatte GTA IV voor zo'n 60 euro.

:dans:

Kan niet wachten op GTA IV. :dans:

Het is omgerekent 67 euro, men weet dus nog niet wat hier in NL de prijs gaat worden ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik denk ook wel dat 67 euro niet de prijs gaat worden van de speciale editie van gta4 voor op Playstation 3 en Xbox 360. Aangezien de huidige spellen voor op de PS3 al 65 euro kosten zal de normale editie van GTA4 ook wel ongeveer zo veel kosten en is dus de speciale editie zeker 10 euro duurder.

Waarschijnlijk is de special edition alleen maar via preorder en de eerste paar weken in de winkel verkrijgbaar. Tevens verwacht ik ondanks dat er heel veel van zullen worden gemaakt er toch best wel weinig per winkel terecht komen. Kortom waarschijnlijk is het slim om zo'n ding te reserveren (preorderen)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik hoop (als de pc versie komt) dat ze ook zo'n pakket gaan uitbrengen voor de PC :D Aangezien ik geen ps3 of xbox360 heb ga ik hem maar niet preorderen. Echt keigaaf dat R* dit erbij geeft :) Zeer leuk voor de GTA fans.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Oh Oh Oh Wat hoop ik zo dat hij ook naar Nederland komt. :)

De SE van Bully kwam helaas ook niet hier,maarja GTA is natuurlijk een stuk groter dan Bully.

Ik blijf hopen. _O_

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ja, ik zou het ook wel zeer graag willen kopen. Maar ik heb geen PS3 of Xbox360, dus het is de moeite niet om hem te kopen. Maar als GTA IV voor de PC uitkomt dan koop ik daar wel de Special Edition voor. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik hoop (als de pc versie komt) dat ze ook zo'n pakket gaan uitbrengen voor de PC :D Aangezien ik geen ps3 of xbox360 heb ga ik hem maar niet preorderen. Echt keigaaf dat R* dit erbij geeft :) Zeer leuk voor de GTA fans.

Jep ik hoop idd dat het ook voor de PC komt :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

nou ik hou het toch bij de gewone editie denk ik. Artwork zie ik gewoon op internet en muziek is download-baar. Die tracklist zal echt wel online komen te staan. Betalen doe ik puur voor de game, dus heb ik aan een standard edition wel genoeg.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Goed nieuws. :) Ik zelf denk dat de speciale edition 70 euro gaat kosten. Aangezien dit op de Xbox 360 met alle speciale editions is. Er zit veel bij. :D Zeker de moeite waard om te kopen. Ik vraag hem met de kerst wel. Want eerst ben ik andere dingen van plan. :Y Leuk dat Rockstar dit heeft verklapt. Dit maakt de fans nog nieuwsgieriger. ^_^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...