DJ_Rik Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 hallo ik heb een vraagje over de missie Los Desperados in het begin moed je 2 leden Orange Grove Families members rekruteren wat is een godsnaam rekruteren en hoe moed dat ?? plzz help me want ik kom er egt niet uit Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 hallo ik heb een vraagje over de missie Los Desperados in het begin moed je 2 leden Orange Grove Families members rekruteren wat is een godsnaam rekruteren en hoe moed dat ?? plzz help me want ik kom er egt niet uit Rekruteren is het verzamelen van in dit geval gangmembers. Dat gaat als volgt in werking: Je pakt een wapen, en je richt met dat wapen op een OG member. Als je dat gedaan hebt, druk je op 'G'. Als het goed is zal de member nu deel uitmaken van jou gang. Bij de PS2 moet je overigens richten met R1, en dan op het pijltje naar boven drukken. Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Hier zijn al diverse topics over, zoals bijvoorbeeld deze maar ik zal je toch even helpen. Je moet op een gangmember richten met je muis, dan druk je op G of op H om hem bij je gang te laten aansluiten. Je kan nog een keer op een gangmember richten en op G drukken om hem jou te laten volgen, je kan H drukken om hem te laten blijven staan. Als je 2x op H drukt zet je hem uit je gang. Reageren
DJ_Rik Geplaatst: 31 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Rekruteren is het verzamelen van in dit geval gangmembers. Dat gaat als volgt in werking: Je pakt een wapen, en je richt met dat wapen op een OG member. Als je dat gedaan hebt, druk je op 'G'. Als het goed is zal de member nu deel uitmaken van jou gang. Bij de PS2 moet je overigens richten met R1, en dan op het pijltje naar boven drukken. oke thx man Reageren
darkdude Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 er zijn al heel veel van deze topicz effe checken en k snap ook niet dat iedereen dit zo moeilijk vind bij mij was het namelijk prima uitgelecht speel wel op pc weet niet of het bij consols anders is eniwaz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.