Jump to content

Tokio Hotel


NilsHolgersson

Recommended Posts

  • Reacties 282
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NilsHolgersson

    37

  • .Djanick

    19

  • sevaboy

    17

  • moechy

    16

Nog zo'n wannebe groepje met wat zwakke teksten :L Het wordt tijd dat ze daar allemaal eens goed gaan nadenken want tegenwoordig zetten ze 4 sullen achter wat instrumenten en geven ze dat ene platencontract :L Daardoor zijn er ook van die wannebe's Emo's ontstaan (de wannebe's emo's zijn mensen die zich snijden en kutkleren dragen en totaal niks met het echte emo-genre te maken hebben). Door zo'n mensen gaat dus de rock naar de kloten en beginnen mensen dus te luisteren naar jump en andere genre's

Link to comment
Delen op andere websites

Nog zo'n wannebe groepje met wat zwakke teksten :L Het wordt tijd dat ze daar allemaal eens goed gaan nadenken want tegenwoordig zetten ze 4 sullen achter wat instrumenten en geven ze dat ene platencontract :L Daardoor zijn er ook van die wannebe's Emo's ontstaan (de wannebe's emo's zijn mensen die zich snijden en kutkleren dragen en totaal niks met het echte emo-genre te maken hebben). Door zo'n mensen gaat dus de rock naar de kloten en beginnen mensen dus te luisteren naar jump en andere genre's

het lijkt me sterk dat je een Emo wilt zijn.

Emo = Emotionless?

Dus ik denk niet echt dat je over wannabe-emo's kunt praten.

Tenminste ik zie het niet echt als een stijl om alle dagen zo depresief mogelijk te moeten doen.

en anders is dit echt een gekke wereld :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Nog zo'n wannebe groepje met wat zwakke teksten :L Het wordt tijd dat ze daar allemaal eens goed gaan nadenken want tegenwoordig zetten ze 4 sullen achter wat instrumenten en geven ze dat ene platencontract :L Daardoor zijn er ook van die wannebe's Emo's ontstaan (de wannebe's emo's zijn mensen die zich snijden en kutkleren dragen en totaal niks met het echte emo-genre te maken hebben). Door zo'n mensen gaat dus de rock naar de kloten en beginnen mensen dus te luisteren naar jump en andere genre's

het lijkt me sterk dat je een Emo wilt zijn.

Emo = Emotionless?

Dus ik denk niet echt dat je over wannabe-emo's kunt praten.

Tenminste ik zie het niet echt als een stijl om alle dagen zo depresief mogelijk te moeten doen.

en anders is dit echt een gekke wereld :cab:

Die mensen bestaan en dan zitten zelfs op te scheppen dat ze zich zelf gesneden hebben :7 [Wannebe Emo's]

Zo'n mensen zijn er dus en er lopen er veel meer rond dan je eigenlijk denkt

Link to comment
Delen op andere websites

Nog zo'n wannebe groepje met wat zwakke teksten :L Het wordt tijd dat ze daar allemaal eens goed gaan nadenken want tegenwoordig zetten ze 4 sullen achter wat instrumenten en geven ze dat ene platencontract :L Daardoor zijn er ook van die wannebe's Emo's ontstaan (de wannebe's emo's zijn mensen die zich snijden en kutkleren dragen en totaal niks met het echte emo-genre te maken hebben). Door zo'n mensen gaat dus de rock naar de kloten en beginnen mensen dus te luisteren naar jump en andere genre's

het lijkt me sterk dat je een Emo wilt zijn.

Emo = Emotionless?

Dus ik denk niet echt dat je over wannabe-emo's kunt praten.

Tenminste ik zie het niet echt als een stijl om alle dagen zo depresief mogelijk te moeten doen.

en anders is dit echt een gekke wereld :cab:

Emo = 'emotioneel', hoewel die term nogal misbruikt word... De huidige emo-trend heeft totaal niks te maken met wat eigenlijk emo was, en het word gewoon allemaal vervormd door de gigantische groepen 'nep-emos'.

Ik vond deze serie plaatjes trouwens wel lollig:

orig-539311.jpg

orig-539321.jpg

orig-539341.jpg

orig-539361.jpg

orig-539411.jpg

orig-539431.jpg

orig-539451.jpg

orig-539481.jpg

:bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Weet jij veel, misschien vinden ze het wel lekkere om in armen te snijden en te hakken. Tja ik heb gothics altijd al raar gevonden...

gozer ben jij van de pot gevallen,

emo`s, gothics... zijn iets HEEL anders -.-

vind jullie vooroordelen echt zo verschrikkelijk dom altijd. omdat ooit 1 gothic of emo zichzelf heeft gesneden zouden ze het allemaal doen. gothics willen trouwens niets met emo`s te maken hebben :duh:

mja, vind het maar een zieke wereld, mensen mogen wel over gothics en emo`s oordelen maar niet over de steriotype buitenlanders. ik ben een metalhead, snij ik mezelf nu ook of aanbid ik satan nu ook? nee, je moet geen dingen zeggen voordat je weet wat mensen met zo`n levensstyle ook echt doen. en niet alleen maar de verhalen geloven van mensen die zeggen dat ze emo zijn en zichzelf weer gesneden hebben.

ik neem het nu wel op voor de emo`s :-\ maar ik vind ze ook maar raar, vind het alleen belachelijk dat we zelfs nu nog van zulke vooroordelen hebben terwijl iedereen zegt dat het niet mag.

mja iedereen heeft een eigen levenstyle, misschien vinden mensen in amerika de jumpers in nederland wel allemaal raar volk, zo willen jullie toch ook niet gelijk beoordeeld worden ofwel? *over jumpers is maar een voorbeeld, kan ook makkelijk negers,gothics,emo`s zijn ;)*

er zijn trouwens wel degelijk heel veel wannebe - emo`s. die denken dat het stoer is om er zo bij te lopen en geeneens een reden hebben om emotioneel te zijn maar er dan maar 1 verzinnen en zich aanstellen

en clowntje je zegt:

1: "Ik heb laatst 3 sneeën in m'n arm gemaakt!"

2: "Da's nog niks man, ik heb laatst wel vijf sneeën van 1 centimeter diep op m'n rug gemaakt!"

wist je dat mensen die erg in god geloven riemen hebben met spikes erin zodat ze hetzelfde voelen als jezus, zichzelf elke avond slaan op hun rug met een zweep en dat voor hun "geloof" doen. noem je dat ook emo`s?

denk iig na voor je wat zegt

Link to comment
Delen op andere websites

@ .Djanick

wat jij zegt is percies het zelfde, jij zegt :

wist je dat mensen die erg in god geloven riemen hebben met spikes erin zodat ze hetzelfde voelen als jezus, zichzelf elke avond slaan op hun rug met een zweep en dat voor hun "geloof" doen. noem je dat ook emo`s?

Maar dat is ook maar weer een bepaalde kant van een bepaald geloof.

Mijn moeder komt uit een zwaar christelijke familie (zelf ben ik zo niet-gelofig als de pest maar ja) en die doen dat soort dingen ook niet...

en als ik het over Emo's heb, heb ik het over die mensen die zichzelf snijden, en daar een soort van zieke kick uit halen .

Link to comment
Delen op andere websites

@ .Djanick

wat jij zegt is percies het zelfde, jij zegt :

wist je dat mensen die erg in god geloven riemen hebben met spikes erin zodat ze hetzelfde voelen als jezus, zichzelf elke avond slaan op hun rug met een zweep en dat voor hun "geloof" doen. noem je dat ook emo`s?

Maar dat is ook maar weer een bepaalde kant van een bepaald geloof.

Mijn moeder komt uit een zwaar christelijke familie (zelf ben ik zo niet-gelofig als de pest maar ja) en die doen dat soort dingen ook niet...

en als ik het over Emo's heb, heb ik het over die mensen die zichzelf snijden, en daar een soort van zieke kick uit halen .

Emo is een kledingstijl van Gothics,en mensen die snijden die heb je ook bij Jumpstyle/hardcore/hiphop , dus dat heeft niets te maken met de zwarte muziek,omdat Terror(Black Hardcore)ook zwarte muziek en daar snijden zich niet.

Dus argumenteer eerst met bewijzen!

En het wilt niet zeggen dat alle Goth's voor de duivel is,want sommige gabbers/jumpers enz. doen dat ook!En Tokio Hotel is geen Metal,gewoon hardrock!

Link to comment
Delen op andere websites

En Tokio Hotel is geen Metal,gewoon hardrock!

De Wikipedia's in de 6 talen die ik beheers spreken elkaar allemaal gedeeltelijk tegen als het om het genre van 'Tokio Hotel' gaat, maar de Duitse variant weet het het beste te omschrijven:

Tokio Hotel (gegründet unter dem Namen Devilish) ist eine deutsche Pop/Rockband aus Magdeburg (Deutschland).
Tokio Hotel (Opgericht onder de naam 'Devilish) is een Duitse Pop/Rockband uit Magdeburg (Gelegen in Duitsland).

Op geen van de 6 heb ik echter 'Hardrock' kunnen vinden.

Ontopic is dit helemáál mijn muziek niet en heb ik geen zin om in een zinloze discussie over emo's te participeren.

Mvg, MB

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...