Jump to content

From Zero to Hero


Slevin

Recommended Posts

man, wat een moeilijke missie.

die missie waar je die coke van diaz steelt.

ik ga elke keer dood op die burg, met die appache waar hij raketten op jou afschiet.

heeft iemand nog tips om zijn raketten te ontwijken?

Link to comment
Delen op andere websites

Die tips heb ik zeer zeker voor jouw, het is eigenlijk helemaal niet zo moeilijk, namelijk. Al goed, het is goed dat je op de brug bent, want dan ben je al een heel eind. Je bent dan al bijna bij de eind lijn. Als je op de brug bent, kun je de appache makkelijk ontwijken, door in kringen over de brug te rijden. Ik bedoel, van links naar rechts en van rechts naar links. Als het goed is zie je de hunter schieten vanuit de lucht en je kunt dan zien waar hij ongeveer de grond raakt. Dan ga je als een gek naar links (of rechts- ligt precies aan de positie van de hunter) en dan ontwijk je alles. Als dat klaar is, rijd lance zijn huis en je hebt de missie voltooid. Mochten er nog vragen, opmerkingen of andere dingen zijn dan hoor ik dat graag. Succes! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ookal denk ik dat je het wel haalt met Summerbase zijn tips, wil ik toch nog wat toevoegen. Er zijn namelijk heel veel topics over From Zero To Hero, want je bent niet de enige die problemen heeft met deze missie. Ik heb even wat voor je opgezocht, en het leverde dit, en dit op. Naast deze topics is er ook nog een uitgebreide beschrijving van WikiGTA, Alhier. Ik denk dat je de missie al gehaald hebt voordat je dit allemaal gelezen hebt, maar mocht het nou echt niet lukken, dan kan je in het Savegame Aanvraag Topic aan iemand vragen om de missie voor je te halen. Veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Heuy mensen

Het lijkt me onnuttig om een nieuwe topic te beginnen dus stel ik kort mijn vraagje hier.

Als je deze missie doet krijg je in het begin meestal een liedje van V Rock te horen.

Er wordt iets gezongen als: ''like the tiger... lalalal'' iemand misschien een idee hoe dit nummer heet? :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Heuy mensen

Het lijkt me onnuttig om een nieuwe topic te beginnen dus stel ik kort mijn vraagje hier.

Als je deze missie doet krijg je in het begin meestal een liedje van V Rock te horen.

Er wordt iets gezongen als: ''like the tiger... lalalal'' iemand misschien een idee hoe dit nummer heet? :bier:

Ik heb zelf geen idee welk liedje dat is want ik luister nooit naar V-Rock. Maar je kan misschien eens kijken naar deze pagina van WikiGTA. Daat staan alle liedjes die je op V-Rock kan beluisteren, kijk alle titels eens na en misschien herken je er wel een. Als je het nog niet weet dan kan je al die liedjes eens één voor één op Youtube of Googlevideo beluisteren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je Holy diver, van Dio bedoelt. Je kan hem hier beluisteren. Ook heb ik nog wat informatie over dit lied gevonden, namelijk hier. Ik weet niet zeker of dit het lied is wat je bedoelt, maar er komt in ieder geval 'tiger' in voor, en er zijn geen andere liedjes met tiger. Veel plezier ermee, en als dit niet het liedje is dat je zoekt dan horen we het wel ;)

Bewerkt: door M4X
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
man, wat een moeilijke missie.

die missie waar je die coke van diaz steelt.

ik ga elke keer dood op die burg, met die appache waar hij raketten op jou afschiet.

heeft iemand nog tips om zijn raketten te ontwijken?

als je ziet dat de raketten op het linkerbaanvak gaat komen ga dan vlug naar het andere en zo heel de tijd vooort tot je aan de andere kant komt

>>> Door SummerBase: Er is al antwoord gegeven op deze vraag, laat het topic vanaf hier maar rusten, tenzij er vragen gesteld worden natuurlijk. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

heeft iemand nog tips?

t lukt mij echt niet. die heli schiet mij gewoon kapot

??

EDIT: Gehaald. Pokke man, zeer lastig. Tip (die iedereen geeft): Heli rechts, jij links, en andersom.

Bewerkt: door r.deroos
Link to comment
Delen op andere websites

Je zou natuurlijk ook een health cheat kunnen gebruiken als je geraakt wordt, maar dit dan wel ten koste van je criminal rating.

>>> Door ASPHALT: Dingdong, lees z'n edit eens. Hij heeft de missie inmiddels al gehaald.. ;) <<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
Heuy mensen

Het lijkt me onnuttig om een nieuwe topic te beginnen dus stel ik kort mijn vraagje hier.

Als je deze missie doet krijg je in het begin meestal een liedje van V Rock te horen.

Er wordt iets gezongen als: ''like the tiger... lalalal'' iemand misschien een idee hoe dit nummer heet? :bier:

dat liedje heet: eye of the tiger!!

Link to comment
Delen op andere websites

Heuy mensen

Het lijkt me onnuttig om een nieuwe topic te beginnen dus stel ik kort mijn vraagje hier.

Als je deze missie doet krijg je in het begin meestal een liedje van V Rock te horen.

Er wordt iets gezongen als: ''like the tiger... lalalal'' iemand misschien een idee hoe dit nummer heet? :bier:

dat liedje heet: eye of the tiger!!

Dat lied is echt stoer :D:D

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dat liedje heet geen Eye of the Tiger! Kijk eens goed naar de berichten boven je! M4X heeft al antwoord geven op zijn vraag. Het liedje wat hij bedoelde is 'Holy Diver' van Dio, te horen op V-Rock. Buiten beschouwing gelaten dat de vraag al beantwoord was; de vraag dateert van méér dan twee jaar geleden!

Laat het topic dus rusten, iemand met een vraag over dezelfde missie is de enige die nu nog zou moeten reageren.

PS: 'Eye of the Tiger' zit helemaal niet in GTA Vice City Stories..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...