Jump to content
Lantyz

Speciale editie van GTA IV

250px-IVtrailer.jpg Rockstar Games heeft zojuist Grand Theft Auto IV: Special Edition aangekondigd. Deze editie zit verpakt in een metalen GTA-kluisje en bevat het volgende:

• Uiteraard het spel GTA IV. De speciale editie is er voor zowel de Xbox 360 als de PS3.
  • Een Artwork boekje, met nog niet vertoont artwork van GTA IV
  • Een CD met nieuwe muzieknummers van topartiesten uit GTA IV, alleen beschikbaar bij deze uitgave.
  • Een Rockstar Games sleutelhanger voor de sleutels van het kluisje.
  • Een Rockstar Games reistas, zolang de voorraad strekt.

De Grand Theft Auto IV: Special Edition kost in Noord Amerika $89.99 (zo'n €67,=), en kun je vanaf heden reserveren.

Met het uitbrengen van deze collectors edition volgt Rockstar Games diverse andere spellen die de laatste jaren al zijn uitgekomen met allerlei leuke extra's. Het uitbrengen van een gta4 special edition zal Rockstar Games zeker geen windeieren leggen, aangezien de echte fan over het algemeen de special edition koopt.

EDIT: De Europese prijs is inmiddels vastgesteld op €89,95.

Bron: Take 2 Games - Investor Relations General Information

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

hey mensen ik wilde jullie even ergens op wijs maken namelijk:

de playstation3 spellen zijn regiovrij dat betekend dat bijvoorbeeld een amerikaans spel compitabel is met europese ps3 dus je zou dus gewoon lekker kunnen inporteren al weet ik niet of dit zoveel zou schelen qua prijs maar dat is wel het geval als je voor het zelfde geld in europa ontvangt als in amerika

Bewerkt: door IV trailer

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

ik ga deze special edition denk ik ook niet halen, omdat het mij puur om het spel gaat, en ik weet van mezelf, dat ik die CD een paar keer luister, en die tas zelden gebruik, en dat kluisje, is dat nou een kluisje waar net een speldoosje inkan ofzo, want dat had ik niet helemaal begrepen,

maar ik ga die versie waarschijnlijk dus ook niet halen, alleen gewoon het spel zelf....

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

achtja ik wacht op de pc versie van gta 4 want ik ken dat vanmezelf een als ik een ps3 of xbox360 koop ga ik de eerste maanden gta4 en de ps3 of xbox360 zo heftig gamen dat ze na 3 maanden helemaal versleten is :puh:

en dan koop ik er nooit verder geen spel meer voor en ik kijk er de maanden en jaren daarop niet meer naar om omdat het een tv consol is net als de nintendo en de super nintendo en de nintendo 64

daarna was ik gekapt met de tv consoles en heb toen een redelijke eeste computer gekogt net voor de tijd van de xbox die comp heb ik goed vesleten me oude vertouwde pentium 3 van 400 euro :puh:

nu heb ik een echte supercomp die de nieuwste games op hoogste beeldinstelling aan kan en op volle snelheid :*D

en meestal worden de games op de pc wat later uitgebragt dan zijn ze tot nu toe altijd grafies beter mooier en sneller en bijgewerkt op bugs en foutjes enzo ^_^:*D

ik upgraet me computer elk jaar met wat nieuwe hardware dus ik blijf wel bij :*D

dus ik hou het lekker bij me computer daar kan je ook veel meer mee

ik heb mezelf wel beloofd als gta4 niet in 2008 uitkomt voor de pc dan koop ik een ps3 met gta 4 erbij ^_^:*D

we wachten wel af 0_0:tu:^_^:*D:cab::Y:);)8):bier:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

MEN!!!

Die prijs...

Wat belachelijk duur,

Het wordt al gekker,

Ik denk dat veel mensen hem zo zouden gaan downloaden.

Want die prijs is gewoon belachelijk hoog,

Natuurlijk wil ik wel graag zo snel mogelijk de echte exemplaar in me handen hebben.

Maar ik denk dat ik maar wacht tot dat hij 50/30 eurie is ofsow

Verder lijkt het me een vette game.

En zo aan de prijs te zien, lijken de verwachtingen hoog

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...