derbisenda1990 Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2007 rush! en playground on the park zijn nog de laatste 2 zijmissies die ik nog moet halen maar ik kan het alleen niet vinden waar het is weet iemand ook waar ik het kan vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2007 (bewerkt) rush! en playground on the park zijn nog de laatste 2 zijmissies die ik nog moet halen maar ik kan het alleen niet vinden waar het is weet iemand ook waar ik het kan vinden Rush! kan je vinden door in de Linerunner te stappen in de haven. Van de zijmissie: Playground on the Park weet ik het niet... Bewerkt: 1 juni 2007 door Hanneswasco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2007 Laat ik maar beginnen met rush!. Hier is het de bedoeling dat je in een Linerunner stapt bij de haven van Viceport. Vervolgens begint de zijmissie. Het is de bedoeling dat je zoveel mogelijk schade veroorzaakt binnen een tijdlimiet. Dit kan je het beste doen door veel auto's aan te rijden, en lekker er op los rammen. Je kan ook speciale bonussen behalen, door bijvoorbeeld een auto aan te rijden en hem dan 360 graden te laten draaien. Dit raad ik je dan ook aan voor extra punten. Op een gegeven moment zal er natuurlijk ook politie komen. Maak je hier geen zorgen over, maar rij ze gewoon aan, want je Linerunner kan erg veel hebben. Als het mission passed is, is je wanted level ook meteen weg. Dan heb je ook nog Playground on the park. Dit is een checkpoint race, net zoals de andere 3 playground-zijmissies. Het is de bedoeling dat je binnen een bepaalde tijd door alle checkpoints raced. Meestal is het even oefenen maar uiteindelijk is het nooit zo heel moeilijk. Je vind hem op een parkeerplaats in Washington Beach, hier moet je op een PCJ-600 stappen. Mocht het niet lukken met deze zijmissies, dan kan je natuurlijk altijd een Savegame aanvraag doen. Veel succes met beide missies! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
derbisenda1990 Geplaatst: 2 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2007 rush! heb ik gehaald mar moet de playground on the park nu nog maar kan de PCJ-600 daarvan niet echt vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2007 In de parkeerplaats in Ocean Beach (op de begane grond) staat een PCJ-600 geparkeerd (kijk bij de rode stip op het plattegrondje hieronder voor de exacte locatie). Stap op deze PCJ-600 om de missie 'Playground On The Park' te starten. Het is de bedoeling dat je alle checkpoints binnen 1:10 minuten weet te verzamelen. Lukt je dit, dan verdien je $500,-. N.B: Deze zijmissie bevindt zich alleen in de PlayStation 2-versie van GTA Vice City Stories! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.