Jump to content

"GTA IV wordt niet vertraagd" Zegt Rockstar


the max

Recommended Posts

mij maakt et nie zo veel uit wanneer ie komt, als ie maar dit jaar komt ^_^

Dat zoiezo :D

Maar op de PC komt hij volgend jaar(gerucht)

jahoor..zou dat gerucht maar niet geloven. Zelf verzonnen zeker?

Link to comment
Delen op andere websites

mij maakt et nie zo veel uit wanneer ie komt, als ie maar dit jaar komt ^_^

Dat zoiezo :D

Maar op de PC komt hij volgend jaar(gerucht)

jahoor..zou dat gerucht maar niet geloven. Zelf verzonnen zeker?

Het kan best wel kloppen hoor. :duh: . Het is meestal het geval dat de PC-versie zo'n half jaar later uitkomt. Maar 100% zeker weet ik het natuurlijk ook niet. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

mij maakt et nie zo veel uit wanneer ie komt, als ie maar dit jaar komt ^_^

Dat zoiezo :D

Maar op de PC komt hij volgend jaar(gerucht)

jahoor..zou dat gerucht maar niet geloven. Zelf verzonnen zeker?

Het kan best wel kloppen hoor. :duh: . Het is meestal het geval dat de PC-versie zo'n half jaar later uitkomt. Maar 100% zeker weet ik het natuurlijk ook niet. :bier:

Misschien doen ze wel geen pc versie dit keer zodat veel mensen een next gen console gaan kopen, dit is waarschijnlijk niet maar het is een mogelijkheid.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel zo netjes om gewoon even de originele bron te pakken, namelijk Kikizo, waar dit bericht al sinds gister net iets anders staat.

Daar staat namelijk het volgende:

We contacted the company for comment and were told that the game is on track for release in "late October".

Laat in oktober is dus wat anders dan 16 oktober 2007 in Noord Amerika, en op 19 oktober 2007 in Europa wat officieel door Take 2 in een persbericht werd gemeld. Al kan je 16 oktober wel zien als het 2e gedeelte van oktober (late October)

Het bericht dat Grand Theft Auto 4 wordt uitgesteld komt alleen maar uit speculatie van analist Michael Pachter die op GameDaily zei dat Grand Theft Auto 4 misschien wordt uitgesteld om niet direct achter Halo 3 aan te zitten.

Zelf denk ik niet dat Take Two Interactive GTA4 uitstelt. Als ze het doen zullen ze het in een persbericht doen een maand voor de release en zullen ze er nooit bij melden dat het om HALO3 gaat maar zullen ze een andere reden melden zoals dat ze nog een week extra moeten testen.

Aangezien bij Take Two Interactive de aandeelhouders de macht hebben kan zoiets altijd wel gebeuren, maar het uitstellen van een release kan ook weer voor zorgen dat de uitgever een betrouwbaar imago krijgt.

Iedergeval: We zullen het vanzelf in oktober te zien krijgen of alles op tijd in de winkels ligt.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel zo netjes om gewoon even de originele bron te pakken, namelijk Kikizo, waar dit bericht al sinds gister net iets anders staat.

Daar staat namelijk het volgende:

We contacted the company for comment and were told that the game is on track for release in "late October".

Laat in oktober is dus wat anders dan 16 oktober 2007 in Noord Amerika, en op 19 oktober 2007 in Europa wat officieel door Take 2 in een persbericht werd gemeld. Al kan je 16 oktober wel zien als het 2e gedeelte van oktober (late October)

Het bericht dat Grand Theft Auto 4 wordt uitgesteld komt alleen maar uit speculatie van analist Michael Pachter die op GameDaily zei dat Grand Theft Auto 4 misschien wordt uitgesteld om niet direct achter Halo 3 aan te zitten.

Zelf denk ik niet dat Take Two Interactive GTA4 uitstelt. Als ze het doen zullen ze het in een persbericht doen een maand voor de release en zullen ze er nooit bij melden dat het om HALO3 gaat maar zullen ze een andere reden melden zoals dat ze nog een week extra moeten testen.

Aangezien bij Take Two Interactive de aandeelhouders de macht hebben kan zoiets altijd wel gebeuren, maar het uitstellen van een release kan ook weer voor zorgen dat de uitgever een betrouwbaar imago krijgt.

Iedergeval: We zullen het vanzelf in oktober te zien krijgen of alles op tijd in de winkels ligt.

een betrouwbaar image..bedoel je niet onbetrouwbaar? :puh:

en ja late october is toch echt de 2e helft van oktober..maar kan ook een week later zijn dan de release nu, we zien het wel.

@haha.. nou reken er maar niet op iig :puh: en dit keer zal een half jaar misschien wel niet genoeg zijn. ze doen er 3 jaar over om het spel te maken, stuk langer dan bij de voorgaande gta's. en dan moet het nog omgezet worden voor op de pc. denk niet dat rockstar dit in een half jaar red. Geloof die geruchten nou maar niet tot rockstar zelf iets erover bekend maakt. Geruchten zijn wat ze zijn, ze zijn gewoon vaak verzonnen en hebben niet echt een betrouwbare bron.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...