Jump to content

Wazige achtergronden bij GTA IV


wtc

Recommended Posts

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    6

  • wtc

    4

  • Certified Gangsta

    3

  • IV trailer

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

ja nu heb je het over snelheid..maar net zie je dat dit ruimte bespaarde op de disc.. maar daar heeft dit dus geen reet mee te maken blijkbaa.r

uhm als ik logisch nadenk weet ik haast zeker dat gebouwen op de achtergrond minder duidelijk maken niks te maken heeft met disc ruimte. want als je bij het gebouw staat moet het toch alsnog op de disc staan :bonk:

lees ook nog even mijn onbeantwoorde post

Dat heeft het wel want het kost meer ruimte alles in 1 keer te laden dan wanneer je erbij staat.

Link to comment
Delen op andere websites

ja nu heb je het over snelheid..maar net zie je dat dit ruimte bespaarde op de disc.. maar daar heeft dit dus geen reet mee te maken blijkbaa.r

uhm als ik logisch nadenk weet ik haast zeker dat gebouwen op de achtergrond minder duidelijk maken niks te maken heeft met disc ruimte. want als je bij het gebouw staat moet het toch alsnog op de disc staan :bonk:

lees ook nog even mijn onbeantwoorde post

Dat heeft het wel want het kost meer ruimte alles in 1 keer te laden dan wanneer je erbij staat.

ehmm.. dat heeft toch niks met ruimte die nodig is op de disc te maken. Of nou alles in 1 keer geladen moet worden, of dat het steeds gedeeltelijk geladen word, de data moet aanwezig zijn. de manier waarop het geladen word heeft daar niks mee te maken. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

ja nu heb je het over snelheid..maar net zie je dat dit ruimte bespaarde op de disc.. maar daar heeft dit dus geen reet mee te maken blijkbaa.r

uhm als ik logisch nadenk weet ik haast zeker dat gebouwen op de achtergrond minder duidelijk maken niks te maken heeft met disc ruimte. want als je bij het gebouw staat moet het toch alsnog op de disc staan :bonk:

lees ook nog even mijn onbeantwoorde post

Dat heeft het wel want het kost meer ruimte alles in 1 keer te laden dan wanneer je erbij staat.

ehmm.. dat heeft toch niks met ruimte die nodig is op de disc te maken. Of nou alles in 1 keer geladen moet worden, of dat het steeds gedeeltelijk geladen word, de data moet aanwezig zijn. de manier waarop het geladen word heeft daar niks mee te maken. :bonk:

jep het heeft er allesmee te maken

Het hele level van GTA bestaat uit meerdere delen die moeten allemaal geladen worden

Als je dat in een keer zou doen dan neem je veel te veel ruimte in beslag en valt er niks te doen in die stad

en vaak maakt het helemaal niets uit want je kan in het echt ook niet zo onwijs ver nog super goed zien

Link to comment
Delen op andere websites

ja nu heb je het over snelheid..maar net zie je dat dit ruimte bespaarde op de disc.. maar daar heeft dit dus geen reet mee te maken blijkbaa.r

uhm als ik logisch nadenk weet ik haast zeker dat gebouwen op de achtergrond minder duidelijk maken niks te maken heeft met disc ruimte. want als je bij het gebouw staat moet het toch alsnog op de disc staan :bonk:

lees ook nog even mijn onbeantwoorde post

Dat heeft het wel want het kost meer ruimte alles in 1 keer te laden dan wanneer je erbij staat.

ehmm.. dat heeft toch niks met ruimte die nodig is op de disc te maken. Of nou alles in 1 keer geladen moet worden, of dat het steeds gedeeltelijk geladen word, de data moet aanwezig zijn. de manier waarop het geladen word heeft daar niks mee te maken. :bonk:

jep het heeft er allesmee te maken

Het hele level van GTA bestaat uit meerdere delen die moeten allemaal geladen worden

Als je dat in een keer zou doen dan neem je veel te veel ruimte in beslag en valt er niks te doen in die stad

en vaak maakt het helemaal niets uit want je kan in het echt ook niet zo onwijs ver nog super goed zien

daarmee leg je nog steeds niet uit waarom het meer ruimte in beslag neemt op de dvd/bluray disc om de stad in 1 keer te laden, of wanneer het deel voor deel word geladen. de stad moet er toch echt in zijn geheel op staan, de grote die de stad e.d. innemen verandert toch niet bij andere laadmethodes.. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...