Juriaan Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 of niet net als sommige mensen vinden dat de guide zonde van je geld is ja mss in het zo maar er staat nuttige info in en het is een collectors itom maar heeft iemand hem al :blink: Reageren
josie Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 ik vind het onzin koop je een spel van grofweg 60 euries dan koop je een disc zodat je het spel binnen 5 min. hebt uitgespeeld :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: Reageren
Pete-R Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 Ja daar kiezen die mensen zelf voor. Ik vind het persoonlijk ook dom maar ieder speelt zijn spel op een eigen manier! Reageren
gta player Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 kun je met die disc ook voertuigen spawnen? ik zie nergens info mischien iemand wat info? Reageren
Ewoud Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 Heb niet veel tijd dus zal het snel uitleggen.Vanaf vandaag ligt de San Andreas Ultimate Cheats Disc in de winkel! Zoek hem op bij je lokale Bart Smit of Diskoland, en vraag anders of ze hem kunnen bestellen! Bart Smit kan dit zeker weten, zelfs als ze zeggen van niet! Voor de Prijs van 7,50 is hij het echt waard! Ik post later nog wat je er allemaal mee kunt. Natuurlijk de standaarddingen zoals inf. ammo en inf. health.. Die cd kan je nie bij bartsmit bestelle zulke cd zijn alleen te koop bij speciale gamezz zaak misschien 7 in nederland. En als je zow iets wil hebben koop dan gelijk action replay max Reageren
zupadomien Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 ik snap het niet stel ik koop die disc wat ben ik er dan mee??? Reageren
JBm* Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 je kan alle voertuigen spawnen , maar je krijgt ze dan bij cj's eerste huis ja kan wel kleine helicopters krijgen je kan het in alle kleuren je doet een auto met een zwarte kleur er in en je hebt een zwarte maverick maar van dat ufo en bigfoot heb ik niets Reageren
liltuner Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 Wat is eigenlijk action replay en waar kan ik het kopen? Reageren
BrokenTable Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 Action Replay Topic Reageren
zupadomien Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 kan ik er alleen maar voertuigen mee spannen of zo dat iets kiest en dan alle oysters hebt ofzo Reageren
Pablo Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 hij is ook te koop bij BOL.COM ik zit nog te twijfelen , wil eerst weten of er iets unieks op die cd staat Reageren
henk_jan Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 ehh je kunt em ook gewoon in de inetrtoys kope...tenminste bij ons wel. Bij ons ligt die cd er al cker 2 weke :blink: Reageren
zupadomien Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 ja maar wat kun je ermee??????????(in het nederlands :rolleyes: )!! ma alles wat je ermee kunt als je het weet toch Reageren
Dutsj Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 LEES HET TOPIC IS HELEMAAL DOOR EN POST IS NIET GELIJK.. Je kunt met die Cd vanalles.. Zoals oneindig leven + armor.. oneindig ammo, random voertuigen spawnen.. dus ook de andromada, gang respect helemaal vullen, heel dik worden in 1 sec en weer heel dun, gewoon de shit die je niet kan halen met normale codes.. Reageren
zupadomien Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 maar ook dus gwn dat je ineens alle oysters hebt ofzo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.