Wazuup Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Hele goede tutorial Big-Bear, zoals altijd ziet het er weer netjes en overzichtelijk uit en leren we er ook daadwerkelijk iets van. Ik zal hem gelijk in de Master Tutorial List zetten Reageren
Jorge_F Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 You pwn as always Big Bear . Mooie tutorial, ook nice dat je weer terug bent in de modding scene . Reageren
Rivel Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 NIce! Goed uitegelegd... Maar hoe sla je hem dan op als .avi ofzo? Reageren
K.O. Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 NIce! Goed uitegelegd... Maar hoe sla je hem dan op als .avi ofzo? Een animatie is geen filmpje he. Voor een filmpje zul je volgens mij alsnog een programma als Fraps, Camtasia of Hypercam moeten gebruiken. Misschien kan het ook rechtstreeks via het 3DSMAX, maar dan zul je denk ik moeten wachten op "de tutorial die hopelijk binnenkort komt", zoals onderaan staat. Reageren
Wazuup Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 De Master Tutorial List heeft bied altijd uitkomst, zie deze tutorial over het maken van een animatie video in 3dsmax. De link is helaas down, misschien kan een lief pb'tje naar Jorge_F dat wel oplossen. Reageren
GTACLAN Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 NIce! Goed uitegelegd... Maar hoe sla je hem dan op als .avi ofzo? Een animatie is geen filmpje he. Voor een filmpje zul je volgens mij alsnog een programma als Fraps, Camtasia of Hypercam moeten gebruiken. Misschien kan het ook rechtstreeks via het 3DSMAX, maar dan zul je denk ik moeten wachten op "de tutorial die hopelijk binnenkort komt", zoals onderaan staat. Trouwens kan je dat dan gebruiken in san andreas , als dat kan ga ik zeker beginnen Erg handige tut Reageren
thug Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 is dat programma gratis? geef anders eens de link alvast bedankt Reageren
Black Force Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 Dat programma is niet gratis, je kunt wel een trial versie downloaden voor een periode van 30 dagen. Daarna zul je het product moeten aanschaffen. Link naar trial: klik Je moet gewoon even die gegevens invult, het maakt niet uit wat je invult, als je maar iets invult. Daarna word je doorverwezen naar de download. Veel succes! Greetz, Black Force Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.