Jump to content

Stel er komt een WOIII !


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Het zal maar Rusland vs. Amerika zijn, hoor.

Denk je nu echt dat Belgie,Nederland,Frankrijk,Duitsland,Oostenrijk enz. gaat meedoen met Rusland of Amerika,daarvoor hebben ze teveel geleden.(WoI en WoII).Zeker Belgie,die heeft het meest geleden.Maar waarom altijd jullie met je 'wereldvernietigings' topic,doe eens echte serieuse dingen dan die domme topics.

Heel opinie komt NOTA met jullie topcis van 'Stel de wereld heeft ....' en 'wWat zou je doen als er ...'.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 150
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ruwie

    10

  • Disturbed

    9

  • PowerPats

    9

  • NilsHolgersson

    7

Het zal maar Rusland vs. Amerika zijn, hoor.

Denk je nu echt dat Belgie,Nederland,Frankrijk,Duitsland,Oostenrijk enz. gaat meedoen met Rusland of Amerika,daarvoor hebben ze teveel geleden.(WoI en WoII).Zeker Belgie,die heeft het meest geleden.Maar waarom altijd jullie met je 'wereldvernietigings' topic,doe eens echte serieuse dingen dan die domme topics.

Heel opinie komt NOTA met jullie topcis van 'Stel de wereld heeft ....' en 'wWat zou je doen als er ...'.

Als je alleenmaar commentaar kan geven .. post dan gewoon helemaal niets :ch::duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het zal maar Rusland vs. Amerika zijn, hoor.

Denk je nu echt dat Belgie,Nederland,Frankrijk,Duitsland,Oostenrijk enz. gaat meedoen met Rusland of Amerika,daarvoor hebben ze teveel geleden.(WoI en WoII).Zeker Belgie,die heeft het meest geleden.Maar waarom altijd jullie met je 'wereldvernietigings' topic,doe eens echte serieuse dingen dan die domme topics.

Heel opinie komt NOTA met jullie topcis van 'Stel de wereld heeft ....' en 'wWat zou je doen als er ...'.

Als je alleenmaar commentaar kan geven .. post dan gewoon helemaal niets :ch::duh:

Is dit nu commentaar?En tenminste ik zeg wat bijna iedereen zegt. :duh::duh:
Link to comment
Delen op andere websites

Maar waarom altijd jullie met je 'wereldvernietigings' topic,doe eens echte serieuse dingen dan die domme topics.

Heel opinie komt NOTA met jullie topcis van 'Stel de wereld heeft ....' en 'wWat zou je doen als er ...'.

Dit zei jij !

En dit zegt niet iedereen !

Bewerkt: door Only GrandTheftAuto
Link to comment
Delen op andere websites

Maar waarom altijd jullie met je 'wereldvernietigings' topic,doe eens echte serieuse dingen dan die domme topics.

Heel opinie komt NOTA met jullie topcis van 'Stel de wereld heeft ....' en 'wWat zou je doen als er ...'.

Dit zei jij !

En dit zegt niet iedereen !

Sevaboy zegt wat wij denken, alleen wij durven er niet voor uit te komen. Hij is de spreekbuis van het GTAforum volk.

Link to comment
Delen op andere websites

Mischien niet in dat topci,maar in andere topics.

Moet ik eens alle leden en hun posts die dat allemaal gezegd,via PB versturen?

Dan zul je wel zien,maar ik ga hier zwijgen, ik heb 3x me zegje gedaan.

En volgens mij is dat te veel :clown: , dus als je nog iets tegen me wilt zeggen.

PB'tje en we kunnen verder praten :)

Link to comment
Delen op andere websites

Als er over 4/5 jaar een WOIII zou komen en Nederland zou worden aangevallen zou ik voor mijn vaderland strijdent ten onder gaan of de overwinning gaan behalen ! :bier:

En als er oorlog tussen de VS en Rusland zou komen denk ik dat Nederland en bijna heel europa in de kont van Busch kruipt en volgens een leraar bij ons op school zou de volgende wereld oorlog gaan om het resterende schone water in de wereld dat er dan nog is.

Bewerkt: door wijst
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou capituleren en voor die Mannschaft juichen.

Wat? Je bent toch geen landverrader? Als ik in WO II leefde dan wist ik het wel hoor, ik zou het verzet een enorm handje helpen. Lekker moffen in mekaar slaan. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou capituleren en voor die Mannschaft juichen.

Wat? Je bent toch geen landverrader? Als ik in WO II leefde dan wist ik het wel hoor, ik zou het verzet een enorm handje helpen. Lekker moffen in mekaar slaan. :puh:

En een blauwe boon koppen zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou capituleren en voor die Mannschaft juichen.

Wat? Je bent toch geen landverrader? Als ik in WO II leefde dan wist ik het wel hoor, ik zou het verzet een enorm handje helpen. Lekker moffen in mekaar slaan. :puh:

En een blauwe boon koppen zeker.

Sorry? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...