jaah90 Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Hallo, Ik vroeg me af of er 3D Studio Max users zijn die wel tijd hebben om mij zo nu en dan te helpen met (vaak kleine!) en simpele probleempjes. Ik ben nieuw in de 3D Studio max wereld, en heb een soort gids nodig die mij zo nu en dan antwoord kan geven op mijn vragen. Ik hoop dat er zo iemand is, en daarvoor dank ik je uiteraard bij voorbaat. ==> Waarom via msn? Nou, als ik voor iedere poep en een scheet hier een topic moet gaan maken, wat niet direct gerelateerd is aan GTA SA modding, wordt iedereen een beetje gek. Met vriendelijke groeten, Jaah90 Reageren
Wazuup Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Je hoeft niet voor elke vraag een apart topic te openen hoor, wij hebben een mooi sticky topic in texture and modeling help waarin jij al je vragen kunt stellen. Overigens mag je mij ook toevoegen op msn, die te vinden is in mijn profiel. Reageren
jaah90 Geplaatst: 27 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Oke je bent toegevoegd Bedankt Reageren
Rivel Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Je kan het ok aan Stefaneke vragen, hij helpt je graag met 3D's max! Hij helpt me ook hoor! Reageren
max96 Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Hoe zet ik nou een DFF file in 3ds max Reageren
K.O. Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Hoe zet ik nou een DFF file in 3ds max Hiervoor ben je lichtelijk in het verkeerde topic, maar goed: om dit voor elkaar te krijgen heb je Kam's scripts nodig. Je kunt die hier downloaden. Volg dan gewoon de instructies in de readme hoe je de scripts moet implementeren in Max. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.