Jump to content

"Model battles"


~> GizmO <~

Model battle  

18 leden hebben gestemd

  1. 1. Vinden jullie "model battles" een goed idee?

    • Ja, lijkt me een erg leuk idee en ik ga er zeker aan meedoen.
      16
    • Nee, dit lijkt mij niet zo'n goed idee (Post in het topic waarom niet)
      1


Recommended Posts

Goedendag kinderen,

Ik zag gister bij de "graphic battles" Stefaneke een battle starten waarin 3ds max werd gebruikt.

Ik vond het een erg goed idee en ik wilde wel eens weten wat jullie van Stefaneke's idee vonden.

Dus plaats hier je meningen en ideeen hierover en vote in de poll.

Hier onder uitgelegd hoe het een beetje in elkaar zit.

Het gaat als volgt,

Iemand opent een topic en vult een lijstje in, het gaat in dit geval om dit lijstje:

Onderwerp: 
Soort design: 
Size design: 
Rendersize: 
Textured:
Animatie: 
Premade: 
Renderer: 
Uiterlijke inlever datum:

Een person die een model battle wil moet dit lijstje invullen.

Een tegenstander kan dan reageren in het topic en beginnen de battle.

Dus als het onderwerp bijvoorbeeld een gebouw is, moeten beide deelnemers een gebouw maken.

Ik hoop dat dit duidelijk is, vragen en opmerkingen zijn ook welkom.

[L]

Gizz

Bewerkt: door ~> GizmO <~
Link to comment
Delen op andere websites

lijkt me wel leuk maar iedereen gebruiken wel andere programma's, andere functies, andere kwaliteiten, andere ervaringen

ik ben wel beetje bang dat er teveel concurrenten, tijdverspillingen om iets te maken wordt ontstaan voor de leden die in zelfde total conversion zitten hmm

ik begrijp jou wel, omdat jij niet echt bezig bent in de total conversion team zit, dus heb jij alle tijden om iets te maken, maar meeste moddelers op dit forum zijn al volop bezig aan de total conversions mods vandaar

jij kan wel proberen maar dan wed ik wel dat er niet zoveel deelnemers zullen meedoen vanwege beperkte tijden te verspillen aan hun models voor de total conversions

is wel leuke idee maar of het ene succes wordt is wel de vraagteken voor me

Bewerkt: door SWYV
Link to comment
Delen op andere websites

lijkt me wel leuk maar iedereen gebruiken wel andere programma's, andere functies, andere kwaliteiten, andere ervaringen

ik ben wel beetje bang dat er teveel concurrenten, tijdverspillingen om iets te maken wordt ontstaan voor de leden die in zelfde total conversion zitten hmm

ik begrijp jou wel, omdat jij niet echt bezig bent in de total conversion team zit, dus heb jij alle tijden om iets te maken, maar meeste moddelers op dit forum zijn al volop bezig aan de total conversions mods vandaar

jij kan wel proberen maar dan wed ik wel dat er niet zoveel deelnemers zullen meedoen vanwege beperkte tijden te verspillen aan hun models voor de total conversions

is wel leuke idee maar of het ene succes wordt is wel de vraagteken voor me

Ja ik had zelf ook al het probleem gezien van de presaties van 3ds max en sketchup.

Voor iemand die sketchup gebruikt is het vrijwel onmogelijk om van iemand van 3ds max te winnen.

Niet omdat sketchup gebruikers slecht kunnen modelen maar meer omdat de prestaties van 3ds max beter zijn.

En dat tc probleem lijkt mij niet zo'n super groot probleem, volgens mij gaat dat geen probleem wezen.

Bedankt voor je reactie ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me een leuk idee. Zo wordt je gestimuleerd om ook eens wat anders te doen. Wat mij betreft kan dit gewoon starten :D. Lijkt me leuk om gewoon eens te zien hoe groots sommige mensen ermee kunnen werken ^^ Ik denk dat anderen dit ook vinden en het een lopend idee wordt :D.

Greetz, WG.

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me een leuk idee. Zo wordt je gestimuleerd om ook eens wat anders te doen. Wat mij betreft kan dit gewoon starten :D. Lijkt me leuk om gewoon eens te zien hoe groots sommige mensen ermee kunnen werken ^^ Ik denk dat anderen dit ook vinden en het een lopend idee wordt :D.

Greetz, WG.

Kijk zo wil ik het zien. :klap:

Hiermee kan je eens zien wat andere kunnen, niet alleen maar gebouwen etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien dat ik nu battle tegen Stefaneke, vind ik dit wel een leuk idee! Maar dit kan dan toch gewoon in het GFX fora doorgaan? En niet hier? Nuja, wat SWYV zei klopt ook wel! mensen die voor TC's werken doen zowat al hun moddeltijd door met het maken van die dingen! Dus is het eigenlijk je eigen keuz!e

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien dat ik nu battle tegen Stefaneke, vind ik dit wel een leuk idee! Maar dit kan dan toch gewoon in het GFX fora doorgaan? En niet hier? Nuja, wat SWYV zei klopt ook wel! mensen die voor TC's werken doen zowat al hun moddeltijd door met het maken van die dingen! Dus is het eigenlijk je eigen keuz!e

Nouja ik vind het persoonlijk niet echt in dat fora thuis horen, maar als er genoeg mensen dit een goed idee vinden kan dit in overleg met mods/admins geregeld worden. Dat zal geen probleem zijn, komt vast wel een goede oplossing uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Toch te weinig animo voor, je hebt het zelf al een keer grpobeerd Giz, ik ook, en je zag het zelf na 2 contests stopte we er al mee. Gaat meestal zo, iedereen aan het begin ja leuk, ja ik doe mee, maar later zie je de helft maar terug. Je kan beter aan de chalenges meedoen op threedy;)

Link to comment
Delen op andere websites

Toch te weinig animo voor, je hebt het zelf al een keer grpobeerd Giz, ik ook, en je zag het zelf na 2 contests stopte we er al mee. Gaat meestal zo, iedereen aan het begin ja leuk, ja ik doe mee, maar later zie je de helft maar terug. Je kan beter aan de chalenges meedoen op threedy;)

Nouja, het is een iets ander principe, maar je hebt opzich wel gelijk.

Ik laat dit nog even open staan en laat mensen hun meningen nog even posten.

Ik denk dat het het beste is om gewoon in het gfx fora dit te gaan doen soms en niet helemaal speciaal een sub fora er voor aanmaken etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste welkom terug Gizmo, long time no see. Ik zie helaas niet het nut van dit topic. Iedereen kan leuk zijn mening geven, maar degene die voor zijn kunnen ook simpelweg aan mij of Matiscus vragen of ze zo'n battle topic hier mogen openen. Ik vind het prima als hier modeling battles gehouden gaan worden, en als het succes heeft zien we verder wat we ermee kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

@ Hierboven, klopt :D.

Lijkt me echt heerlijk!!!

Als het mag ga ik meteen een battle beginnen (Da ander gebouw heb ik al af :D)

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Modeling battles worden gehouden in het GFX battles and Contests forum, word dit een succes dan komt er een appart subforum in Texture and Modeling showroom, net zoals forumspelletjes in NOTA :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...