Dutcherlord Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Mijn idee is dat je een balkje heb met een cijfer ervoor. Als de balk vol is door misdrijven gaat de getal 1 omhoog. Hoe hoger het getal hoe zwaarder de politie op zal treden. Natuurlijk is er een mogenlijkheid om de politie af te schudden maar dat gaat natuurlijk niet makelijk. Hier een lijste: 0>Er is nog niks aan de hand. 1>De politie zal je netjes waarschuwen.(vluchten is naar balkje 3) 2>Ze zullen strenger optreden en kans dat je gearesteert word. 3>Ze gaan nu gericht schieten op benen en komen je ook actief achterna 4>Ze gaan je proberen uit te schakelen maar net niet te doden en er zijn spijkermatten en wegversperingen en helikopters 5>s.w.a.t. team neemt het over 6>Ze proberen je te doden 7>er komen 1 busje met legersoldaten.(ze zijn sterk dus bijna onmogelijk) 8>2 busjes en zwaar geschut(bazooka) en rakketen op de helikopter. hoe vlucht je? 1>netjes reageren 2>netjes reageren 3>uit het gebied vluchten 4>* 5>* 6>* 7>je kan alleen vluchten door 5 uur (gta tijd) uit het zicht van politie te blijven. 8>Iedere agent vermoorden Reageren
danielb Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 opzich een goed idee, maar met raketten schieten midden in een stad lijkt me wat overdreven voor agenten Reageren
Dutcherlord Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 opzich een goed idee, maar met raketten schieten midden in een stad lijkt me wat overdreven voor agenten Dat is waar maar ik heb het over de helikopters. Het zou kunnen dat er 1 gericht raket kan worden afgeschoten. als je het erg heb gemaakt. Reageren
danielb Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 (bewerkt) opzich een goed idee, maar met raketten schieten midden in een stad lijkt me wat overdreven voor agenten Dat is waar maar ik heb het over de helikopters. Het zou kunnen dat er 1 gericht raket kan worden afgeschoten. als je het erg heb gemaakt. ja en eigenlijk moeten ze dat ook gewoon doen het is immers GTA Bewerkt: 31 december 2007 door danielb Reageren
Picaku Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 (bewerkt) Goed idee, maar ik denk dat ik het zo zou doen: Je kan in totaal 10** hebben: * De politie zal je waarschuwen en/of een bekeuring geven. (onveilig rijden etc.) ** De politie zal je bekeuren. *** De politie zal nu tot grotere bekeuringen overgaan en gaat ook proberen op (als je in de auto zit) je banden te schieten. Of P.I.T. manouvers te doen. **** Nu gaan ze je arresteren, ze kunnen op je benen schieten, ook komt er een normale helikopter om te zoeken. ***** De S.W.A.T. gaat nu ook open gebouwen (geen savehouses) inbreken om je op te pakken. Wegblokkades en kwetsbare auto's. De S.W.A.T. heeft snipers en infrarood brillen. ****** Er gaan burgerwagens achter je aan, dus normale auto's kunnen ookpolitieauto's zijn. Ook hebben ze nu spijkerstrips bij de wegblokkades. En undercover politie, normale mensen kunnen ook politie zijn! ******* De staatspoitie komt in actie en de politie heeft snelle autos ******** De Federale politie zal je proberen op te pakken. Ze sturen ook meerdere heli's op je af. ********* SUV's ********** Het leger gaat in actie, ze sturen legerbusjes en mocht je een gevaar in de lucht zijn dan hebben ze ook straaljagers. Dit is ook een kleinbeetje afgeleid van NFS. Hoe kom je aan het wanted level: * Gevaarlijk rijden, *dronkenschap* of racen. ** Een eerdere boete niet betaald hebben, ongelukken veroorzaken etc. *** Ruw reageren tegen agenten, wegrennen, grote ongelukken veroorzaken, overvallen. **** Schieten, wapens tonen, bedreigen, aanrijdingen, grote overvallen etc. ***** Moorden of lang wegrennen. ****** Terroristische bedrijgingen, eerdere keren ruw reageren, moorden, inbreken, overvallen. ******* Gevaarlijke dingen doen, zelfmoord aanslagen of eerdere arrestraties onlopen etc. ******** Terroristische aanslagen plegen, bombarderen, moorden etc. ********* FBI's vermoorden ********** Vanalles Ontkomen: * Netjes reageren of boete betalen. ** Netjes reageren of betalen *** Stoppen en doen wat je word gevraagt. **** Run, run, run *****---- S.W.A.T.'s killen en wachten totdat je een hoger wantedlevel krijgt. ****** Burgerwagens slopen in het politiebureau ******* Gijzelen of dreigen met terroristische aanslagen (bommen, vliegtuigen etc.) ******** " " ********* Op 'n manier SUV's jatten of vernietigen ********** Vluchten en een korte tot lange tijd niet terugkomen! A happy new year! Bewerkt: 3 januari 2008 door Picaku Reageren
soedje Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 (bewerkt) Mijn idee is dat je een balkje heb met een cijfer ervoor. Als de balk vol is door misdrijven gaat de getal 1 omhoog. Hoe hoger het getal hoe zwaarder de politie op zal treden. Natuurlijk is er een mogenlijkheid om de politie af te schudden maar dat gaat natuurlijk niet makelijk.Hier een lijste: 0>Er is nog niks aan de hand. 1>De politie zal je netjes waarschuwen.(vluchten is naar balkje 3) 2>Ze zullen strenger optreden en kans dat je gearesteert word. 3>Ze gaan nu gericht schieten op benen en komen je ook actief achterna 4>Ze gaan je proberen uit te schakelen maar net niet te doden en er zijn spijkermatten en wegversperingen en helikopters 5>s.w.a.t. team neemt het over 6>Ze proberen je te doden 7>er komen 1 busje met legersoldaten.(ze zijn sterk dus bijna onmogelijk) 8>2 busjes en zwaar geschut(bazooka) en rakketen op de helikopter. hoe vlucht je? 1>netjes reageren 2>netjes reageren 3>uit het gebied vluchten 4>* 5>* 6>* 7>je kan alleen vluchten door 5 uur (gta tijd) uit het zicht van politie te blijven. 8>Iedere agent vermoorden wat is het verschil tussen gericht schieten en doden.... ja oké, ergens waar het niet dodelijk is, maar 'ze' kunnen wel eens mis schieten, of met zn 10en op de plek waar je eigenlijk niet dood gaat. ik zeg, gummyknuppol bij stap 4 en 5 uur is wel kort... ik zou eerder een dag(/nacht) doen.. als er je vanuit gaat dat ze geen gegevens van je hebben, zullen ze op een gegeven moment wel stoppen met zoekeng Bewerkt: 31 december 2007 door soedje Reageren
danielb Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 ze blijven heus wel zoeken hoor, althans in het echt. politie is wel zo slim om dan een signalement op te hangen. maar dat gaat denk ik veel te ver voor een GTA game Reageren
hielkeh Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Inderdaad picaku, zo zou ik het ook wel willen. Reageren
Dutcherlord Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 Dat is best een goed idee al vind ik sterren niet meer zo leuk. balkjes gaat beter (als je bv door rood rijd gaan ze je beter ind e gaten houden en vult tie bv maar half inplaat svan gelijk vol). Reageren
Sprayboy Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Wat mij ook cool idee zal zijn is: dat agent in burger is( en onopvallende copcar rijdt of zit). als hij je ziet wat niet door de beugel kan( hoe dan ook). Dat hij dan actie onderneemt. Dat lijkt mij geweldig idee!! . Reageren
Picaku Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 (bewerkt) Ja, undercover politie! In zwarte of gewone burger auto's! Ook moet niet iedere politie agent er precies hetzelfde uitzien, maar dat je een klein beetje variatie hebt... Bewerkt: 3 januari 2008 door Picaku Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 ik vind ook wel dat er vrouwen politie tussen mag zitten, dat zorgt voor variatie en in het echt is het ook zo Reageren
Vaughul Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Ik hoop dat ze boetes gaan geven voor fout parkeren enzo...dat je hun auto niet zomaar kunt jatten. Dat je in de cel komt en dan uitmoet breken enzo... Reageren
Picaku Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Uitbreken uit de cel, dat ga ik er ook tussen zetten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.