deagle Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 (bewerkt) In Lcs kun je het volgende doen..[opsomming] In Vcs kun je het volgende doen.. [opsomming] Tsjah ik zou het dan wel weten .. Je mag niet zomaar afgaan op de verschillende mogelijkheden in een spel, zo kan de gameplay van VCS veel slechter uitgewerkt zijn dan de gameplay van LCS, wat het geval is. Daarom zou ik je aanraden op Liberty City Stories te kopen, het spel bevat veel mooier missie's, alhoewel dat VCS veel variatie bevat. Overigens vind ik Liberty City een veel mooiere stad van Vice City en is het spel volledig anders opgebouwd, het zijnde Liberty City Stories in een 'chille' maffiasfeer. Bewerkt: 15 juli 2007 door Nicsan Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 Het ligt idd alletwee op een andere vlakte. LCS is meer de maffia sfeer en VCS zonnig, zoals vaker word gezegd . Ik heb VCS gekocht meteen de 2e dag, maar het is nogal snel uitgespeeld qua storyline, wat bij LCS anders is. Wat bij LCS niet is en wel bij VCS is de missieduur. Bij LCS heb je meer van die korte missies, maar veel. Bij VCS heb je minder, maar uitgebreid . Aan jou de keus Succes Steel Dogg Reageren
Gino99 Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 Ik vind VCS wel wat beter dan LCS.In VCS zitten alleen meer Bugs,maar voor de rest heeft VCS alleen maar voordelen.Als je meer van Maffia en duister houd moet je LCS kopen.Hou je meer van zonnig en Relaxed.Dan koop je VCS Reageren
ASPHALT Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 In VCS zitten alleen meer Bugs,maar voor de rest heeft VCS alleen maar voordelen. Dat is dus niet waar. LCS heeft bijvoorbeeld meer missies en in mijn ogen ook moeilijkere. In VCS zijn ze langer zeggen sommige maar dat vind ik ook mee vallen. Overigens dat de missies van LCS geen variatie hebben is ook lulkoek. Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 In VCS zitten alleen meer Bugs,maar voor de rest heeft VCS alleen maar voordelen. Dat is dus niet waar. LCS heeft bijvoorbeeld meer missies en in mijn ogen ook moeilijkere. In VCS zijn ze langer zeggen sommige maar dat vind ik ook mee vallen. Overigens dat de missies van LCS geen variatie hebben is ook lulkoek. Hier ben ik het ook mee eens. Bij Lcs zijn heel veel verschillende missies. Terwijl de eerst 15 missies van Vcs in het teken staan van gang members doodschieten. Ook zijn de missies in Lcs moeilijker. Maar ik zou tog voor Vcs kiezen. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 ik zou voor vcs gaan ik heb gta3 en die vind ik kwa omgeving te mafia achtig. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 (bewerkt) Het ligt aan jou smaak, Johannes. Als je meer van de maffia sfeer houd, zou ik voor LCS gaan. Hou je meer van Zon, zee en strand? Ga dan voor VCS. Persoonlijk heb ik een beetje spijt gekregen van VCS, omdat ik gewoon geen zin heb ik zijmissies . De storyline is snel uitgespeeld. Ook vind ik dat de storyline wat beter had gekunt. Daarom zou ik voor LCS gaan Vernieuwend Trouwens, LCS lijkt totaal niet op GTA3 qua sfeer. GTA3 is veel donkerder Bewerkt: 18 juli 2007 door Steel Dogg Reageren
Sunray Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 Zoals hier al veel gezegd word wat vind je het leukst zonnig of een donkere kant? Het is misshien wel waar dat vcs snel uitgespeeld is ik heb er 2.5 dagen over gedaan. Maarja ik zat er dan ook weer veel op. kies gewoon zonnig of een donkere kant en dan heb je spel snel gekozen. Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 Ik zou eerst lcs kopen omdat je daar minder mogelijkheden en alles hebt maar toch ook een goed verhaal. Maar ik denk dat je die beter kan kopen omdat als je vcs gespeeld hebt denk ik dat lcs een beetje tegen gaat vallen omdat je veel minder kan. Reageren
Limbolander Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 ik vond LCS echt geen ruk aan terwijl ik wel van GTA III heb genoten de eerste 20 missies waren echt 5 min werk ofzo en ik vond het hele spel er niet uitzien ik raakte geirriteerd door het zo ver weg rijden steeds om naar een missie te rijden helemaal naar links boven moet je hele omweg voor maken en heb hem na 1 week in de kast gegooid ik vind GTA VCS veel beter en veel meer nieuws zit erin terwijl ze GTA LCS beetje oldskool hebben gelaten bijv je kunt er niet zwemmen etc Reageren
Kinzorro Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 Komt GTAIV ook uit op de PSP?? Want dat zou echt enórm heftig zijn en zou hem meteen kopen!! >>> Door SummerBase: Gelieve niet offtopic gaan, deze vraag kun je stellen in het GTA IV forum, maar deze is daar al vaak gesteld dus je kunt dan de zoekfunctie gebruiken. <<< Reageren
Gino99 Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 Nee.Helaas komt Gta 4 niet op de PSP Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 Komt GTAIV ook uit op de PSP?? Want dat zou echt enórm heftig zijn en zou hem meteen kopen!! Het zou wel kunnen dat ze een remake van SA zouden maken, met wat minder landschap en misschien maar 1 stad Dat horen we dan nog wel >>> Door SummerBase: Gelieve niet offtopic gaan, het is hier een GTA Vice City Stories forum en geen ander forum, speculeren over deze versie kan elders.<<< Reageren
Kinzorro Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 Komt GTAIV ook uit op de PSP?? Want dat zou echt enórm heftig zijn en zou hem meteen kopen!! Het zou wel kunnen dat ze een remake van SA zouden maken, met wat minder landschap en misschien maar 1 stad Dat horen we dan nog wel Dan vind ik dat ze Los Santos moeten pakken!! Een ''Hood'' Hoort gewoon bij SA en dat ehb je niet bij die andere 2 steden... >>> Door SummerBase: Gelieve niet offtopic gaan, het is hier een GTA Vice City Stories forum en geen ander forum, speculeren over deze versie kan elders.<<< Reageren
Limbolander Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 hoop er maar niet op, denk niet dat ze dat zullen doen. >>> Door SummerBase: Wat zei ik nou? niet offtopic gaan!<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.