Jump to content

Tokio Hotel

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

nee ik denk niet dat ik alles ben, ik doe niet of ik alles ben en gedraag me niet of ik alles ben :duh:

ik kom met feiten jij komt met afkrakingen van andere muzieksoorten en nu heb je weer een vooroordeel dat je zegt dat ik denk dat ik alles ben omdat ik metal luister. ik verdedig mijn muziekstyle omdat ik er van houd, als je problemen hebt met mensen die hun dingen verdedigen kan je beter je computer uit zetten en ook niet meer naar buiten gaan.

ik zeg alleen maar dat het geen fatsoenlijk nederlands was omdat ik er geen bal van begreep.

wat me trouwens ook opvalt, je walst over iedereen heen maar toen Sdajafol met zijn verhaal kwam begon je opeens over iets anders, en een poosje later breng je metal weer terug.

maarja zoals Blue Yoshi 97 al zegt we gaan hier gewoon verder praten over tokyo hotel en niet met z`n alle een onoverzichtelijke nooit eindigende discussie voeren.

ik denk trouwens dat tokyo hotel te snel commercieel wil worden, je hebt in 1x een *engels* nummers van ze in de top 40 die op 1 staat, terwijl iedereen zegt dat ze het kut muziek vinden, luisteren ze dan toch stiekem thuis ernaar?

ook zullen ze wat ik denk vanaf nu gewoon niet ver in de top 40 komen *als ze er zowiezo nog wel inkomen* aangezien ze dan meer engelse nummers moeten zingen en de fans dat niet echt waarderen.

ze zullen over 4 maanden dus als een mythe beschouwd worden hoop ik

wat ik een paar posts geleden had gezegd, hoe denken jullie hierover?

@ hieronder: ik ga geen vlaams leren om jou te begrijpen want dit is een nederlands forum, en dat gelul van je met je zou beter komt nogal over alsof je me iets wilt aandoen als ik dat niet doe :duh: maar ik wil gewoon weer ontopic gaan als je verder wilt zeuren stuur je maar een pb

Bewerkt: door .Djanick
  • Reacties 282
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NilsHolgersson

37

• .Djanick

19

• sevaboy

17

• moechy

16

Geplaatst:
nee ik denk niet dat ik alles ben, ik doe niet of ik alles ben en gedraag me niet of ik alles ben :duh:

ik kom met feiten jij komt met afkrakingen van andere muzieksoorten en nu heb je weer een vooroordeel dat je zegt dat ik denk dat ik alles ben omdat ik metal luister. ik verdedig mijn muziekstyle omdat ik er van houd, als je problemen hebt met mensen die hun dingen verdedigen kan je beter je computer uit zetten en ook niet meer naar buiten gaan.

ik zeg alleen maar dat het geen fatsoenlijk nederlands was omdat ik er geen bal van begreep.

wat me trouwens ook opvalt, je walst over iedereen heen maar toen Sdajafol met zijn verhaal kwam begon je opeens over iets anders, en een poosje later breng je metal weer terug.

maarja zoals Blue Yoshi 97 al zegt we gaan hier gewoon verder praten over tokyo hotel en niet met z`n alle een onoverzichtelijke nooit eindigende discussie voeren.

ik denk trouwens dat tokyo hotel te snel commercieel wil worden, je hebt in 1x een *engels* nummers van ze in de top 40 die op 1 staat, terwijl iedereen zegt dat ze het kut muziek vinden, luisteren ze dan toch stiekem thuis ernaar?

ook zullen ze wat ik denk vanaf nu gewoon niet ver in de top 40 komen *als ze er zowiezo nog wel inkomen* aangezien ze dan meer engelse nummers moeten zingen en de fans dat niet echt waarderen.

ze zullen over 4 maanden dus als een mythe beschouwd worden hoop ik

wat ik een paar posts geleden had gezegd, hoe denken jullie hierover?

Je bent echt vergeetachtig,daarjuist zeg je dat ik me muziekstijl verdedigt en nu kom je af met jij!

Je zou beter Vlaams leren,dan zou je me begrijpen!

Je zou beter zwijgen over Hardcore,toen kreeg je m'n discussie niet!

Geplaatst:

Vanaf nu wordt er weer gesproken over de band Tokio Hotel en mag er best een kleine discussie in de kantlijn plaatsvinden, maar dit geneuzel gaat weer helemaal nergens over. Muziek is voor iedereen en mensen kunnen best 30 Seconds to Mars goed vinden (zoals ik) zónder in zichzelf te snijden (en dan zwijg ik even over het aardappelschillen van vanavond :7). Dat in hokjes plaatsen van mensen is echt niet handig. Maar goed, back ontopic vanaf nu en mijn stelling van de dag is: Tokio Hotel is echt gruwelijk slecht en mag morgen nog opgeheven worden :Y

Geplaatst:
Vanaf nu wordt er weer gesproken over de band Tokio Hotel en mag er best een kleine discussie in de kantlijn plaatsvinden, maar dit geneuzel gaat weer helemaal nergens over. Muziek is voor iedereen en mensen kunnen best 30 Seconds to Mars goed vinden (zoals ik) zónder in zichzelf te snijden (en dan zwijg ik even over het aardappelschillen van vanavond :7). Dat in hokjes plaatsen van mensen is echt niet handig. Maar goed, back ontopic vanaf nu en mijn stelling van de dag is: Tokio Hotel is echt gruwelijk slecht en mag morgen nog opgeheven worden :Y

opgeheven zullen ze niet worden, in duitsland iig niet. aangezien ze nu ook al naar nederland komen om optredens te geven betwijfel ik of ze zo 1,2,3 vergeten worden, maar de meeste mensen kennen ze toch vanwege het nummer monsoon, enige engelse nummer wat ze hebben en de rest is duits.. niet veel mensen die dat zo lekker verstaan dus. ook hierdoor is er maar een kleine aanhang van fans. de fans die naar ze luisteren omdat ze denken dat hun engelse muziek maken komen er vanzelf nog achter en zullen dan wel stoppen met luisteren ^^

geef het wat tijd en ze zijn dus vanzelf weg denk ik :)

Geplaatst:

ja joh, het is gewoon zown stomme een-dags-vlieg (eerder een "een-hit-vlieg eigenlijk ^_^ ) die na hun eerste hitje verdwijnd, heel misschien poepen ze nog een slecht nummer uit en daar na is het over.

Ik bedoel, tegenwoordig zijn de enigste dingen die op TV blijven hangen : Knappe koppen van meiden met veels te knappe lichamen. :Y

Geplaatst:
zónder in zichzelf te snijden (en dan zwijg ik even over het aardappelschillen van vanavond :7).

:schater:

Maar je hebt natuurlijk wel een goed standpunt en dat TH direct opgeheven mag worden ben ik het beslist mee eens. Wat van mij ook zou mogen is het merendeel van de fans in een ravijn storten, maar dat is weer iets anders ;)

Geplaatst:
zónder in zichzelf te snijden (en dan zwijg ik even over het aardappelschillen van vanavond :7).

:schater:

Maar je hebt natuurlijk wel een goed standpunt en dat TH direct opgeheven mag worden ben ik het beslist mee eens. Wat van mij ook zou mogen is het merendeel van de fans in een ravijn storten, maar dat is weer iets anders ;)

merendeels van de fans zal waarschijnlijk ook verdwijnen zodra de band weg is *hoop ik*

Geplaatst:
Ik bedoel, tegenwoordig zijn de enigste dingen die op TV blijven hangen : Knappe koppen van meiden met veels te knappe lichamen. :Y

Dat is de reden dat ik vaak muziek kijk :Y:D

Ik ken ze zelf ook van het nummer mosnoon en de rest van hun muziek vind ik bagger en eigenlijk dit nummer ook :7

Geplaatst:
:N :N :N :N :N :N :N

Ik geef mijn eerlijke mening:

Ik vind het KNUDDE.

Ik dacht dat die ene met die zwarte haren een meisje was.

Mee eens.Ja het is gewoon helemaal mijn stijl niet :N.Verder zijn het maar vage types...

• 1 maand later...
Geplaatst:
:N :N :N :N :N :N :N

Ik geef mijn eerlijke mening:

Ik vind het KNUDDE.

Ik dacht dat die ene met die zwarte haren een meisje was.

Mee eens.Ja het is gewoon helemaal mijn stijl niet :N.Verder zijn het maar vage types...

idd, Het lijkt net of Billie, een meisje wilt zijn ofzo. Want hij kleedt zich wel zo. Geef mij maar Hardstyle, dan vindt ik alles goed.

Geplaatst:

Tokio hotel zuigt verschikkelijk

maar mijn zus gaat met haar vriendin naar hun toe als ze in Amsterdam optreden mijn zus heeft zelfs al kaartjes.

Hun muziek slaat nergens op geef mij maar eighties rock :D

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben geen fan van Tokio Hotel. Hun stijl trekt me gewoon niet aan. Zoals héél wat mensen hier vind ik die ene een meid lijken. Met hun kleren heb ik geen problemen. Mensen die echte hip hop fans zijn dragen hun broek toch ook bijna onder hun kont?(ja, ik ook ^_^ ) en hun t-shirts zijn vaak ook wat te groot. Dat zwart schminken is me wat té veel en dat snijden, dat is voor de echte zotten.

Bewerkt: door Lord of War
Geplaatst:

Ik heb met een site waarmee je d.m.v. het uploaden van een foto, look-a-likes kan vinden.

Ik heb deze foto laten scannen:

69660-bill-kaulitz.jpg

Het resultaat was, dat de look-a-likes van hem allemaal vrouwelijk zijn :schater:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...