Nissan Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Je aarzelt minder snel iemand af te schieten zeg ik... Reageren
PowerPats Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 (bewerkt) O oke dan. maar ik zou er toch wel moeite mee hebben. En dat is denk ik ook wel normaal want als je gevoelloos moorden zit te plegen vindt ik dat er wat mis met je is... Maar ik denk dat het spreekwoord: 'Liever hem dan ik' dan wel tot zijn recht komt. Bewerkt: 29 mei 2008 door powerpats Reageren
Nissan Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Relax, ik ben Achmed The Death Terrorist niet Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Relax, ik ben Achmed The Death Terrorist niet Silence, i kill you Reageren
Forever GTA Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Ook al ben ik minderjarig, ik vecht voor Volk, Vaderland en Geliefde (ja die heb ik dan )Het schijnt namelijk dat mensen die schietspelletjes spelen minder snel aarzelen om iemand af te schieten dan mensen die zulke spellen niet spelen. Bron: mijn Nederlands Docent Dat lijkt me ook wel, maar dat hoeft niet iedereen is weer anders aangelegd. Reageren
PowerPats Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 met mensen zoals jouw stijgt onze dodental alleen maar Reageren
hank_187 Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 je moet opkommen voor je land en vechten wie verdedigt anders jou vrouw en kinderen? of je oma? lekker weghollen en vluchten :cya: Reageren
Fresh ★ Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Als er een oorlog uitbreekt, zal ik verplicht zijn om mee te vechten voor mijn land. Alhoewel ik denk dat er niet veel zal gevochten worden, het enigste wat er moet gebeuren is op een knopje duwen. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Ophouden met elkaar beledigen en voor van-alles-en-nog-wat uitmaken aub! Ik heb een aantal posts verwijderd omdat mensen alleen maar op elkaar zaten te foeteren. Je hoeft je er niet mee te bemoeien hoe heldhaftig iemand is, iemand voor watje of beunhaas uitmaken slaat al helemaal nergens op. En nu weer ontopic! Reageren
PowerPats Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 klopt ik denk dat de derde wereldoorlog met kernraketten wordt afgevochten wikipedia: Nadat de Tweede Wereldoorlog overvloeide in een wapenwedloop tussen de Verenigde Staten en de Sovjet-Unie verwachtten veel mensen een Derde Wereldoorlog. De beide landen zouden daarbij niet schromen hun kernwapens in te zetten. Deze kernoorlog zou het einde inluiden van het bestaan van de mensheid. Tijdens de Koude Oorlog is het inderdaad een aantal malen bijna uitgelopen op een dergelijke ramp. De dreiging van een derde wereldoorlog als gevolg van de wapenwedloop had ook tot gevolg vele antikernwapenprotestbewegingen. Deze organiseerden wereldwijd protestmanifestaties zoals in Nederland het verzet tegen de plaatsing van kruisraketten. Reageren
Dinkydau Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Als het duidelijk is dat er een Derde Wereldoorlog aan komt... GELD ER TEGENAAN: DE HELE KELDER VOLZETTEN MET BLIKKEN ETEN EEN NIEUWE HOUTKACHEL PLAATSEN DIE ER VOORLOPIG TEGEN KAN EEN GEWEER KOPEN, OF EEN PISTOOL NAAR DE TANDARTS GAAN ZIEN WAT ER VERDER NOG GEBEURT Als dat allemaal geregeld is, ja, dan valt er verder niet veel aan te doen. Hopen dat het niet te ernstig wordt dan maar. Of beter gezegd: Die Derde Wereldoorlog moet er gewoon niet komen! Reageren
Nissan Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Een derde wereldoorlog overleeft de aarde denk ik niet aangezien elk land zo'nbeetje kernwapens heeft. Reageren
danielb Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 3de wereldoorlog zou wel de endwar worden, zonder overlevenden... heel misschien de mensen in afrika of de onderzoekers op antarctica, maar dat valt ook nog te bezien. maar wat moet je dan? je kan erg weinig. het enige wat je zou kunnen proberen is op elke basis met nucleaire wapens/raketten/bommen een normale raket af te vuren. maar dat hebben ze dan toch wel door het is dus maar niet te hopen dat er nog een keer een wereldoorlog uitbreekt. maar stel dat het met ''gewone'' wapens uitgevochten word dan zou ik de rest van mijn leven blijven verdedigen. Reageren
Wesley Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 2011 werd toch voorspeld? Als er dan dienstplicht zou zijn dan zou ik wel helpen in het leger. Gelukkig is het leger niet alleen maar schieten en kun je ook veel in de techniek doen enz. Ik zou dus helpen. Dienstplicht is alweer sinds 1996 ingevoerd, alleen wanneer ze echt mannen nodig zijn, dan kan Defensie burgers oproepen. En ze zijn denk ik alleen mensen nodig als er oorlog komt, en dat soort dingen. Overigens is het een moeilijke keuze, of vluchten of strijden, ik twijfel er nog steeds over. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.