Jump to content

Stel er komt een WOIII !


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Ik ga proberen aan wapens te komen en ik ga meehelpen onz dorp te verdedigen wij hebben mischien een klein dorp maar wel een gezzelig dorp ik laat me dat niet afnemen'".

GRTZ : GFS

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 150
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ruwie

    10

  • Disturbed

    9

  • PowerPats

    9

  • NilsHolgersson

    7

Ik ga proberen aan wapens te komen en ik ga meehelpen onz dorp te verdedigen wij hebben mischien een klein dorp maar wel een gezzelig dorp ik laat me dat niet afnemen'".

GRTZ : GFS

Yeah right. Dus als er een oorlog uitbreekt in nederland, wat eigenlijk onmogelijk is, dan ga jij je leven op het spel zetten voor een gezellig dorp? :7

En hoe zou je aan die wapens komen? Een winkelruitje inslaan en het display leegjatten?

Nee, als er echt een oorlog zou zijn, zou ik lekker mijn biezen pakken en naar een rustig plekje in de wereld gaan ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga proberen aan wapens te komen en ik ga meehelpen onz dorp te verdedigen wij hebben mischien een klein dorp maar wel een gezzelig dorp ik laat me dat niet afnemen'".

GRTZ : GFS

Yeah right. Dus als er een oorlog uitbreekt in nederland, wat eigenlijk onmogelijk is, dan ga jij je leven op het spel zetten voor een gezellig dorp? :7

En hoe zou je aan die wapens komen? Een winkelruitje inslaan en het display leegjatten?

Nee, als er echt een oorlog zou zijn, zou ik lekker mijn biezen pakken en naar een rustig plekje in de wereld gaan ^_^

Klappertjespistolen natuurlijk... overal te verkrijgen

Link to comment
Delen op andere websites

Als het al oorlog word dan is de kans het grootste dat er oorlog komt tussen Midden-Oosten en Amerika. Gelukkig ver weg van ons. Nederland zou zich dan ook ongetwijfelt neutraal houden. Maar als ze gedwongen worden om partij te kiezen dan helpen we Amerika. Wat op zich wel terecht is aangezien ze ons ook hebben geholpen..

Maar als het toch uitloopt op een aanval op nederlandse grond dan heb ik niet veel keuze.. Ik zal dan moeten meevechten aangezien ik bij de landmacht zit. Voor de rest zal er wel dienstplicht komen voor de gewone burgers. En dan natuurlijk hopen dat onze grote vriend Amerika ons snel komt helpen. Anders houden we het misschien weer 5 dagen uit, net zoals in WOII :7 ....

Link to comment
Delen op andere websites

Als zoon van een luchtmachter en broer van een luchtmachter zou ik:

Vechten voor het vaderland..

willen ze me niet hebben heb ik een 2e optie:

Overlopen...

Lukt dat niet heb ik nog 1 laatste optie:

VLUCHTEN

logisch toch? :Y

Link to comment
Delen op andere websites

@hank 187

Goed idee hoor! in plaats van wapens moeten we zo strijden dat is veel leuker.

zonder wapens op de computer uitvechten dat is veel beter :tu:

Nee dat bedoel ik niet.. je plaatje, met powers/krachten vechten en coole moves en kleding dat bedoel ik meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Als er oorlog is, ga ik meevechten,

Op Battlefield 2 ofzo eh, ik ga gewoon rustig chillen thuis.

Als ze me nodig hebben ben ik er niet.

Waarschijnlijk komt het toch door door landen,(Nederland en die land(en) waarmee ze ruzie hebben)

Als ik er niks mee te maken heb, lossen ze het ook maar zelf op.

700Ste Bericht! volgens mij.

En de 100ste bericht in dit topic, whoopdidoo!

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...