Jump to content

Ultimate Cheats Disc


Chi

Recommended Posts

Welke garage is garage 2? Ik kan alleen nummer 1 vinden!! :(

GARAGE 2 GARAGE 1 ??? snap het niet??

Op die disc staat dat je een auto in garage 1 kan zetten, en in garage 2. Ik kan alleen garage 1 vinden. Weet iemand waar garage 2 is? :unsure:

ooow nee ze bedoelen car 1 en car 2 je moet voordat je een auto of iets anders in je garagge spawnt (huis van je moeder) moet je eerst 1 of 2 auto's erin hebben staan ls je een auto erin hebt kan je bij de cheat disc invullen '' ja ik wil mijn eerst auto wat ik in mijn garage hebt wil ik een turismo erin in de plaats voor hebben''

en als je nog een auto hebt '' 2 '' kan je die spawnen bij nummer 2 op de disc snap je het nu wel (kan het niet zo goed uitleggen maarja!)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • zupadomien

    9

  • Spike

    5

  • Mazzeltje

    5

  • Randy_Keith_Orton2

    4

ik hem ook gekocht bij intertoys en ik vindt het ook dom dat al die auto's persee in je garage in LS komt vet dom :angry: wat heb je dan aan die grote trucks of vliegtuigen enzo. (en ik vindt vliegen zo leuk :( )

:angry:

ik ga altijd naar LS waar ik nog niet mag komen en ik heb de oneindig Health en never get wanted stars hahaha dan ben ik de king van

SA hahahah (ook met ondeindig veel kogels natuurlijk)

vet cool die disc :lol: :D:puh:;)

ps. hier zijn wat filmpjes van codejunkies.com zijn cool is een trailer van een paar cheats

1: filmpje 1 cheats: ''bigger jumps'' en ''Infinite Health''

2: Filmpje 2 cheats: ''als je één ster krijgt dan krijg je er gelijk zes'' ''Infinite health'' en ''infinite ammo'' en '' car damage off''

3: Hier laat die een paar auto's enzo. in zijn garage spawnen (blijf kijken de laatste is een hunter waar hij mee gaat vliegen) HOE KAN DAT????

GR. Death333

dat laatste filmpje misschien heeft de maker de hunter van de pilot school daar neer gezet

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...