Jump to content

Stel er komt een WOIII !

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Of je gooit het allemaal in een vriezer die op -10 graden staat, succes verzekerd :tu:

Ik ga zoiezo niet vluchten denk ik, ik zou eerder in het verzet gaan of gaan vechten.

Bewerkt: door Galiorix
  • Reacties 150
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ruwie

10

• Disturbed

9

• PowerPats

9

• NilsHolgersson

7

Geplaatst:
beste gta ripper,

dat is natuurlijk onzin. je kunt ook spullen inslaan die lang hautbaar zijn zoals ingeblikte groenten en dingen met andere conserveringsmiddelen.

Ligt er trouwens ook aan hoe lang de oorlog duurt, het kan misschien een paar maanden zijn, maar als het een beetje tegen zit 10 jaar en ik weet niet wat voor een koelkast je nodig hebt, want jouw koelkast moet toch aardig wat eten in passen als het een beetje lange oorlog is. Waarschijnlijk zal de elektriciteit ook uitvallen, i.v.m. bombardementen. Dus de koelkast zal het vroeg of laat ook niet meer doen. Behalve als je energie zelf kan opwekken, niet door zonnepanelen, want door de rook van bijv bommen zal dat waarschijnlijk ook geen optie zijn.

Geplaatst:

Geen wonder dat Nederland zo bang is voor andere landen als ik hier de reacties van sommige mensen lees... Als burger heb je de plicht om mee te vechten voor je land!

Ooit van eer of trouw gehoord?

Geplaatst:
Geen wonder dat Nederland zo bang is voor andere landen als ik hier de reacties van sommige mensen lees... Als burger heb je de plicht om mee te vechten voor je land!

Haha, iedereen wel, maar zou jij neer geschoten willen worden?

Geplaatst:

je lijkt adolf wel, die zei precies hetzelfde toen Berlijn viel. Is het de verantwoordelijkheid van de burgers om te vechten voor de acties van de politiek? En waar zijn de politci? die vluchten natuurlijk.

Blijf jij dan maar lekker vechten voor een nietszeggend dorpje, ik kolonisseer wel een lekker warm landje :sigaar:

Geplaatst:
Ik zou meevechten. Ik ben nog een kind dus ik wordt niet snel geraakt omdat ik zo klein ben :Y

die is goed! :schater: hhhmm ik neem mijn worden terug ik vecht wel mee! :puh:

Geplaatst:

@hackman

In een oorlog maakt dat niks uit of je een kind bent en zeker tegenwoordig, bovendien als er een bom valt zal het heus niet denken ik val/ontplof daar niet omdat er een kind is!!

Andere landen denken er zeker niet aan, bovendien worden er dagelijks denk ik ruw geschat (ik zeg maar wat)10/20.000 kids gedood. :N

Weet je wat ik denk het is best goed mogelijk we hebben al zoveel wapens, sterk en gevaarlijk etc..

Stel er komt dé grote oorlog het hoeft maar op de verkeerde plek te komen of ontploffen, en we zijn gaar je kunt dag met je handje zeggen hoe goed dingen ook verborgen zijn. Want niet alleen de impact/ontploffing is groot met alles eromheen wat er al zou gebeuren, de aarde kan eraan gaan niks leeft dan meer planeet dood, vanwege wat een impact al veroorzaakt + de nucleair en dergelijke dingen die niet meer beschermt zijn ook ontploffen.

En als er al wat overleeft dan zijn het gevaarlijke mutatie dingen of iets dergelijks...

Je begrijpt het vast wel..

Geplaatst:

je lijkt adolf wel, die zei precies hetzelfde toen Berlijn viel. Is het de verantwoordelijkheid van de burgers om te vechten voor de acties van de politiek? En waar zijn de politci? die vluchten natuurlijk.

Blijf jij dan maar lekker vechten voor een nietszeggend dorpje, ik kolonisseer wel een lekker warm landje :sigaar:

Waar slaat die laatste opmerking op? Waarom zou ik gaan vechten voor een nietszeggend dorpje? ik zou vechten voor heel het land. Dat is de plicht van militaire maar in oorlogstijd ook voor burgers. De Dienstplicht is nooit helemaal afgeschaft, je kan altijd in tijde van nood nog worden opgeroepen. En dan is het laf om naar een ander land te vluchten.....

Geplaatst:
Trouwens, eten inslaan is denk ik geen optie, eten heeft toch een houdbaarheids datum.. Dan is het net zo snel weer weg dan dat je het erin hebt gegeten.

Sjongejonge, jij gaat naar de maan, daar is helemaal geen eten, en voor jouw is er nog een probleem, hoe kom je terug?

En hoe kom jij telkens aan lucht?

Zit je lekker in je eentje op de maan, waar omdehaverklap een meteoriet op bots.

Geplaatst:

Waar slaat die laatste opmerking op? Waarom zou ik gaan vechten voor een nietszeggend dorpje? ik zou vechten voor heel het land. Dat is de plicht van militaire maar in oorlogstijd ook voor burgers. De Dienstplicht is nooit helemaal afgeschaft, je kan altijd in tijde van nood nog worden opgeroepen. En dan is het laf om naar een ander land te vluchten.....

Er is weinig verschil tussen laf en verstandig.

Geplaatst: (bewerkt)

@Disturbed

Laf is om jezelf te redden ten koste van andere.

Verstandig is om dat niet te doen, zodat als je sterft, je dan wel eervol sterft.

Ik zie hier juist een groot verschil. Het is alleen hoe je het bekijkt ;)

Bewerkt: door Ruwie
Geplaatst:
@Disturbed

Laf is om jezelf te redden ten koste van andere.

Verstandig is om dat niet te doen, zodat als je sterft, je dan wel eervol sterft.

Ik zie hier juist een groot verschil. Het is alleen hoe je het bekijkt ;)

We hebben het hier wel over realiteit he.

Ik denk dat als er een geweer op je word gericht, je niet denkt aan je land, maar aan je eigen hachtje. Dat is het instint van de mens, en ik ben daar trouw aan.

Ik zie net op je profiel dat je 16 jaar bent. Ik geloof niet dat je al zoveel van de wereld kent en houdt om je leven ervoor te geven. Blijf realistisch alsjeblieft, het is geen oorlogsfilm.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...