-->nick<-- Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Hiervoor heetten ze "Devilish". Vind je dat beter? Vind ik ook geen mooie naam maar wel beter dan Tokio Hotel.
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Kadoing... :bong: Sorry als het al een paar miljoen keer gevraagt is dit topic, maar kun je het geslacht van iedereen even opnoemen? De eerste is volgens mij een man, maar van de rest zou ik het niet weten...<_< Ik haat hun muziek trouwens, is totaal niet mijn stijl. Zelfs Rammstein vind ik beter :U.
David22 Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 HELEMAAL NIKS Ik vind ze echt helemaal niks. Geef mij maar JumpStyle, Hardcore en Tiëso
Da Phoenix Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Kadoing... :bong:Sorry als het al een paar miljoen keer gevraagt is dit topic, maar kun je het geslacht van iedereen even opnoemen? De eerste is volgens mij een man, maar van de rest zou ik het niet weten...<_< Ik haat hun muziek trouwens, is totaal niet mijn stijl. Zelfs Rammstein vind ik beter :U. Het zijn allemaal jongens Ik vind de 2e van links het meeste op een meisje lijken
NilsHolgersson Geplaatst: 2 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Als je hem daar als girlie vindt; tegenwoordig loopt hij er meer zo bij: Lekker wijf he
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Ze zien er wel jong uit. Hoe oud zijn die cussies?
NilsHolgersson Geplaatst: 2 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 (bewerkt) check me Tokio Hotel avatar :$ Bewerkt: 3 juni 2007 door NilsHolgersson
Verrity Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Horror!!!! Ik bedoel Nils :$ Tokio Hotel zijn idioten :D Je gaat niet over een moeson ofzo lopen zingen Belachelijk. Je vorige was leuker
NilsHolgersson Geplaatst: 5 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 (bewerkt) De vorige was Lil' Romeo, zoon van Master P. Je moet van goede huize komen wil je plaatsnemen in mijn avatar. Bewerkt: 5 juni 2007 door NilsHolgersson
Merticus XVII Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Ik vind Tokio Hotel belachelijk De jongens opzich. Dat je ze aantrekkelijk kunt noemen. Ze lijken me eigenlijk een beetje stoned. Hun muziek heb ik ook gehoord. Wie zingt er in godsnaam Duits wanneer ze internationaal willen zingen. Ik zou persoonlijk meer liedjes in het engels maken, niet in het Duits. Zijn ze niet geweldig? Totaal niet
NilsHolgersson Geplaatst: 5 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Heb je ze wel eens Engels horen zingen dan? Zoiets verschrikkelijks hoor je echt niet vaak.
.Djanick Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 (bewerkt) Heb je ze wel eens Engels horen zingen dan? Zoiets verschrikkelijks hoor je echt niet vaak. nee ze kunnen geen duits verstaan dus vinden het gelijk stom, en die reactie van verrity, het is ten eerste monsoon, als je een beetje slim bent weet je dat het regen betekend, ze zingen niet OVER regen maar het speelt een onderwerp in het nummer Bewerkt: 5 juni 2007 door .Djanick
profile Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 (bewerkt) Ik hoor het lied vaak op T.V. en radio. Het is te zeggen:ik hoor enkel het begin. Als ze dat lied spelen verander ik van kanaal. Ik heb het eens op internet gaan opzoeken. En ik dacht:"met wie komen ze nu aangewandeld". En ja,net als Tha Phoenix dacht ik dat die 2de van rechts een meisje was. :$ Hier kan je zien dat dat "meisje" een jongen is. Die "vent" lijkt wel op een bandlid van guns'n'roses Bewerkt: 6 juni 2007 door profile
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 (bewerkt) Nu ik het lied gehoort heb, moet ik bekennen dat ik MONSOON een erg leuk nummer vind. Het smaakt nog nèt niet naar meer. Bewerkt: 8 juni 2007 door Blue Yoshi 97
.Djanick Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 Nu ik het lied gehoort heb, moet ik bekennen dat ik MONSOON een erg leuk nummer vind.Het smaakt nog nèt niet naar meer. moraal van het verhaal: eerst een nummer luisteren voor je oordeelt?
Recommended Posts