Jump to content

Politie


Puma

Recommended Posts

  • Reacties 222
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    9

  • pilot

    8

  • TomHagen

    8

  • danielb

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik hoop wel dat het leger achter je aan komt als je 6 sterren hebt en dan net zo overdreven als in de vorige gta's, dat is wel onrealistich maar ik vind het wel grappig :schater: ! Ik hoop dat ze ook meer verschillende wapens gebruiken en wat slimmer zijn, dan is het niet zo gemakkelijk meer!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn idee is dat je een balkje heb met een cijfer ervoor. Als de balk vol is door misdrijven gaat de getal 1 omhoog. Hoe hoger het getal hoe zwaarder de politie op zal treden. Natuurlijk is er een mogenlijkheid om de politie af te schudden maar dat gaat natuurlijk niet makelijk.

Hier een lijste:

0>Er is nog niks aan de hand.

1>De politie zal je netjes waarschuwen.(vluchten is naar balkje 3)

2>Ze zullen strenger optreden en kans dat je gearesteert word.

3>Ze gaan nu gericht schieten op benen en komen je ook actief achterna

4>Ze gaan je proberen uit te schakelen maar net niet te doden en er zijn spijkermatten en wegversperingen en helikopters

5>s.w.a.t. team neemt het over

6>Ze proberen je te doden

7>er komen 1 busje met legersoldaten.(ze zijn sterk dus bijna onmogelijk)

8>2 busjes en zwaar geschut(bazooka) en rakketen op de helikopter.

hoe vlucht je?

1>netjes reageren

2>netjes reageren

3>uit het gebied vluchten

4>*

5>*

6>*

7>je kan alleen vluchten door 5 uur (gta tijd) uit het zicht van politie te blijven.

8>Iedere agent vermoorden :clown:

Haha wel leuk bedacht maar dan zou ik 5 en 6 omdraaien dat de politie je eerst probeert te vermoorden en daarna het swat team komt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
jep ^_^ dat zou beter zijn als ze zoiets verzinnen.Als je in eerdere gta's tegen een politie auto aanreed zachtjes kreeg je gelijk een ster en wilde ze je dood hebben :D Dats niet echt realisties :Y

Het grappige was dat als jij iemand tegen de fillken duwde (door tegen een andere auto te bosten die dan de politie aan tikt), zij werden beschn ;p

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat de AI in achtervolgingen net zoals NFS: most wanted moet zijn (iets moeilijker dan), en ook met spijkers en blokkades enzo, en dat ze je klemrijden was wel redelijk realistisch :)

Ja, blokades wil ik meer als in san andreas, die waren altijd ongelooflijk vet. Spijker dingen ook, maar dan moet je niet stil vallen zoals in nfs most wanted: maar gewoon nog kunnen doorijden maar dan heel moeilijk (dus moeilijker dan toen je in sa 4 lekke banden had, dat was daar nog heel haalbaar)

@hierboven, ja vind ik ook.

Bewerkt: door michaelfivez
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...