Jump to content

Stel er komt een WOIII !


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

  • Reacties 150
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ruwie

    10

  • Disturbed

    9

  • PowerPats

    9

  • NilsHolgersson

    7

Stel er komt een derde wereldoorlog . Een ook Nederland zal aangevallen worden. Wat zou jij doen ?



-Ga je vluchten ?

-Ga je meevechten voor je eigen land ?

:bier:

Als ik later een plekje krijg bij de luchtmacht.

Dan ga ik mee vechten voor eigen land.

Maar als we NU een oorlog krijgen tegen de Russen bijv. of welk land dan ook.

Dan ga ik vluchten naar Canada..

Link to comment
Delen op andere websites

2011 werd toch voorspeld? Als er dan dienstplicht zou zijn dan zou ik wel helpen in het leger. Gelukkig is het leger niet alleen maar schieten en kun je ook veel in de techniek doen enz. Ik zou dus helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal strijden voor Volk & Vaderland.

Probleem is allen dit (Wat ik las in COD2): "In modern war, you will die like a dog for no good reason." Edmund Burke.

Trouwens ik ben nog te jong.

Maar ik meen dat er zovéél van dit soort topic al bestaan. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat men het zover laat komen mensen van tegenwoordig zijn gek doen de gekste dingen en door onze groote ego vernietigen we onze eigen mooie planeet door al dat geweld oorlog dit en dat ik word er gek van iedere ochtend RTL Nieuws nooit iets positiefs probeert iemand eens iets positiefs te doen is het nog niet goed.

Maar als de derde wereld oorlog zou komen zou ik gewoon vluchten.

Link to comment
Delen op andere websites

2011 werd toch voorspeld? Als er dan dienstplicht zou zijn dan zou ik wel helpen in het leger. Gelukkig is het leger niet alleen maar schieten en kun je ook veel in de techniek doen enz. Ik zou dus helpen.

Het schijnt dat de VS raketbasissen wil bouwen in Hongarije enz. en als de VS dat doen dan gaan de Russen raketten afvuren op die basissen.

Nu weer ONTOPIC.

Dan ben ik nog niet dienstplichtig. En als ik dienstplichtig ben dan zou ik wel aan de oorlog meedoen.

Link to comment
Delen op andere websites

I denk dat ik dan ga vluchten

maar dan ben ik al 18

dus ik denk dat ik dan wel moet meevechten.

maar nederland tegen rusland.

Geen klein kansje

wij worden dan waarschijnlijk geholpen door amerika aangezien wij hun ook door dik en dun helpen *jammer genoeg :duh: * kl*te machtslanden. amerika wil ook al raketbasisen neerzetten in rusland en radarstadions in tjechie *dude blijf bij je eigen stukje land ofzo!*

ontopic: wat kunnen we doen? wij worden gestuurd als leger, amerika vuurt lekker van hun landje raketten af, houden vast geen rekening met waar wij staan hoor, dus ik ga lekker het leger in dan..

Link to comment
Delen op andere websites

Amerika krijgt zijn lesje nog wel te leren door de Russen, ze bemoeien zich overal mee (Amerika) maar ze zorgen ondertussen zelf voor problemen.

ONTOPIC

Hoe groot is de kans dat er derde wereld oorlog komt?

Bewerkt: door Muay Thai
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...