Jump to content
Lantyz

Speciale editie van GTA IV


250px-IVtrailer.jpg Rockstar Games heeft zojuist Grand Theft Auto IV: Special Edition aangekondigd. Deze editie zit verpakt in een metalen GTA-kluisje en bevat het volgende:

  • Uiteraard het spel GTA IV. De speciale editie is er voor zowel de Xbox 360 als de PS3.
  • Een Artwork boekje, met nog niet vertoont artwork van GTA IV
  • Een CD met nieuwe muzieknummers van topartiesten uit GTA IV, alleen beschikbaar bij deze uitgave.
  • Een Rockstar Games sleutelhanger voor de sleutels van het kluisje.
  • Een Rockstar Games reistas, zolang de voorraad strekt.

De Grand Theft Auto IV: Special Edition kost in Noord Amerika $89.99 (zo'n €67,=), en kun je vanaf heden reserveren.

Met het uitbrengen van deze collectors edition volgt Rockstar Games diverse andere spellen die de laatste jaren al zijn uitgekomen met allerlei leuke extra's. Het uitbrengen van een gta4 special edition zal Rockstar Games zeker geen windeieren leggen, aangezien de echte fan over het algemeen de special edition koopt.

EDIT: De Europese prijs is inmiddels vastgesteld op €89,95.

Bron: Take 2 Games - Investor Relations General Information

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Nog nergens. Ik zou gewoon wachten tot GTA IV in de winkel te koop is. Als je hem op internet besteld heb je hem meestal toch niet eerder dan je hem in de winkel kunt kopen. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nog nergens. Ik zou gewoon wachten tot GTA IV in de winkel te koop is. Als je hem op internet besteld heb je hem meestal toch niet eerder dan je hem in de winkel kunt kopen. :)

dan is deze al weg

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het dilemma wordt steeds zwaarder: Ik roep al tijden dat ik geen console ga kopen voor GTA IV, maar de verleiding wordt wel erg groot. Helemaal als ik zo'n special edition zou kunnen bemachtigen. Toch maar eens proberen of ik op korte termijn zoveel geld kan genereren om een PS3 en GTA IV aan te schaffen, want deze special edition lijkt me echt schitterend :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wow die Grand Theft Auto IV: Special Edition móet ik hebben! Die rommeltjes die ze erbij hebben gestopt zijn gewoon helemaal hip, té cool en fantastisch! 8)

Nee hoor, aan het spel zelf heb ik genoeg. Die CD met nieuwe muzieknummers van topartiesten uit GTA IV zou ik dan nog enigszins leuk vinden, maar als de soundtrack van GTA IV wordt wat ik verwacht (hopelijk zit ik er compleet naast), dan mogen ze die CD van mij houden. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

waar kun je deze al preorderen??

De enige pre-order die ik heb kunnen vinden is de Australische site GP store; Xbox - PS

Op andere, meer bekende sites zal de Special Edition binnenkort ook wel verschijnen. Een afbeelding van de SE is er overigens ook nog niet.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Is het nou 67 of 89.95 euro? De ene keer zeggen ze dit:

In de Verenigde Staten zal het spel namelijk 'slechts' €89,99 dollar gaan kosten. Dat is omgerekend zo'n 67 euro .

En de andere keer zeggen ze dit:

Voor die €89,95 krijg je een metalen kluisje met daarin een exemplaar van het spel.

Het is 67 euro, geen 89,95 euro.

In amerika gaat het voor 89,95 dollar over de toonbank, en dat is omgerekend zo'n 67 euro.

Met een beetje rekenwerk kom je uit op 22,95 euro minder dan jij eerst dacht.

Ok, het is wel wat verwarrend met dat euroteken voor die dollar's.

Bewerkt: door Jorair

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Van mij mogen ze die speciale editie + goodies ergens steken waar de zon niet schijnt :D, komop wat is dat voor een prijs. Ik noem mezelf wel een echte GTA fan maar ik ga geen 90 euri neerleggen voor een spel met wat tierlantijntjes. Overigens is de special edition van San Andreas nu ook nog maar 20 euro ofzo dus ik heb goede hoop wanneer ik eindelijk het geld voor een PS3 bij elkaar heb deze editie ook betaalbaar is geworden...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat ligt niet aan R*, maar aan de winkeliers hier in nederland. Ik Denk dat ik Gta4 ga kopen voor op de pc, maar dat duurt nog wel even voordat hij daarvoor uitkomt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ga hem wel kopen. Voor die 30 euro extra krijg je een tas, een kluisje, een sleutelkoord een CD met de soundtrack en een boekje met artwork. Moet ik toch echt wel hebben!

Gratz,

Boris H.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...