Jump to content

[GFX] GTA IV Countdown Contest


M@rt!n

Recommended Posts

Gizmo14 en ik Zullen deze contest organiseren.

De bedoeling is dat je een Countdown gaat maken voor de datum dat GTA IV in europa in de winkels gaat liggen. Dat is vandaag nog 142 dagen.

Wat is de bedoeling precies?

De bedoeling is dat je een Countdown gaat maken voor de datum dat GTA IV in europa in de winkels gaat liggen. Dat is vandaag nog 142 dagen.

Maar het mooiste is dat het natuurlijk op de seconde getimed wordt.

Het kan zijn een Sig, Wallpaper, Afbeelding laat je fantasie er maar op los.

Tot wanneer loopt de contest?

De contest loopt tot 15 juli

dus anderhalve maand de tijd.

Gizmo14 en ik zullen bepalen wie de winnaar wordt.

Er zullen wel meer dan 5 deelnemers moeten zijn anders blazen we het af. Dus schrijf je in...

Wat kan ik winnen?

Niets, er zijn hopelijk ook mensen die dit voor hun plezier doen. Aangezien een aantal personen op dit forum er erg over te spreken waren.

Voor vragen PM maar

Showroom

Helaas nog geen inzendingen.

Bewerkt: door M@rt!n
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet precies wat de bedoeling is maar waarom zou ik zoveel moeite doen om 1 sig te krijgen en 1 avatar.

Sorry, te veel moeite en je hebt er niks aan.

-ScOrp1 :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet precies wat de bedoeling is maar waarom zou ik zoveel moeite doen om 1 sig te krijgen en 1 avatar.

Sorry, te veel moeite en je hebt er niks aan.

-ScOrp1 :sigaar:

Het gaat niet om de prijzen, maar misschien zijn er ook mensen die het leuk vinden om zoiets te maken

Link to comment
Delen op andere websites

uitleg lijkt me ongelofelijk duidelijk, hoor mad ce. Check gewoon de eerst post. Verder denk ik niet dat er veel mensen moeite gaan doen hiervoor. Een countdown maken, kom op zeg. Die "prijzen" had je trouwens beter achterwege kunnen laten, want dat slaat echt helemaal nergens op. Zelfs als iemand helemaal op die prijs uit zal zijn, zal iedereen de afbeelding gewoon kunnen kopiëren...

Link to comment
Delen op andere websites

Zelfs als iemand helemaal op die prijs uit zal zijn, zal iedereen de afbeelding gewoon kunnen kopiëren...

Niet als er een naam op staat ! :engel:

@hieronder: Niet als het beweegt !

Moeten de tellers kunnen bewegen of mag die signature gewoon blijven stil staan ?

Bewerkt: door Woetsha
Link to comment
Delen op andere websites

Niet als er een naam op staat ! :engel:

Vreemde redenering. Op dit forum kun je gewoon met je rechtermuisknop op afbeeldingen (en dus ook sigs en avatars) klikken om ze op te slaan. Zelfs als dit niet zou kunnen, zou je in kunnen zoemen (Ctrl-scrollen) en op PrtScrn drukken. Soms is de afbeelding dan nog in betere kwaliteit ook! Een 'naam' kun je gewoon met een willekeurig paint-programma weghalen, dit is echt niet zo moeilijk.

Maar sorry, dit was een beetje offtopic, ga maar gewoon verder met de contest... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Flash ook toegestaan? Als ik het op mijn webserver zet? :O

Tuurlijk Alles is toegestaan. maar er moeten wel meer dan 5 deelnemers zijn ander blazen we het af. En de prijs schaffen we ook af, want daar krijgen we slechte reacties op

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk heeft ie er zelf 1 nodig

en doet ie het op deze manier omdat ie het zelf niet kan maken? :puh:

verder errig zinloos en veel werk

nogmaals, er zijn misschien wel mensen die iets voor hun plezier doen.

Ik zelf heb niets nodig. En als je het teveel werk vind, lees dit forum dan niet en post niet

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...