Jump to content

Stel er komt een WOIII !


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

  • 3 maanden later...
  • Reacties 150
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ruwie

    10

  • Disturbed

    9

  • PowerPats

    9

  • NilsHolgersson

    7

Rennen voor het leven!!

Maar wss zou ik toch het leger in moeten. De dienstplicht is dan wel afgeschaft, maar al ser echt oorlog uitbreekt dan wordt iedereen vanaf 18 jaar tot een bepaalde leeftijd, weet ff niet meer welke, opgeroepen om te vechten.

Link to comment
Delen op andere websites

Meestal heb ik het niet zo op dit soort topics, maar dit vind ik toch wel een interessant punt. Ik zie namelijk dat de meeste mensen over vechten voor het vaderland of vluchten praten en een derde optie niet echt ter sprake komt: Volgens mij valt er namelijk helemaal geen soort gevecht dat een verzet, danwel leger nodig heeft, als we op het punt zijn aangeland dat Amerika het verkeerde land tegen zich in het harnas heeft gejaagd krijgen we namelijk een atoomoorlog en met een beetje pech worden er dan of zo veel nucleaire wapens gebruikt dat de wereld onbewoonbaar wordt, of simpelweg vergaat door een overgebruik hiervan. Dan kun je zo vaderlandlievend zijn als je wilt, maar er moet wel wat overblijven om voor te vechten. :7

Zeker Belgie,die heeft het meest geleden.

Je bent op de hoogte van het feit dat er ongeveer 2720 keer zoveel Russen als Belgen omgekomen zijn in de tweede wereldoorlog en de mensen die niet vochten in Rusland elkaar zo ongeveer moesten opeten om in leven te blijven?

Link to comment
Delen op andere websites

er zal nooit een derde wereldoorlog komen omdat landen niet meer verbonden zijn aan elkaar doormiddel van kolonieen wat ze wel in de 1ste en 2de wereldoorlog hadden. Dus laten we die erge gebeurtenissen vergeten en verder gaan met onze leven. :Y

Ik zou me trouwens in een kerk verstoppen daar ben je volgens mij wel het veiligst :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou gewoon doorgaan met leven en er het beste van maken. Ik zou denk ik niet vluchten, maar wel meedoen aan de illegale werkjes, zoals in WOII het ondergrondse.

Ja ik zou dan ook in het verzet gaan!

Onderduiken is dan ook nog een optie :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou gewoon doorgaan met leven en er het beste van maken. Ik zou denk ik niet vluchten, maar wel meedoen aan de illegale werkjes, zoals in WOII het ondergrondse.

Ja ik zou dan ook in het verzet gaan!

Onderduiken is dan ook nog een optie :Y

Ik zou niet onderduiken als je niet gezocht word ofzo. Alleen onderduiken als je gezocht word voor iets. (zou ik doen tenminste :puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou gewoon doorgaan met leven en er het beste van maken. Ik zou denk ik niet vluchten, maar wel meedoen aan de illegale werkjes, zoals in WOII het ondergrondse.

Ja ik zou dan ook in het verzet gaan!

Onderduiken is dan ook nog een optie :Y

Ik zou niet onderduiken als je niet gezocht word ofzo. Alleen onderduiken als je gezocht word voor iets. (zou ik doen tenminste :puh: )

Nou ik zal al die tijd gaan onderduiken, want de moffen kwamen wel eens zomaar een aantal huizen binnenvallen, en namen toen alle joden mee.

Dat heet een Razzia.

Ik ga gewoon mee vechten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou gewoon doorgaan met leven en er het beste van maken. Ik zou denk ik niet vluchten, maar wel meedoen aan de illegale werkjes, zoals in WOII het ondergrondse.

Ja ik zou dan ook in het verzet gaan!

Onderduiken is dan ook nog een optie :Y

Ik zou niet onderduiken als je niet gezocht word ofzo. Alleen onderduiken als je gezocht word voor iets. (zou ik doen tenminste :puh: )

Nou ik zal al die tijd gaan onderduiken, want de moffen kwamen wel eens zomaar een aantal huizen binnenvallen, en namen toen alle joden mee.

Dat heet een Razzia.

Ik ga gewoon mee vechten.

Als je in het verzet zit moet je eigenlijk wel onderduiken.

Want je helpt de mensen enz. En die Razzia's komen dan neit meer voor denk ik. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...