MNC3 Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 Ik hoop vooral dat de helikoper zo laag komt soms als ze achter je zitten. Zou mooi zijn met een jump recht op die helikopter. Hopen dan ook dat schademodel op iets trekt. Want dat is niet zo goed waar die politie auto tegen truck crasht. Reageren
pilot Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Ik hoop vooral dat de helikoper zo laag komt soms als ze achter je zitten. Zou mooi zijn met een jump recht op die helikopter. Hopen dan ook dat schademodel op iets trekt. Want dat is niet zo goed waar die politie auto tegen truck crasht. Het is wel beter dan wat we eerst zagen. Toen zag je dat de motorkap er af vloog en dat de motor ging roken. Nu zie je een duidelijke deuk zitten. En dit was de trailer. Ze zijn nog steeds niet klaar met het maken van het spel. Wie weet. Reageren
danielb Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 het zou idd wel vet zijn als die heli zo laag komt. dat je er dan aan kunt gaan hangen en hem jatten. niet érg realistisch maar wel leuk. ze moeten natuurlijk niet té realistisch worden Reageren
thagtaking Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Geplaatst: 25 december 2007 wat ik hoop,,, dat de politie niet domweg op je zal schieten als je een misdaad hebt begaan en dat er een team achter je aankomt en niet dat er zomaar voor je op de weg auto's worden gespawnt met politie. verder hoop ik dat het wanted level wordt aangepast dat je met een 4 sterren wanted level echt een team achter je aankrijgt enz geen stommiteiten meer. zoals dat als iemand anders schiet dat de politie doorloopt maar als jij een krasje op een auto maak dat je 1 ster wanted lvl krijgt als de politie dit waarneemt en ik hoop ook dat de politie veel realistischer reageert maar dit is denk ik al veel vaker opgemerkt echtwaar ik kan er best veel van zeggen want die politie is zo dom in de gta series ik hoop echt dat ze hier naast mooiere graphics en missies hier echt iets aan doen thagtaking Reageren
AXIO Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 het zou leuk zijn, als je door rood rijd en politie ziet dat, dat je 1 wanted level krijgt en word aangehouden alleen boete en zo weer verder kan rijden, misschien te realistisch maar het zou leuk zijn Reageren
danielb Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 lijkt mij juist erg irritant Reageren
thug Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 idd dat gaat irritant zijn dan zie je altijd zo een cutscene van een politie dat je een boete krijgt zo heel de tijd het zelfde liedje. Reageren
AXIO Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 idd dat gaat irritant zijn dan zie je altijd zo een cutscene van een politiedat je een boete krijgt zo heel de tijd het zelfde liedje. of je peert hem heel snel, maarja het is maar een idee Reageren
Deja^vu Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 idd dat gaat irritant zijn dan zie je altijd zo een cutscene van een politiedat je een boete krijgt zo heel de tijd het zelfde liedje. of je peert hem heel snel, maarja het is maar een idee misschien word je wel geflitst en krijg je een rekening ^^ Reageren
AXIO Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 idd dat gaat irritant zijn dan zie je altijd zo een cutscene van een politiedat je een boete krijgt zo heel de tijd het zelfde liedje. of je peert hem heel snel, maarja het is maar een idee misschien word je wel geflitst en krijg je een rekening ^^ damn dat is vals Reageren
soedje Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 wat ik hoop,,,dat de politie niet domweg op je zal schieten als je een misdaad hebt begaan en dat er een team achter je aankomt en niet dat er zomaar voor je op de weg auto's worden gespawnt met politie. verder hoop ik dat het wanted level wordt aangepast dat je met een 4 sterren wanted level echt een team achter je aankrijgt enz geen stommiteiten meer. zoals dat als iemand anders schiet dat de politie doorloopt maar als jij een krasje op een auto maak dat je 1 ster wanted lvl krijgt als de politie dit waarneemt en ik hoop ook dat de politie veel realistischer reageert maar dit is denk ik al veel vaker opgemerkt echtwaar ik kan er best veel van zeggen want die politie is zo dom in de gta series ik hoop echt dat ze hier naast mooiere graphics en missies hier echt iets aan doen thagtaking idd allemaal wel leuk en aardig die politie, maar 'ze zijn zooo dom' gister nog, ik sta voor een politie aut.o.. iemand slaat mij in elkaar, niks... ik sla 1 keer terug.. gelijk politie achter me aan en schieten. dat soort punten mogen wel realistischer... en dat ze gelijk achter je aankomen als je tegen ze aan botst ook beetje overdreven, wat moet je dan? misschien uitstappen en je fout toegeven en klaar, en als je doorrijd dat politie dan wel achter ja aankomt? ik weet niet in welke tijd IV zich zal afspelen (eerlijk gezegd nog niet in verdiept), maar in Amerika is het ook niet echt gebruikelijk dat je met een bazooka vrolijk door de stad loopt... misschien dat politie je hiervoor kan aanhouden (dus dat je zonder wapen in je handen moet lopen)... 1 dingetje dan, als er 10 politie om je heen staan, en je doet iets verkeerd (1ster wanted level), dan komt er 1 op je af.... ik zie hier ook niet de logica van in. Als je stout bent geweest en ze moeten je hebben zouden ze sowieso achter je aan moeten komen. (en niet gelijk schieten) ik kan nog wel wat dingen opnoemen, niet alleen over politie.... maar just my 2 cents Reageren
danielb Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 ja de politie moeten ze erg verbeteren. het is idd gek als er van een groep van 10 juten maar 1 achter je aan komt rennen. GTA speelt zich trouwens rond de tijd van de release af. Reageren
XIDESIGN Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 Als je wanted bent dat je soort nieuw paspoort moet laten maken of iets, of je gezicht laten veranderen. Doe is gek! Reageren
AXIO Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 Als je wanted bent dat je soort nieuw paspoort moet laten maken of iets, of je gezicht laten veranderen. Doe is gek! zoiets past niet bij het verhaal, als je 1 wanted level hebt dat 1 of 2 agenten achter je aan rennen en als het te lang hogere want level als ze je nog in zicht hebben en dat ze je dan in de rug slaan en zo word aangehouden Reageren
Harrison Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 Ik hoop niet dat de politie blijft zoals het nu is, ik hoop dat ze echt verbetert worden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.