Jump to content

Jong Marokko


Groot-Duimpje

Recommended Posts

dag beste leden :bier:

de oefenduel Jong Nederland - Jong Marokko ( 0 - 2 ) liep helemaal uit de hand Marokaanse jongeren bestormte het stadion en liepen overal , de KNVB heeft al eerder last van ze gehad en nu kwam het water uit de emmer ze zeggen:

wij nodigen Marokko 5 jaar lang niet meer uit voor een oefenduel ?

wat vinden jullie hiervan ?

ikzelf vond dat het nog wel wat langer mocht zijn 7 á 8 jaar wantjah , 5 jaartjes vind ik niks .

geef hier jullie mening :bier:

vr. Groet

Groot-Duimpje

Link to comment
Delen op andere websites

Een prima maatregel lijkt het me, want vorig jaar tijdens het jeugd-EK (Of was het WK...?) in Nederland hadden de Marokkaanse supporters het stadion van FC Utrecht ook al lichtelijk verbouwd. Een definitieve boycot zou ik ook niet erg vinden, maar met 5 jaar geven we een duidelijk signaal af richting de Marokkaanse supporters. Hopelijk kunnen heel wat van deze nep-supporters gepakt worden op basis van videobeelden.

Wat ik overigens niet begrijp: Waarom deden deze Marokkaanse supporters het eigenlijk? Want ze stonden toch keurig met 2 - 0 voor, wat geen reden is om het veld te bestormen. Zal wel gewoon domweg uit verveling zijn geweest dan...kansloze mensen. Ga gewoon lekker voetbal kijken en doe geen belachelijke dingen als dit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had gehoord dat ze Ismail Aissati en Ibrahim Affelay uitfloten. Beide had ik gehoord Marokkanen die gekozen hebben voor het Nederlands elftal te spelen. Ik denk dat die lui vinden dat iedereen voor HUN land zou moeten spelen en misschien zien ze dit als landverraad ofzo. Ik snap die lui sowiezo niet :bonk: .

Je hebt natuurlijk helemaal gelijk NandroDavids, dit vinden veel meer mensen maar blijkbaar lopen er nog steeds veel mensen op deze aardbol die het leuk vinden dingen te verzieken.

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Link to comment
Delen op andere websites

zo krijgen we die vooroordelen weer over marrokanen, word een beetje gek van de stereotype die het verpesten voor alle andere, ik snap ook niet waarom ze het zowiezo deden, 0-2 van nederland winnen en dan het stadion maar slopen? nieuwe rage misschien "als je wint uit blijdschap stadion verkl*ten*?"

5 jaar vind ik zelfs nog te kort, minstens 7 denk ik dan en tot de laatste cent ook alles terug laten betalen!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap wel waarom Ismail Aissati en Ibrahim Affelay voor het Oranje hebben gekozen na dit te hebben gezien. Gewoon abnormaal, het bevestigd mijn vooroordeel weer eens, sorry kan er niks aan doen. Helaas moeten deze probleemjongeren het weer verpesten. Reken maar dat de Marokkaanse samenleving weer een deuk oploopt. Jammer dat je het zo vaak weer iets negatiefs leest/hoort/ziet over Marokkanen in het nieuws. Jammer voor het Marokkaanse deel van de bevolking in NL dat wel normaal kan fungeren in de Nederlandse samenleving.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap wel waarom Ismail Aissati en Ibrahim Affelay voor het Oranje hebben gekozen na dit te hebben gezien.

toevoeging hier bij:Het ging niet alleen over de supporters van Marokko... Nederland is 1 van de beste voetballanden!

Link to comment
Delen op andere websites

zo krijgen we die vooroordelen weer over marrokanen, word een beetje gek van de stereotype die het verpesten voor alle andere, ik snap ook niet waarom ze het zowiezo deden, 0-2 van nederland winnen en dan het stadion maar slopen? nieuwe rage misschien "als je wint uit blijdschap stadion verkl*ten*?"

5 jaar vind ik zelfs nog te kort, minstens 7 denk ik dan en tot de laatste cent ook alles terug laten betalen!

Juist! Want als je het artikel verder had gelezen (in het Parool in ieder geval, maar het staat hier niet dus jij kan er niks aan doen als je niks gelezen hebt:P Dit is geen beschuldiging ofzo xP ik ben het met je eens) dan betaald nu de KNVB alle schaden. Dus wie moeten er weer betalen? De rijke Nederlandertjes. Willem II had net een prachtig nieuw elektronisch scorebord (want dat hadden ze natuurlijk nog niet :puh:) en dat is HELEMAAL gesloopt ^^ Maar natuurlijk zitten er ook politiek negatieve kanten hieraan, Geert Wilders wil gelijk dat ze alle marokkaanse supporters gaan dwingen stadions schoon te maken, en wint door dit ongeval (helaas, ik ben zeer anti-Wilders) veel aanhangers. Toch zonde, wij nederlanders hebben wel geld, maar onze hersens willen nog niet helemaal op gang komen bij sommigen =]

-Awi

Link to comment
Delen op andere websites

zo krijgen we die vooroordelen weer over marrokanen, word een beetje gek van de stereotype die het verpesten voor alle andere, ik snap ook niet waarom ze het zowiezo deden, 0-2 van nederland winnen en dan het stadion maar slopen? nieuwe rage misschien "als je wint uit blijdschap stadion verkl*ten*?"

5 jaar vind ik zelfs nog te kort, minstens 7 denk ik dan en tot de laatste cent ook alles terug laten betalen!

Juist! Want als je het artikel verder had gelezen (in het Parool in ieder geval, maar het staat hier niet dus jij kan er niks aan doen als je niks gelezen hebt:P Dit is geen beschuldiging ofzo xP ik ben het met je eens) dan betaald nu de KNVB alle schaden. Dus wie moeten er weer betalen? De rijke Nederlandertjes. Willem II had net een prachtig nieuw elektronisch scorebord (want dat hadden ze natuurlijk nog niet :puh:) en dat is HELEMAAL gesloopt ^^ Maar natuurlijk zitten er ook politiek negatieve kanten hieraan, Geert Wilders wil gelijk dat ze alle marokkaanse supporters gaan dwingen stadions schoon te maken, en wint door dit ongeval (helaas, ik ben zeer anti-Wilders) veel aanhangers. Toch zonde, wij nederlanders hebben wel geld, maar onze hersens willen nog niet helemaal op gang komen bij sommigen =]

-Awi

Dat vind ik echt dom, alle Marokkaanse supporters laten schoonmaken... stel dat je in Amerika woont en je gaat naar een honkbal wedstrijd en een paar Nederlanders slopen de tribune, dan zou je je behoorlijk kut voelen als je wordt opgetrommelt om schoon te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Vindt hij dat dan? Alle Marokkaanse supporters? Lijkt me een beetje nep hoor. Als hij het wel vindt zou ik als ik een Marokkaanse supporter was het gewoon niet doen. Laat Wilders lekker doodvallen ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Vindt hij dat dan? Alle Marokkaanse supporters? Lijkt me een beetje nep hoor. Als hij het wel vindt zou ik als ik een Marokkaanse supporter was het gewoon niet doen. Laat Wilders lekker doodvallen ofzo.

Gelukkig denkt de rest van het kabinet er waarschijnlijk net zo over! Maar jammer dat Wilders nu bij de volgende verkiezingen alweer meer aanhangers heeft, dit soort kleine dingen kunnen de toekomst grondig verpesten.

Link to comment
Delen op andere websites

Vindt hij dat dan? Alle Marokkaanse supporters? Lijkt me een beetje nep hoor. Als hij het wel vindt zou ik als ik een Marokkaanse supporter was het gewoon niet doen. Laat Wilders lekker doodvallen ofzo.

Gelukkig denkt de rest van het kabinet er waarschijnlijk net zo over! Maar jammer dat Wilders nu bij de volgende verkiezingen alweer meer aanhangers heeft, dit soort kleine dingen kunnen de toekomst grondig verpesten.

heb je helemaal gelijk in jah , die kleine dingen maken het verschil en .. verpesten het dan :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ze moeten die ******* gewoon een verschrikkelijk hoge boete laten betalen.

EN ze voor het gerecht slepen.

Ze mogen wat mij betreft NOOIT meer naar een wedstrijd van het Nederlands Elftal

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...