NilsHolgersson Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2007 Op dit moment staan ze in de hitlijsten met hun nummer Monsoon, een Engelstalige versie van Durch den Monsun. Het beste uit Duitsland sinds Dennie Christian! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove St. Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2007 (bewerkt) Geweldig vind ik het niet, wel moet ik zeggen dat het een goed ritme heeft.. Maar de uitspraak is bagger, zwaar bedroevend.. Maar het zijn volgens mij duitsers toch? Dus dat kan een reden zijn omdat hun een andere uitspraak hebben. Ben er niet kapot van, maar er zijn slechtere dingen. Btw, Paul de Leeuw - Mooi weer de leeuw en de lama's ftw! Bewerkt: 29 mei 2007 door Grove St. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The GamerII Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2007 Toen ik met wintersport op vakantie was zag ik ook wat over Tokio Hotel op TV, en ik vind ze aardig heavy. Monsoon is een mooi nummer alleen sommige stukken zijn wat saai. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NilsHolgersson Geplaatst: 29 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2007 Het zijn Duitsers, daarom is hun Engelse uitspraak zo belabberd; ze spreken haast geen woord Engels. Normaal zingen ze in het Duits. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Da Phoenix Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2007 :N :N :N Ik geef mijn eerlijke mening: Ik vind het KNUDDE. Ik dacht dat die ene met die zwarte haren een meisje was. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NilsHolgersson Geplaatst: 29 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2007 Vooral tegenwoordig ziet hij er behoorlijk transseksueel uit, maar hij's wel een chickie wat dat betreft. Beter dan Kelly. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RobertSA Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2007 Die is echt gewoon te ranzig...Bah. Dit is absoluut niet mijn stijl muziek.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-->nick<-- Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2007 Ik dacht dat die ene met die zwarte haren een meisje was. Ik ook, voor de rest vind ik het een beetje vage lui. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NilsHolgersson Geplaatst: 29 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2007 Ze hebben van alle stijlen wat; Een cybergothic-achtige dragqueen (de zanger) Een urban 'gangsta'rapper (de gitarist) Een metalboer (de bassist) En een beetje een 'normale' gast (de drummer) Voor ieder wat wils! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-->nick<-- Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2007 (bewerkt) Ze hebben van alle stijlen wat;Een cybergothic-achtige dragqueen (de zanger) Een urban 'gangsta'rapper (de gitarist) Een metalboer (de bassist) En een beetje een 'normale' gast (de drummer) Voor ieder wat wils! Maar die tweeling is nog het ergst kwa(weet niet hoe je dat schrijft) kleding, Die ene vind ik zelf op een meisje lijken en de van die andere vind ik zijn kleding stijl gewoon niet mooi. Bewerkt: 29 mei 2007 door -->nick<-- Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NilsHolgersson Geplaatst: 29 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2007 Ze lijken in ieder geval niet op elkaar. Ik heb er een hekel aan als eeneiige tweelingen zich identiek gaan kleden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Djanick Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2007 ja tokYo hotel ik luister het weleens, vind het jammer dat ze durch den monsun hebben verpest om het ook in het engels te gaan zingen, de leadzanger vind ik een beetje TE meidenachtig worden, in de duitse clip van durch den monsun is die nog jonger en ziet het er nog normaal uit. als het goed is komen ze ook binnekort naar nederland toe, weet alleen nog niet of ik er wel heenga. vind alleen *ben vergeten wat die speelt* die gozer met dreadlocks cool haar hebben ander mooi nummer van hun is : wenn nicht mehr geht en rette mich Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The GamerII Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2007 Ik ben het eigenlijk wel met je eens. Durch den Munson is veel mooier dan Monsoon. Bij Monsoon hoor ik ze amper in het engels zingen. Voor mij is dit gewoon wat brabbelen, alleen 'through the monsoon' is te verstaan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bigstijn Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2007 Ik vind die haren van die gitarist vet. Zoals iedereen al zij: Ze kunnen totaal niet in het engels zingen -.- Ik ben er sowieso al geen fan van. Ik hou meer van andere muziek stijlen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Groot-Duimpje Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2007 Die is echt gewoon te ranzig...Bah. Dit is absoluut niet mijn stijl muziek.. IK ga met Robertpsv mee , nee als ik iets iet goed vind is dat het wel Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts