Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik vroeg me af of er 3D Studio Max users zijn die wel tijd hebben om mij zo nu en dan te helpen met (vaak kleine!) en simpele probleempjes.

Ik ben nieuw in de 3D Studio max wereld, en heb een soort gids nodig die mij zo nu en dan antwoord kan geven op mijn vragen.

Ik hoop dat er zo iemand is, en daarvoor dank ik je uiteraard bij voorbaat.

==> Waarom via msn?

Nou, als ik voor iedere poep en een scheet hier een topic moet gaan maken, wat niet direct gerelateerd is aan GTA SA modding, wordt iedereen een beetje gek.

Met vriendelijke groeten,

Jaah90

Geplaatst:

Je hoeft niet voor elke vraag een apart topic te openen hoor, wij hebben een mooi sticky topic in texture and modeling help waarin jij al je vragen kunt stellen. Overigens mag je mij ook toevoegen op msn, die te vinden is in mijn profiel.

• 2 weken later...
Geplaatst:
Hoe zet ik nou een DFF file in 3ds max

Hiervoor ben je lichtelijk in het verkeerde topic, maar goed: om dit voor elkaar te krijgen heb je Kam's scripts nodig. Je kunt die hier downloaden. Volg dan gewoon de instructies in de readme hoe je de scripts moet implementeren in Max.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...