Jump to content

Tokio Hotel


NilsHolgersson

Recommended Posts

Heb je ze wel eens Engels horen zingen dan? Zoiets verschrikkelijks hoor je echt niet vaak.

Whaha inderdaad, en hij/zij ( :7 ) slist ook..

Het blijven duitsers.. Taal beheersing 0! :N

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 282
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NilsHolgersson

    37

  • .Djanick

    19

  • sevaboy

    17

  • moechy

    16

Ik heb ff gekeken.

Wat jij zegt klopt niet.

De Zanger (Bill) is iemand anders dan dat meisje.

En Chris (de stand-in voor Tom) heeft gezoend met dat meisje

Link to comment
Delen op andere websites

The Dark Side of Tokio Hotel

Hey als ik die gitarist-gast was zou ik me precies zoals de zanger kleden en opmaken. Het is een eeneiige tweeling dus in principe zou je dan geen verschil moeten zien. Is die gast meteen z'n hele 'orginaliteit' kwijt en heb je twee dezelfde

Link to comment
Delen op andere websites

Lol de naam Tokio Hotel, is al belachelijk, lijkt net een 2e japanse K3. En die rechter 2, zijn dat serieus jongens? Volgens mij hebben ze een boek gelezen "Hoe verneuk ik mezelf in 10 stappen", en tja muziek in het duits kan niet erger :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Tokio Hotel in Heineken Music Hall

11-07-2007

Op maandag 8 oktober geeft Tokio Hotel een concert in de Heineken Music Hall in Amsterdam. Vorige maand bracht de Duitse punk rock-band hun eerste Engelstalige album 'Scream' uit. De kaartverkoop voor dit concert begint zaterdag 14 juli. Kopers wordt aangeraden in slaapzakken voor de bekende verkooppunten te bivakkeren, omdat een ware run op de kaartjes voorspeld wordt. Het voorprogramma zal bestaan uit Jumpformatie Hilbrand Nawijn featuring Karl Noten.

450to1.jpg

Tokio Hotel is een Duitse punkrock band bestaande uit: Georg Listing, Gustav Schäfer en de tweeling Bill en Tom Kaulitz. Zij spelen sinds 2001 samen, en zijn ontdekt nadat Bill Kaulitz deelneemt aan de talentenjacht 'Kinder-Star-Search' op TV.

In Duitsland, Oostenrijk en Frankrijk is er ware hysterie rondom de groep. Ze spelen in uitverkochte arena’s vol gillende meiden en er zijn tijdschriften die hun gehele inhoud aan de band wijden. Een vergelijking met The Beatles is dan ook niet overdreven. Bill Kaulitz, zangeres van Tokio Hotel, steekt hierover haar mening niet onder stoelen of banken.

"The Beatles waren een hype. Kijk, ze konden aardig spelen, dat ontken ik niet. Maar hoe ze tegenwoordig als goden worden vereerd gaat me te ver. Ook The Beatles hebben meuk geproduceerd; denk bijvoorbeeld aan Ob-La-Di, Ob-La-Da en All You Need is Love. Zoiets zul je Tokio Hotel niet snel horen spelen. En een band die nieteens bestand is tegen Yoko Ono verdient mijn respect niet."

In Nederland begint de band langzamerhand de koppositie van Dries Roelvink over te neem. De eerste single "Monsoon" van hun album 'Scream' was direct een doorslaand succes. Dries Roelvink is echter niet bang zijn titel als King of the Charts in te moeten leveren.

"Tokio Hotel kan zoveel platen verkopen als ze willen; ze zullen echter nooit het volk in hun hart raken zoals ik dat kan. Wanneer ik Ik ben Dries zing gaat het dak eraf. Daar kan Tokio Hotel nog een puntje aan zuigen. Ik vind het een lamlendig kutbandje knap in de markt gezet door een slimme manager."

Tokio Hotel komt! Fans, verenigt u!

:eten:

----

Offtopic; 1000 berichten! Nu heb ik ff geen zin meer. See y'all.

Link to comment
Delen op andere websites

Tokio Hotel in Heineken Music Hall

11-07-2007

Op maandag 8 oktober geeft Tokio Hotel een concert in de Heineken Music Hall in Amsterdam. Vorige maand bracht de Duitse punk rock-band hun eerste Engelstalige album 'Scream' uit. De kaartverkoop voor dit concert begint zaterdag 14 juli. Kopers wordt aangeraden in slaapzakken voor de bekende verkooppunten te bivakkeren, omdat een ware run op de kaartjes voorspeld wordt. Het voorprogramma zal bestaan uit Jumpformatie Hilbrand Nawijn featuring Karl Noten.

450to1.jpg

Tokio Hotel is een Duitse punkrock band bestaande uit: Georg Listing, Gustav Schäfer en de tweeling Bill en Tom Kaulitz. Zij spelen sinds 2001 samen, en zijn ontdekt nadat Bill Kaulitz deelneemt aan de talentenjacht 'Kinder-Star-Search' op TV.

In Duitsland, Oostenrijk en Frankrijk is er ware hysterie rondom de groep. Ze spelen in uitverkochte arena’s vol gillende meiden en er zijn tijdschriften die hun gehele inhoud aan de band wijden. Een vergelijking met The Beatles is dan ook niet overdreven. Bill Kaulitz, zangeres van Tokio Hotel, steekt hierover haar mening niet onder stoelen of banken.

"The Beatles waren een hype. Kijk, ze konden aardig spelen, dat ontken ik niet. Maar hoe ze tegenwoordig als goden worden vereerd gaat me te ver. Ook The Beatles hebben meuk geproduceerd; denk bijvoorbeeld aan Ob-La-Di, Ob-La-Da en All You Need is Love. Zoiets zul je Tokio Hotel niet snel horen spelen. En een band die nieteens bestand is tegen Yoko Ono verdient mijn respect niet."

In Nederland begint de band langzamerhand de koppositie van Dries Roelvink over te neem. De eerste single "Monsoon" van hun album 'Scream' was direct een doorslaand succes. Dries Roelvink is echter niet bang zijn titel als King of the Charts in te moeten leveren.

"Tokio Hotel kan zoveel platen verkopen als ze willen; ze zullen echter nooit het volk in hun hart raken zoals ik dat kan. Wanneer ik Ik ben Dries zing gaat het dak eraf. Daar kan Tokio Hotel nog een puntje aan zuigen. Ik vind het een lamlendig kutbandje knap in de markt gezet door een slimme manager."

Tokio Hotel komt! Fans, verenigt u!

:eten:

----

Offtopic; 1000 berichten! Nu heb ik ff geen zin meer. See y'all.

Vet, daar wil ik echt heen, naar dat concert. Vooral dat "Hilbrand Nawijn featuring Karl Noten" spreekt me aan. Ik pak in ieder geval alvast m'n slaapzak. :Y

En Niels...blijf niet lang weg :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Emo's hoef je niet bang voor te zijn, één tikje en ze gaan al huilen.

Je bent in de war met Jumpers,

Neem die vorige post van mij niet serieus aub, ik vind 1 liedje van Tokio Hotel niet slecht ofzo, maar de rest wel, laat staan die wijv gasten zelf :ch:

"Jumpformatie Hilbrand Nawijn featuring Karl Noten."

:schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Emo's hoef je niet bang voor te zijn, één tikje en ze gaan al huilen.

Je bent in de war met Jumpers,

Neem die vorige post van mij niet serieus aub, ik vind 1 liedje van Tokio Hotel niet slecht ofzo, maar de rest wel, laat staan die wijv gasten zelf :ch:

"Jumpformatie Hilbrand Nawijn featuring Karl Noten."

:schater:

Nou, die 'emos' kunnen er ook aardig wat van hoor, maar dat zijn dan meer de My Chemical Romance/Fallout Boy typetjes die zo enorm graag bi willen zijn :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...