PowerPats Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 (bewerkt) vluchten natuurlijk. wat heeft het voor zin om te vechten voor je eigen land het enige waar je dan voor dient is kanonnenvoer. En we zouden als zo een klein landje toch niet winnen. Vluchten is het verstandigst en Nick de dienstplicht is afgeschaft hoor. Je kan er wel voor kiezen maar het hoeft niet. zie wikipedia: n Nederland is sinds 1 mei 1997 de opkomstplicht officieel opgeschort. Sinds augustus 1996 werden er al geen nieuwe dienstplichtigen meer opgeroepen. De opschorting wil zeggen dat er geen burgers wettelijk verplicht worden militaire dienst te vervullen zolang de veiligheidssituatie dat niet vereist. Het Nederlandse leger bestaat hierdoor sinds die tijd volledig uit (vrijwillige) beroepsmilitairen. Wel krijgt iedere mannelijke staatsburger een dienstplichtbrief waarin wordt verteld dat hij is ingeschreven, maar niet opkomstplichtig is. Bewerkt: 29 mei 2008 door powerpats Reageren
Robin B Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Nou en ..Je land blijven behouden tot het overgenomen wordt of niet... Niet op reageren.Dit is mijn mening. Eigenlijk vind ik de mensen die wegvluchten mietjes. Reageren
PowerPats Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Nee dan ben je verstandig. Ik heb 2 zusjes en ik zou liever bij hun blijven en hun beschermen en vluchten van de oorlog inplaats van dat ik in de fronlinie ga staan. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Nou en ..Je land blijven behouden tot het overgenomen wordt of niet...Niet op reageren.Dit is mijn mening. Eigenlijk vind ik de mensen die wegvluchten mietjes. Als je vlucht,blijf je nog leven. Als je niet vlucht,lig je voor je het weet diep onder de grond,in een kist. Als er een WOIII zal komen,zal ik met de hele familie vluchten. En er voor zorgen dat de pestkoppen van school gedood worden Reageren
Forever GTA Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 sinds die tijd volledig uit (vrijwillige) beroepsmilitairen. Wel krijgt iedere mannelijke staatsburger een dienstplichtbrief waarin wordt verteld dat hij is ingeschreven, maar niet opkomstplichtig is. Vrijwillige? nou dan denk ik niet dat we een groot leger hebben. En ik heb geen brief gekregen hoor??? Reageren
PowerPats Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 (bewerkt) en daarbij komt dat iedereen hier denkt dat als er een oorlog komt hun als een soort Rambo door de slagvelden trekken en alle vijanden vermoorden. maar in de realiteit is dit niet zo. Voordat je uit je helikopter bent gestapt wordt je al met een kogel door je hoofd doorboord. En daarbij komt de meeste zijn nog minderjarig dus dan heb je nog minder kans op overleven en denk ook aan gevallen waar je heel erg traumatisch van wordt bijv dat de hoofd van je beste vriend eraf vliegt omdat hij is geraakt door een granaat. En voor je het weet lig je inelkaargekropen in een loopgraaf met een wapen trillend in je hand terwijl je in jezelf zit te praten en je totaal gek bent geworden. conclusie: aan vluchten is niks lafaards aan het is juist 1 van de verstandigste dingen die je kan doen. Bewerkt: 29 mei 2008 door powerpats Reageren
Sdajafol Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 sinds die tijd volledig uit (vrijwillige) beroepsmilitairen. Wel krijgt iedere mannelijke staatsburger een dienstplichtbrief waarin wordt verteld dat hij is ingeschreven, maar niet opkomstplichtig is. Vrijwillige? nou dan denk ik niet dat we een groot leger hebben. En ik heb geen brief gekregen hoor??? Apart. Iedere staatsburger tussen de 17 en 35 jaar word ingeschreven voor de dienstplicht (die momenteel dus op non-actief staat), en moet daarover ingelicht worden, dmv een brief. Ik word dit jaar 17 dus heb de brief vorige week binnen gekregen, net als een aantal andere mensen uit mijn klas. Maargoed, terug naar WOIII.. Als die uit breekt zijn we keihard de sigaar. Ons leger stelt geen drol voor, en afhankelijk van de tegenstander word ons land met één of twee goed gemikte bommen nóg platter gemaakt. Moet je je bedenken, de Duitsers hebben in WOII ons land binnen een week ingenomen, hoe snel zal dat gaan met alle moderne apparatuur die men tegenwoordig heeft? Reageren
SWYV Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 mjaals het echt nodig is ga ik wel vluchten naar Canada naar een keigoede vriendin van me daar in Canada hoor (en mijn BMW E34 gata mee!) Reageren
Disturbed Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Waarschijnlijk zou ik aan de kant van de weg aan staan, en kijken wat een mooie wagens de Duitsers wel niet hebben. Dan aan het eind van de oorlog zou ik het verzet in gaan. Reageren
Pietje II Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Dan zou ik eh... een zijwaartse borstpose doen om de vijand af te schrikken. Reageren
Robin B Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 en daarbij komt dat iedereen hier denkt dat als er een oorlog komt hun als een soort Rambo door de slagvelden trekken en alle vijanden vermoorden. maar in de realiteit is dit niet zo. Voordat je uit je helikopter bent gestapt wordt je al met een kogel door je hoofd doorboord. En daarbij komt de meeste zijn nog minderjarig dus dan heb je nog minder kans op overleven en denk ook aan gevallen waar je heel erg traumatisch van wordt bijv dat de hoofd van je beste vriend eraf vliegt omdat hij is geraakt door een granaat. En voor je het weet lig je inelkaargekropen in een loopgraaf met een wapen trillend in je hand terwijl je in jezelf zit te praten en je totaal gek bent geworden. conclusie: aan vluchten is niks lafaards aan het is juist 1 van de verstandigste dingen die je kan doen. Daaro HET USA leger Reageren
PowerPats Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Als er daadwerkelijk een oorlog uitbreekt in de westerse wereld denk je dan niet dat ze eerst hun eigen land gaan helpen Reageren
moechy Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Moest er oorlog uitbreken hier dan zal ik niet vluchten. Dan neem ik liever nog een paar van die verdomde vijanden mee het graf in. Reageren
Nissan Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Ook al ben ik minderjarig, ik vecht voor Volk, Vaderland en Geliefde (ja die heb ik dan ) Het schijnt namelijk dat mensen die schietspelletjes spelen minder snel aarzelen om iemand af te schieten dan mensen die zulke spellen niet spelen. Bron: mijn Nederlands Docent Reageren
PowerPats Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 iemand in een spel afschieten is heel erg anders dan dat je in het echte leven iemand vermoord hoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.