Jump to content

Stel er komt een WOIII !


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

  • Reacties 150
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ruwie

    10

  • Disturbed

    9

  • PowerPats

    9

  • NilsHolgersson

    7

Nou een buks kan wel hard aan komen als je maar goed kan richten. Ik vraag gewoon de metalen honkbal knuppel van een maat, sla een vijand neer en pak z'n geweer. Dan jat ik een auto en ik rijd naar een veilige plek ^_^:7

Greetz :sigaar:

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Ik pak mijn buks en ga naar heel ver weg hiervandaan

Wat helpt luchtbuks denk je tegen tanks en geweren? Juist, ja :puh:

misschien 1tje die stalen kogeltjes schiet

ff op het hoofd mikken

en ...auuuu

Lol, het is nu nog de vraag ofals je ook echt een bugs enz. hebt xD

Want vele mensen scheppen laatste tijd op..

Doe nou maar gewoon Henk na :puh: Ga gewoon schijten, want tegen een derde wereld oorlog kun je toch niks doen!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt jullie allemaal nogal optimistisch reageren :puh:

maar ik denk dat een keldertje graven geen slecht idee is.

een kelder helpt niet egt tegen een atoombom :puh:

Nee idd, je moet wel de kelderdeur op slot doen... :7

Ontopic, uhm, ik ga, uhm, verhuizen naar een warm land. Naar irak of afghanistan ofzo :dans:

Bewerkt: door Sandra18[NL]
Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 maanden later...

Wanneer WOIII komt hopelijk nog lang niet of helemaal niet we hebben nu al zulke gevaarlijke wapens dat hele steden, landen eraan gaan.

Wij NL-ers zijn best behulpzaam we helpen andere landen maar we worden niet meer opgeroepen of getraind, iedereen is of wordt al lui en we zijn niet voorbereid (op sirenes na maar wat nut heeft dat) al wordt er al wat aan gedaan dus dat is goed.

Dus dan zijn de NL de dupe lijkt me want al onze troepen zijn in andere landen en worden er vermoord, wie blijven hier dan nog over de oude garde en een stel dombo's die er niks van af weten.

Tenzij andere landen meevechten en ons beschermen, of staan we aan de verkeerde kant? maar het lijkt me dat er veel dood gaan en ik twijfel over ons kikkerlandje...

Schuilen & vluchten heeft echt geen zin met die nieuwste bommen, meevechten is het beste en dan proberen zo slim mogelijk dingen te doen met wapens, omgeving of waar je wil vechten. (of hogerop komen want dan ben je beschermd en hoef je niks te doen)

Kan het mis hebben maar zo lijkt het.

Ik wil best meevechten maar niet dat ik gelijk doorzeeft/gedood wordt en dat is nu al mogelijk, zoals vroeger eerst werden er heel wat neergeknald zonder ooit meegevochten/geschoten te hebben.. je leven was dus zinloos lijkt me!!

Link to comment
Delen op andere websites

ik ga vechten voor m,n land!!

Dan ben ik 15,maar dan zullen er weer kindsoldaten zijn en dan ga ik met NL weer meehelpen om de vijand te doden!!!

Bewerkt: door robin bbb
Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien Dienstplicht nooit helemaal is afgeschaft (als het leger het niet lukt, moet het volk ook vechten) zal ik moeten vechten, alhoewel het mij een enorme kut tijd lijkt....

Mijn opa heeft de grootste dingen mee gemaakt toen hij in Nederlands Indie moest vechten. Hij wou er nooit over praten en zelfs de minst erge verhalen waren al vreselijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...