Jump to content

ballas in san fierro


delidadas

Recommended Posts

ik zoek een savegame met ballas in san fierro

Ik vrees dat deze er niet is, althans, ik ben hem nog niet tegen gekomen. Je kan dit het beste even zelf doen. Door met een willekeurig vliegtuig gedurende een bepaalde periode een windrichting in te vliegen, zullen de ganggebieden verschuiven. Als je het goed doet, zullen door deze manier Ballas of Vagos in San Fierro komen. Je moet ongeveer 20 minuten vliegen in een windrichting naar keuze. Het beste kun je het vliegtuig op de automatische piloot zetten, en er even bij weglopen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zoek een savegame met ballas in san fierro
Wat jij zoekt is alleen voor elkaar te krijgen door een bepaalde glitch te forceren. Deze glitch zorgt ervoor dat er gang-territoria door heel San Andreas ontstaan, dus ook buiten Los Santos. De savegames op dit forum zijn zonder onnodige glitches, cheat-vrij en bevatten ook geen mods. Het zal vrij lastig te zijn om zo'n savegame te bemachtigen en ik raad je aan om het zelf voor elkaar te krijgen.

Bovengenoemde glitch ontstaat wanneer je met een vliegtuig van San Andreas afvliegt, dit moet je ongeveer een half uur volhouden, hoe langer je hiermee doorgaat hoe meer territoria er ontstaan. Er is een maximaal aantal maar dat getal weet ik zo even niet meer; ergens rond de 150 gebieden als ik het goed heb. Hierbij zitten ongetwijfeld ook territoria v/d Ballas in San Fierro.

succes :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

ik zoek een savegame met ballas in san fierro

Ik vrees dat deze er niet is, althans, ik ben hem nog niet tegen gekomen. Je kan dit het beste even zelf doen. Door met een willekeurig vliegtuig gedurende een bepaalde periode een windrichting in te vliegen, zullen de ganggebieden verschuiven. Als je het goed doet, zullen door deze manier Ballas of Vagos in San Fierro komen. Je moet ongeveer 20 minuten vliegen in een windrichting naar keuze. Het beste kun je het vliegtuig op de automatische piloot zetten, en er even bij weglopen.

automatische piloot?

Link to comment
Delen op andere websites

ik zoek een savegame met ballas in san fierro

Ik vrees dat deze er niet is, althans, ik ben hem nog niet tegen gekomen. Je kan dit het beste even zelf doen. Door met een willekeurig vliegtuig gedurende een bepaalde periode een windrichting in te vliegen, zullen de ganggebieden verschuiven. Als je het goed doet, zullen door deze manier Ballas of Vagos in San Fierro komen. Je moet ongeveer 20 minuten vliegen in een windrichting naar keuze. Het beste kun je het vliegtuig op de automatische piloot zetten, en er even bij weglopen.

automatische piloot?

Dat is niet meer dan een voorwerp op de "gas"knop leggen zodat die ingedrukt blijft. Echter, niet elk vliegtuig blijft dan in de lucht. De Shamal bijvoorbeeld wel: wat je dan ziet is een soort golfbeweging, eerst klimt het vliegtuig tot de maximale hoogte waardoor het naar beneden gaat. Doordat het vliegtuig nu meer snelheid krijgt (door motoren én zwaartekracht) komt het na een tijdje weer recht te vliegen en begint daarna weer te stijgen. Dan begint het weer van voor af aan.

Wil je deze glitch doen op de PC, reken er dan niet op dat je dat binnen 10 uur gedaan hebt. Ik heb dat aantal uur er ongeveer opzitten en ik zit pas op 60 gebieden (je begint met 54 dacht ik).

Link to comment
Delen op andere websites

Wil je deze glitch doen op de PC, reken er dan niet op dat je dat binnen 10 uur gedaan hebt. Ik heb dat aantal uur er ongeveer opzitten en ik zit pas op 60 gebieden (je begint met 54 dacht ik).
10 uur I.R.L. of ingame? Gebruik je dan de "geen honger" cheat?
Link to comment
Delen op andere websites

Wil je deze glitch doen op de PC, reken er dan niet op dat je dat binnen 10 uur gedaan hebt. Ik heb dat aantal uur er ongeveer opzitten en ik zit pas op 60 gebieden (je begint met 54 dacht ik).
10 uur I.R.L. of ingame? Gebruik je dan de "geen honger" cheat?

Ja het is dan wel IRL, die 10 uur :). Met de PS2 zou je dan wel aardig op weg zijn naar die 180 gebieden maar de glitch werkt niet zo snel op de PC (alsook de Vigilante glitch, werkt wel maar te langzaam). Verder heb ik één mét honger cheat geprobeerd, maar dat leek niet meer te helpen dan even terugteleporteren en weer je weer volvreten (20 minuutjes vertraging, wel met muscle)
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...