DaddyPimp Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Hoe wil je vluchten als het een WERELD Oorlog is?Ik zou niets doen Niet elk land ter wereld doet mee aan een wereldoorlog... Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 17 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2007 *Bump.. Ik zal denk ik wel zeker meevechten nu.. Want ik ga mischien het leger in. Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Rennen voor het leven!! Maar wss zou ik toch het leger in moeten. De dienstplicht is dan wel afgeschaft, maar al ser echt oorlog uitbreekt dan wordt iedereen vanaf 18 jaar tot een bepaalde leeftijd, weet ff niet meer welke, opgeroepen om te vechten. Reageren
Moonbeam Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Meestal heb ik het niet zo op dit soort topics, maar dit vind ik toch wel een interessant punt. Ik zie namelijk dat de meeste mensen over vechten voor het vaderland of vluchten praten en een derde optie niet echt ter sprake komt: Volgens mij valt er namelijk helemaal geen soort gevecht dat een verzet, danwel leger nodig heeft, als we op het punt zijn aangeland dat Amerika het verkeerde land tegen zich in het harnas heeft gejaagd krijgen we namelijk een atoomoorlog en met een beetje pech worden er dan of zo veel nucleaire wapens gebruikt dat de wereld onbewoonbaar wordt, of simpelweg vergaat door een overgebruik hiervan. Dan kun je zo vaderlandlievend zijn als je wilt, maar er moet wel wat overblijven om voor te vechten. Zeker Belgie,die heeft het meest geleden. Je bent op de hoogte van het feit dat er ongeveer 2720 keer zoveel Russen als Belgen omgekomen zijn in de tweede wereldoorlog en de mensen die niet vochten in Rusland elkaar zo ongeveer moesten opeten om in leven te blijven? Reageren
PowerPats Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 er zal nooit een derde wereldoorlog komen omdat landen niet meer verbonden zijn aan elkaar doormiddel van kolonieen wat ze wel in de 1ste en 2de wereldoorlog hadden. Dus laten we die erge gebeurtenissen vergeten en verder gaan met onze leven. Ik zou me trouwens in een kerk verstoppen daar ben je volgens mij wel het veiligst Reageren
Twankala Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Ik zou gewoon doorgaan met leven en er het beste van maken. Ik zou denk ik niet vluchten, maar wel meedoen aan de illegale werkjes, zoals in WOII het ondergrondse. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Ik zou gewoon doorgaan met leven en er het beste van maken. Ik zou denk ik niet vluchten, maar wel meedoen aan de illegale werkjes, zoals in WOII het ondergrondse. Ja ik zou dan ook in het verzet gaan! Onderduiken is dan ook nog een optie Reageren
Twankala Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Ik zou gewoon doorgaan met leven en er het beste van maken. Ik zou denk ik niet vluchten, maar wel meedoen aan de illegale werkjes, zoals in WOII het ondergrondse. Ja ik zou dan ook in het verzet gaan! Onderduiken is dan ook nog een optie Ik zou niet onderduiken als je niet gezocht word ofzo. Alleen onderduiken als je gezocht word voor iets. (zou ik doen tenminste ) Reageren
Wesley Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Ik zou gewoon doorgaan met leven en er het beste van maken. Ik zou denk ik niet vluchten, maar wel meedoen aan de illegale werkjes, zoals in WOII het ondergrondse. Ja ik zou dan ook in het verzet gaan! Onderduiken is dan ook nog een optie Ik zou niet onderduiken als je niet gezocht word ofzo. Alleen onderduiken als je gezocht word voor iets. (zou ik doen tenminste ) Nou ik zal al die tijd gaan onderduiken, want de moffen kwamen wel eens zomaar een aantal huizen binnenvallen, en namen toen alle joden mee. Dat heet een Razzia. Ik ga gewoon mee vechten. Reageren
Galiorix Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Als hij komt, ga ik lekker in verzet de vijhand tegenwerken Ik zou best wel een keer een geweer in mijn hand willen hebben En anders duik ik wel onder of vlucht ik naar een land waar geen oorlog is. Greetz Reageren
Scarface92 Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Ik zou gewoon doorgaan met leven en er het beste van maken. Ik zou denk ik niet vluchten, maar wel meedoen aan de illegale werkjes, zoals in WOII het ondergrondse. Ja ik zou dan ook in het verzet gaan! Onderduiken is dan ook nog een optie Ik zou niet onderduiken als je niet gezocht word ofzo. Alleen onderduiken als je gezocht word voor iets. (zou ik doen tenminste ) Nou ik zal al die tijd gaan onderduiken, want de moffen kwamen wel eens zomaar een aantal huizen binnenvallen, en namen toen alle joden mee. Dat heet een Razzia. Ik ga gewoon mee vechten. Als je in het verzet zit moet je eigenlijk wel onderduiken. Want je helpt de mensen enz. En die Razzia's komen dan neit meer voor denk ik. Reageren
Mr.Umberto Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Vluchten en dan neem ik een geweer mee. Reageren
2fast{0} Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Vluchten en dan neem ik een geweer mee. succes ermeej je zult niet ver komen. Als er een WOIII komt is er volgens mij een probleem met alle wapens en bommen van tegenwoordig gaat de hele planeet eraan ! Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Ik ga de plekken waar gevechten zijn gehouden, afzoeken naar 4 geweren om mijn gezin te beschermen en dan vlucht ik naar een ander land Reageren
JasonStatham Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Ik pak mijn buks en ga naar heel ver weg hiervandaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.