David22 Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 Ik krijg of een Nintendo Wii of een Xbox 360. Ik weet alleen niet welke ik moet kiezen. Welke raden jullie mij aan? Zeg ajb ook even waarom.
DenkaanHenk Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 Ik heb ze allebei. Ik zou ze allebei kopen. Als je er tussen zou moeten kiezen. Hangt het er net af wat je leuk vind. Houd je van party gamen of alleen gamen. Als je van party gamen houd is de Wii aanbevolen. Als je van alleen gamen houd is de Xbox 360 aanbevolen. Veel succes met je keuze.
SamShine Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 Precies dezelfde vraag is ook in 'dit' topic behandelt. Ik denk dat je als je daar alles goed doorneemt je al een stuk beter bij jezelf kan bedenken welke console je nou het liefste hebt. Verdere vragen mag je hier natuurlijk stellen, als het niet word samengevoegd met dat andere topic. ^^ De meeste goeie informatie vind je daar, en het is nogsteeds erg actueel. De Wii heeft weinig tot geen topgames en de Xbox 360 heeft ze aan de lopende band. Maar áls Nintendo met een paar AAA-titels komt lopen ze héél veel op de Xbox 360 in.
David22 Geplaatst: 25 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Ik weet het zo goed als zeker: ik ga voor de 360. Ik denk dat dit topic wel gesloten mag
Scarface92 Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Ik zou voor de Xbox 360 gaan voor GTA IV
Jowx Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Verplaatst naar het 'Consoles & Beurzen Forum', topic blijft gewoon open tenzij er in gespammed gaat worden..
Gta-killer Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Heb je ook al over de ps3 nagedacht of mag je alleen maar een 360 of wii en geen ps3?
Gta-killer Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 IK vind de PS3 te duur Ben je bij de 360 van plan om xbox live te nemen (60 euro per jaar), want zonder online mis je groot deel van spel. Als je de console 4 jaar houdt ben je met xbox live 240 euro kwijt en playstation online is gratis zo heb je die extra kosten wel terugverdient. Als je toch tussen die 2 wil kiezen moet je naar games kijken en naar functies die je aanspreken van een bepaalde console. En als je de ps3 koopt heb je ook nog een een blu-ray speler die waarschijnlijk de opvolger van de DVD wordt, hoef je die niet los in de winkel te kopen voor €800
MNC3 Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Ik zou Xbox 360 nemen, dan ben je zeker van een heel deel top titels. WII heeft er ook maar daar moet je dan weer voor zijn...
jakooza Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 IK vind de PS3 te duur Ben je bij de 360 van plan om xbox live te nemen (60 euro per jaar), want zonder online mis je groot deel van spel. Als je de console 4 jaar houdt ben je met xbox live 240 euro kwijt en playstation online is gratis zo heb je die extra kosten wel terugverdient. Als je toch tussen die 2 wil kiezen moet je naar games kijken en naar functies die je aanspreken van een bepaalde console. En als je de ps3 koopt heb je ook nog een een blu-ray speler die waarschijnlijk de opvolger van de DVD wordt, hoef je die niet los in de winkel te kopen voor €800 -je kan xbox live ook voor altijd kopen dit kost maar €90,- -de games zijn duurder -blue-ray speler kan niet op alle tv's( d8 ik ) dus moet je een nieuwe tv kopen. -in de tijd dat blue-ray speler belangrijker is dan DVD dan is blue-ray ook al stukken goedkoper.
Gta-killer Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 -je kan xbox live ook voor altijd kopen dit kost maar €90,- Heb je bron? ik heb het nergens op internet kunnen vinden. -de games zijn duurder Games op ps3 zijn evenduur asl die van de 360, misschien denk je dit omdat sommige games al lang op 360 uit zijn en al een prijsverlaging hebben gehad, terwijl het op de pd3 pas net uit is en dus nog volle prijs. -blue-ray speler kan niet op alle tv's( d8 ik ) dus moet je een nieuwe tv kopen. Van Blu-ray is het ook de bedoeling dat je het op een HD-TV afspeelt (HD kwaliteit), als je op een oude TV doet kan je net zo goed DVD's gaan kijken. -in de tijd dat blue-ray speler belangrijker is dan DVD dan is blue-ray ook al stukken goedkoper. Ookal is het goedkoper, je bespaard er toch nog op als het al in je ps3 zit en niet meer los hoeft te kopen.
Sdajafol Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Ik wil me niet als een mod gedragen hoor, maar alsjeblieft Gta-Killer, stop toch eens met al je PS3 propoganda. Dat je een fanboy bent hebben we nu al door, maar David heeft zijn keuze al gemaakt, en je hoeft niet telkens door te drammen...
Gta-killer Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Ik wil me niet als een mod gedragen hoor, maar alsjeblieft Gta-Killer, stop toch eens met al je PS3 propoganda. Dat je een fanboy bent hebben we nu al door, maar David heeft zijn keuze al gemaakt, en je hoeft niet telkens door te drammen... Ik probeer alleen maar te helpen en te zorgen dat hij een console koopt die bij hem past. Misschien past de ps3 wel veel beter bij David maar had hij er zonder over console zelf na te denken, de console al afgeschreven omdat die te duur is (wat ik niet vind, zie mij redenen).
Jowx Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Telkens doorgaan over de PS3 terwijl hij zijn keuze al gemaakt heeft is idd onnodig. @ Gta-killer: Dat je voor de PS3 bent is nu wel duidelijk, als er in een topic om je mening gevraagd word ben je vrij deze te uiten. Maar stop ajb met het volposten van topics met fanboyisme over de PS3, in sommige van die topics is de PS3 niet eens aan de orde. Fanboygedrag is irritant gedrag, gelieve hiermee te stoppen. Topic locked.
Recommended Posts