Jump to content

vice city stories of liberty city stories


robinho123

Recommended Posts

Jongens wat een lange posts! :bonk: Je moet gewoon kijken of je iemand kent die LCS heeft en een ander die VCS heeft, of een die ze allebei heeft (zoals ik?). Dan moet je ze allebei eens uitproberen, en dan kom je zélf tot een conclusie :) Of is dit gewoon een meningtopic dat eigelijk een poll hoorde te zijn? :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ASPHALT

    5

  • Steel Dogg

    4

  • Only GrandTheftAuto

    3

  • robinho123

    3

en waarschijnlijk met het meeste foutjes in

Ik heb hierboven uitgebreid behandeld dat VCS veel meer Glitches en Bugs heeft :7

en ook het minst mooie van uiterlijk

Dat ligt toch aan jezelf. VCS is kleurvol en LCS heeft een donkere maffia sfeer. Al vind ik VCS iets te fel moet je voor een zonnige game kijken naar VCS en voor een maffia + donkere sfeer naar LCS.

Dit is nu even een gehele mening van mij: Wat maakt het uit of je in een game minder kunt of dat het allemaal wat minder mooi is? Ik speel GTA III met veel meer plezier dan SA, how cares dat SA wat mooier in elkaar zit? Er zijn ook mensen die liever een Top Down GTA spelen. Super kwaliteit is mooi en van nu maar dat betekent niet dat de oudjes niet meer leuk zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

VCS zonniger valt ook wel mee

Als het 7 of 8 uur 's avonds wordt, is het meteen donker (op de PSP tenminste). Net of iemand een doek over de stad heeft gegooid ofzo. Moest ik wel even aan wennen

maar in LCS is de sfeer wel iets grijzer ja

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Mijn mening is dat Liberty City Stories heel erg zuigt. Ik weet niet hoezo, maar waarschijnlijk omdat Liberty City een beetje een saaie stad is. Heel grauw &zo, dat is Vice City niet. En die Toni Cipriani is veel mindercool als Vic Vance! 8)

Maargoed, dat is mijn mening. Je kan misschien wel beter Liberty City Stories kopen omdat daarna Vice City Stories veel leuker is! :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

ik zou vcs nemen want de sfeer is er veel beter san is lcs

in lcs is het maar grauw er grijs maar in vcs is het zonnig en opgewekt

Ja idd, het lijkt wel of de hele stad van chroom is :l

Dat maakt het maar grijs en grauw.

Vcs is opwekkend en leuk omte spelen.

Dus mijn voorkeur gaat naar Vcs :)

Ookal heb ik ze alle 2

Vriendelijke groet stijn :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

ik zou vcs nemen want de sfeer is er veel beter san is lcs

in lcs is het maar grauw er grijs maar in vcs is het zonnig en opgewekt

Een zonnig LC zou ik ook niet op durven hopen. Het pas er simpel weg niet bij. VC is zonnig, dat hoort bij die stad. Ik vraag me toch af wat er slecht is aan een grauwe sfeer. Het pas gewoon weg super goed bij de Maffia sfeer in LC en versterkt het gevoel alleenmaar. Verwacht ook geen gezellige warme stad met daarbuiten zee en strand in IV hoor. Die zal ook een wat meer grauwe gloed hebben. Persoonlijk vind ik een grauwe sfeer ook meer bij GTA passen. Mensen liquideren, bommen plaatsten en heftige vuurgevechten vind ik met een grauw sfeertje veel passender. Zon-zee-strand en vrouwen wil ik op mijn vakantie, niet als ik iemand wil koud maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat ook met het zelfde, maar ik heb mijn beslissing denk ik gemaakt!

Ik heb GTA III nooit gehad en Vice City wel, dus Vice City ken ik helemaal uit mijn hoofd ^_^

Daarom kies ik voor Liberty City Stories zodat ik weer opnieuw kan ontdekken :tu:

Hierna kan ik altijd nog VCS kopen :Y

Nu snel doorsparen voor de PSP, anders heb ik helemaal NIETS :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Mijn mening is dat Liberty City Stories heel erg zuigt. Ik weet niet hoezo, maar waarschijnlijk omdat Liberty City een beetje een saaie stad is. Heel grauw &zo

Dat was Liberty City altijd al (Kijk maar naar GTA 3)

Maar ik zit ook met dit probleem, zal ik nou LCS of VCS kopen?

Ik wil het graag voor de PS2.

Maar na deze hele discussie...

Denk ik dat ik voor VCS ga...

Van J.V 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn mening is dat Liberty City Stories heel erg zuigt. Ik weet niet hoezo, maar waarschijnlijk omdat Liberty City een beetje een saaie stad is. Heel grauw &zo

Dat was Liberty City altijd al (Kijk maar naar GTA 3)

Maar ik zit ook met dit probleem, zal ik nou LCS of VCS kopen?

Ik wil het graag voor de PS2.

Maar na deze hele discussie...

Denk ik dat ik voor VCS ga...

Van J.V 8)

Voor de PS2 kan je eigenlijk beter VCS halen, ja. LCS had wel wat beter gekunt, qua kracht van de PS2 :N . VCS daarentegen is ook nog wat vooruitgegaan qua graphics en excl. content. Daarom kan je beter VCS kopen voor de PS2 ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de PS2 kan je eigenlijk beter VCS halen, ja. LCS had wel wat beter gekunt, qua kracht van de PS2 :N . VCS daarentegen is ook nog wat vooruitgegaan qua graphics en excl. content. Daarom kan je beter VCS kopen voor de PS2 ;)

En gelijk heeft Rockstar dat ze dat niet bij LCS hebben gedaan. Gewoon zielig voor de PSP gebruikers die nu maar de helft van de zijmissies hebben.

Liberty City is een wat donkere grauwe maffia stad, Vice City is een zonnige stad. Kijk wat je leuker vind en koop daar je game op. Persoonlijk heeft VCS mij wat tekort gedaan maar voor anderen weer niet. Duur zijn ze niet meer dus allebei is ook nog en optie. Samen zijn ze niet eens zo duur als een gloednieuwe console game.

Link to comment
Delen op andere websites

In Lcs kun je het volgende doen..

- missies

- zijmissies

- collectables opzoeken

- doelloos rondlopen

In Vcs kun je het volgende doen..

- missies

- zijmissies

- collectables opzoeken

- empire optie spelen

- zwemmen & vliegen

- voertuigen kopen

- doelloos rondlopen

Tsjah ik zou het dan wel weten .. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...