Jump to content

Tokio Hotel


NilsHolgersson

Recommended Posts

  • Reacties 282
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NilsHolgersson

    37

  • .Djanick

    19

  • sevaboy

    17

  • moechy

    16

Ik vind Tokio Hotel belachelijk :7

De jongens opzich. Dat je ze aantrekkelijk kunt noemen. Ze lijken me eigenlijk een beetje stoned.

Hun muziek heb ik ook gehoord. Wie zingt er in godsnaam Duits wanneer ze internationaal willen zingen.

Ik zou persoonlijk meer liedjes in het engels maken, niet in het Duits.

Zijn ze niet geweldig?

Totaal niet :7

Precies het zelfde.

Ze zijn niet geweldig.

het zijn allemaal apen.

Ze zijn belachelijk :)

vooral dat een manwijf :l

ik vind ze niet cool :D

vriendelijke groet stijn :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik haat Tokio Hotel. Een beetje lopen schreeuwen in de microfoon "SCHREI, SCHREI!!"

Dat is gewoon verkrachten[/font] van muziek. En die vent lijkt op een vrouw!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind ze bijna allemaal raar... dat manwijf spreekt voor zich, dat soort urban ventje lijkt net een mislukte rapper van 14 die denkt dat hij cool is als hij dreads neemt en te grote kleren, die andere met lang haar lijkt het nageslacht van Meatloaf en Elton John (als dat zou kunnen) en die andere zit er volgens mij alleen bij om er niet een volwaardige freakshow van te maken. De muziek slaat ook helemaal nergens op en ik kan me niet voorstellen wat voor publiek zij nou kunnen hebben. Ik zou graag is even tussen het publiek lopen bij een concert met 20 euro aan watten in mijn oren en eens even kijken wat daar nou allemaal rond loopt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind ze bijna allemaal raar... dat manwijf spreekt voor zich, dat soort urban ventje lijkt net een mislukte rapper van 14 die denkt dat hij cool is als hij dreads neemt en te grote kleren, die andere met lang haar lijkt het nageslacht van Meatloaf en Elton John (als dat zou kunnen) en die andere zit er volgens mij alleen bij om er niet een volwaardige freakshow van te maken. De muziek slaat ook helemaal nergens op en ik kan me niet voorstellen wat voor publiek zij nou kunnen hebben. Ik zou graag is even tussen het publiek lopen bij een concert met 20 euro aan watten in mijn oren en eens even kijken wat daar nou allemaal rond loopt.

Mhh, je zegt het wel erg funny :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt twee versies daarvan; een staat op Schrei (daar zijn ze nog kids) en de ander staat op Schrei—so laut du kannst , daar heeft hij meer de baard in de keel voor zover je daarover kunt spreken

Link to comment
Delen op andere websites

Maar Mosgoon is geen echt topliedje,en die gast/meisje kan echt niet zingen.

Moest dat een meisje zijn,dan zou ik zeggen da thet een manwuif is.

Maar een jongen dan zou ik het beetje begrijpen.

Maar is dat nu een jongensgroep of een meidengreop of een algemene groepen.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom de fok heten die nu weer Hotel :bonk:. En waarom zit er een hiphopper in een rock band.

Njaa dat was eigenlijk niet zo nieuw, denk aan Mike Shinoda, Ice-T enz. Maar die hadden dan geen echte hiphop kleren aan. Die ene gast draagt Karl Kani in de clip.

En ja btw wat zijn het, meisjes of jongens ?

Bewerkt: door Juju
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...