Gino99 Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Ze moeten die ******* gewoon een verschrikkelijk hoge boete laten betalen.EN ze voor het gerecht slepen. Ze mogen wat mij betreft NOOIT meer naar een wedstrijd van het Nederlands Elftal Ik ben het met je eens.Maar nooit ook weer niet.6jaartjes is genoeg voor mij,en dat gedrag is gewoon >>> <<< Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Die Marokkanen zijn niet de enige, kijk maar naar de Feyenoord fans wat ze in Nancy hebben aangericht. Reageren
RobertSA Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Sukkels, als je relt rel dan goed. Niet op deze manier. En het zijn toch weer marrokanen, wordt wel een beetje opvallend niet? Ze moeten zich maar is gedragen, die marrokanen van 15 t/m 20 jaar...Zo lok je racisme natuurlijk uit. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 25 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 (bewerkt) Sukkels, als je relt rel dan goed. Niet op deze manier. En het zijn toch weer marrokanen, wordt wel een beetje opvallend niet? Ze moeten zich maar is gedragen, die marrokanen van 15 t/m 20 jaar...Zo lok je racisme natuurlijk uit. ach jah , op een gegeven moment wen je eraan hieronder nou word het wel heel veel racisme Bewerkt: 25 mei 2007 door Groot-Duimpje Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 (bewerkt) zo krijgen we die vooroordelen weer over marrokanen, word een beetje gek van de stereotype die het verpesten voor alle andere, ik snap ook niet waarom ze het zowiezo deden, 0-2 van nederland winnen en dan het stadion maar slopen? nieuwe rage misschien "als je wint uit blijdschap stadion verkl*ten*?"5 jaar vind ik zelfs nog te kort, minstens 7 denk ik dan en tot de laatste cent ook alles terug laten betalen! Dat kunnen ze echt niet van hun uitkering betalen. Misschien nog net van het drugsgeld dat ze op de straat verdienen... Stelletje zielepoten. @ hierboven: Ik zeg alleen de waarheid. De meeste buitenlandse jongeren gaan op straat staan. Ik snap niet wat je er racistisch aan vindt eerlijk gezegd. Bewerkt: 25 mei 2007 door Clowntje_93 Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 26 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 " Dat kunnen ze echt niet van hun uitkering betalen. Misschien nog net van het drugsgeld dat ze op de straat verdienen... Stelletje zielepoten. " dit vind ik dan toch wel erg gaan maar ik zeg niet dat je ongelijk hebt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.