TomHagen Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Het politie systeem is al enigzins bekend. Staat vast nog wel ergens in het (ondertussen volgespamde) feiten topic. het is in ieder geval flink verbeterd Reageren
goz3rr Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Wat ook lollig is in gta:sa is 3 sterren krijgen en god mode aan en dan op een heli gaan staan met een jetpack ^^ dan gaan ze elkaar uitmoorden Reageren
Romal Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Dat idee van de vorige pagina is wel goed bedacht misschien kijgen we wel zoiets maar ik kan nu echt niet meer wachten.. Reageren
Marvin... Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Ik hoop wel dat het leger achter je aan komt als je 6 sterren hebt en dan net zo overdreven als in de vorige gta's, dat is wel onrealistich maar ik vind het wel grappig ! Ik hoop dat ze ook meer verschillende wapens gebruiken en wat slimmer zijn, dan is het niet zo gemakkelijk meer!!! Reageren
Romal Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Er worden toch geen sterren meer gebruikt? Reageren
Picaku Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Sterren is niks aan! Maak een balkje of niets, dan zou je er zelf achter moeten komen wat je achter je aan hebt! Reageren
The Hague Fan Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Mijn idee is dat je een balkje heb met een cijfer ervoor. Als de balk vol is door misdrijven gaat de getal 1 omhoog. Hoe hoger het getal hoe zwaarder de politie op zal treden. Natuurlijk is er een mogenlijkheid om de politie af te schudden maar dat gaat natuurlijk niet makelijk.Hier een lijste: 0>Er is nog niks aan de hand. 1>De politie zal je netjes waarschuwen.(vluchten is naar balkje 3) 2>Ze zullen strenger optreden en kans dat je gearesteert word. 3>Ze gaan nu gericht schieten op benen en komen je ook actief achterna 4>Ze gaan je proberen uit te schakelen maar net niet te doden en er zijn spijkermatten en wegversperingen en helikopters 5>s.w.a.t. team neemt het over 6>Ze proberen je te doden 7>er komen 1 busje met legersoldaten.(ze zijn sterk dus bijna onmogelijk) 8>2 busjes en zwaar geschut(bazooka) en rakketen op de helikopter. hoe vlucht je? 1>netjes reageren 2>netjes reageren 3>uit het gebied vluchten 4>* 5>* 6>* 7>je kan alleen vluchten door 5 uur (gta tijd) uit het zicht van politie te blijven. 8>Iedere agent vermoorden Haha wel leuk bedacht maar dan zou ik 5 en 6 omdraaien dat de politie je eerst probeert te vermoorden en daarna het swat team komt. Reageren
FireFighter Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Dat zo egt top zijn ik hoop dat dat er komt Reageren
oostzaan Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 jep dat zou beter zijn als ze zoiets verzinnen.Als je in eerdere gta's tegen een politie auto aanreed zachtjes kreeg je gelijk een ster en wilde ze je dood hebben Dats niet echt realisties Reageren
michaelfivez Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 jep dat zou beter zijn als ze zoiets verzinnen.Als je in eerdere gta's tegen een politie auto aanreed zachtjes kreeg je gelijk een ster en wilde ze je dood hebben Dats niet echt realisties Het grappige was dat als jij iemand tegen de fillken duwde (door tegen een andere auto te bosten die dan de politie aan tikt), zij werden beschn ;p Reageren
Jordy_Wvl Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 Ik vind dat de AI in achtervolgingen net zoals NFS: most wanted moet zijn (iets moeilijker dan), en ook met spijkers en blokkades enzo, en dat ze je klemrijden was wel redelijk realistisch Reageren
1974 Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 zit iedereen weer te zeuren over hoe realistisch het moet zijn echt ik vond het leuk om door tanks achtervolgt te worden.het gaat er niet om of het er realistisch is maar of je het kan spelen.zo dat is mijn punt. 1973. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 (bewerkt) Ik vind dat de AI in achtervolgingen net zoals NFS: most wanted moet zijn (iets moeilijker dan), en ook met spijkers en blokkades enzo, en dat ze je klemrijden was wel redelijk realistisch Ja, blokades wil ik meer als in san andreas, die waren altijd ongelooflijk vet. Spijker dingen ook, maar dan moet je niet stil vallen zoals in nfs most wanted: maar gewoon nog kunnen doorijden maar dan heel moeilijk (dus moeilijker dan toen je in sa 4 lekke banden had, dat was daar nog heel haalbaar) @hierboven, ja vind ik ook. Bewerkt: 14 maart 2008 door michaelfivez Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.